Mitä ajatuksia herättää 24-vuotias mies joka tykkää leipoa?
Mun veli on sellanen ja homotutka piippaa ja kovaa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen mies
😂😂
Ota asia joskus puheeksi ja kysy suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Akkamainen homo.
Homosuhteen bottom.
Leipominen on kiertoilmaisu pahoinpitelylle.
Jep. Ihan selkee homo. Ja vastaavasti kaikki naiset, jotka ei tykkää leipoa ovat lesboja. Vai mitä?
Leipominen on kivaa, miksei mieskin voisi harrastaa sitä ilman homoepäilyjä.
Itse olen veljeäsi hieman vanhempi mies, enkä vielä tähän ikään mennessä ole ymmärtänyt miten leipominen olsi jotenkin kiinni sukupuolesta tai sukupuolisesta suunatutuneisuudesta. - Itse leivon toisinaan ihan vain koska se on mukavaa vastapainoa muuten aika paperinmakuiselle arjelle. Toki teen paljon muutakin, kuten tulee käytyä erilaisissa kulttuuritapahtumissa, harrastan liikuntaa lähinnä yksilölajeja, mutta pelaan myös puulaakisarjassa.Lueskekelen jne. Olen muuten tehnyt sellaisenkin havainnon, että usein ruoka maistuu paremmalta hyvässä seurassa ja just mietin, että vaikka en niin hirveästi Halloweenista perustakaanb, niin sitähän voisi sen kunniaksi tehdä leipoa jotain ja pyytää kavereita ja ystäviä illan istujaisiin. (- Jos vain kalenteri antaisi myötä ainakin osalla).
Leipovat miehet ovat homoja ja ei-leipovat jätettäviä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Veli lisäilee someen jatkuvasti kuvia kuinka sitä on taas leivottu kaikkea hyvää, tänäänkin kuva juustokakusta ja sämpylöistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies! :)
Homomies :)
Ihan heterotouhua se on, mieti nyt vaikka kuinka paljon heteromieskondiittoreja maailmassa on.
Vierailija kirjoitti:
Leipominen on kivaa, miksei mieskin voisi harrastaa sitä ilman homoepäilyjä.
Siksi, että pitäsi keksiä joku vieläkin tylsempi provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Veli lisäilee someen jatkuvasti kuvia kuinka sitä on taas leivottu kaikkea hyvää, tänäänkin kuva juustokakusta ja sämpylöistä.
Ap
Käsistään taitava mies, varmasti naiset tykkää. Sinä olet kateellinen ja pahasuopa sisko.
Haluaisin sellaisen miehen. Ruoka ja mies, mmmm
No enemmän ihmetyttäisi tuon ikäinen mies, joka ei tykkää leipoa. Se on muodikasta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No enemmän ihmetyttäisi tuon ikäinen mies, joka ei tykkää leipoa. Se on muodikasta nykyään.
Ei muuten oo
Normaali aikuinen mies