Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Olen ennen pessyt joka päivä hiukset shampoolla ja vähitellen olen päässyt tähän nykyiseen tilanteeseen. Pesen hiukset kaksi kertaa viikossa.
En olisi koskaan uskonut pystyväni menemään töihin siten, etten olisi pessyt hiuksia aamulla. Mutta nyt pystyn helposti menemään 2-3 päivän pesemättömien hiusten kanssa :) Ja mikä parasta.. hiukset näyttää puhtailta ja ovat huomattavasti paksuuntuneet :)
Kommentit (25)
Joka aamu. Ennen pesin jokatoinen päivä ja välillä oon siihen yrittänyt palata, mutta oon vaan huomannut ettei se sovi mulle koska hiukset on silti aina vähän rasvaiset sitten toisena päivänä ja muutenkin jotenkin rumat.. ihan täynnä pyörteitä ja menee kokoajan takkuun.
Joskus saatan jättää pesun välistä jos ei ole menoa.
Silloin kun ovat likaiset. Yleensä pari kertaa viikossa, joskus kolme, riippuen paljonko olen hikoillut.
Turhaa tuhlausta pestä jo puhtaita hiuksia.
Alku oli hankalaa ja alussa muutaman kerran "sorruin" takaisin päivittäiseen pesuun. Ja alussa hiukset näytti heti seuraavana päivänä rasvasilta ja mietin, miten kukaan voisi olla pesemättä hiuksia. Mutta sitkeästi jatkoin ja huomasin, että aloin myös henkisesti tottumaan joka toinen päivä pesuun, josta olikin helpompi siirtyä joka kolmas päivä pesuun. Itseäni motivoi, kun aloin huomaamaan, kuinka paljon paremmin hiukset voi. Eivät enää rasvoittuneet samalla tavalla ja tuntuivat tuuheammilta :)
Aloitin toukokuun alussa ja heinäkuun paikkeilla pääsin joka kolmas päivä -tilanteeseen. Hyvin nopeasti siis muutoksen jo huomasi! :) Tavoitteena on edelleen kerran viikossa pesu, mutta vielä en siihen asti ole päässyt.
Pesen 1-2 kertaa viikossa. Kesäisin useammin