Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon kauniita naisia oikeasti lähestytään?

Vierailija
14.10.2017 |

Kadulla, baareissa, työpaikoilla...? Näin miehen näkökulmasta kiinnostaisi tietää

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani erityisen kaunis, mutta miehet kyllä lähestyvät paljon. Johtunee siitä, että olen vielä alle 30v ja yliopistolla opiskelen, jossa muutenkin ihmiset tapaavat pariutua ja aktiivisesti tutustuvat toisiinsa. Useimmiten joku puolituttu kyselee kahville/yksille, mutta välillä kaupungilla aivan tuntemattomatkin saattavat tulla sanomaan, että näytin kiinnostavalta ja lähtisinkö treffeille, lisäisinkö heidät facebookkiin tms... Itse olen jo varattu joten kiitän lähestymisestä, sanon etten ole kiinnostunut ja poistun tilanteesta, Joskus joku ei sitä ymmärrä, ja jonkinlaisia stalkkereita tai viestilläpommittajiakin olen kokenut... Toki baarissa ja yöelämässä myös lähestytään, mutta se onkin sitten sellaista limaista kommentointia tai ehdottelua, joka vain ällöttää.

Vierailija
22/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Menin itse tekemään aloitteen miehellenikin.

Olen oppinut tekemään kaikki aloitteet itse. Miehet yleensä sanovat, etteivät olisi uskaltaneet lähedtyä itse näin kaunista naista. Hyvä puoli toisaalta on, että pääsen valitsemaan just ne haluamani miehet, kun aloitteeni myös aina onnistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua koskaan lähestytä. Olen kuullut monta kertaa sanat "hyvännäköinn, nätti, kaunis, viehättävä", katseita saan kadulla ja kaupassa (baareissa en enää käy.) Minua todennäköisesti luullaan myös muutamaa vuotta nuoremmaksi kuin olen, koska olen kyllä ollut aina nuoren näköinen. Veikkaan, että vähän yli 30-v mies arvioi ikäeroksemme kymmenisen vuotta tai vähän ylikin, vaikka se olisi oikeasti esim. 7 vuotta (mikä ei ole ikäero eikä mikään. Minulla on ollu paljon yli kolmekymppisiä miehiä ja poikaystäviä.)

Vierailija
24/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvännäköinen*

Vierailija
25/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi no, tietysti nämä rakkaat t***ahipiäiset lähestyvät minua aina. En tajunnut ottaa heitä lukuun, koska heidän rakkautensa minua kohtaan ahdistaa.

-23 & 24

Vierailija
26/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä paitsi ulkomaalaiset. Tuijottelua sen sijaan on paljon. Kerran tein empiirisen tutkimuksen parikymppisenä ja esitin iloista tyhmyriä ja sain todella paljon enemmän selkeitä lähestumisyrityksiä. Mutta omalla miehelleni tein itse aloitteen ja kerroin että olen sitten äkäinen feministi.

Vierailija
27/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe on oikeasti jo ahdistava. Tästä tulee huonot vibat.

Miksi? Kyllä muakin tavismiehenä harmittaa kun komeet panomiehet korkkaa kissaa rivissä. Mut ei nyt sentään paha olo tuu. 😀

m42

Tavallisetkin miehet ovat kieli pitkällä kaunottarien perään, joten miten tällainen tavallisen näköinen pullanaama koskaan löytäisi ketään?

Vierailija
28/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytään, nykyään tosi paljon, vaikka olen jo yli 40. Eniten tapahtuu, kun olen baarissa, miehet ovat iältään 20-50.... Monesti saan puhelinnumeroita tms, mutta omaani en koskaan anna. Olen kyllä avoin ja helposti lähestyttävä,  hymyilen tosi paljon, ehkä tämä vaikuttaa asiaan.

Kolmekymppiset kaverini aina ihmettelevät, että miksi kaikki miehet tulevat juuri minua iskemään....! :D

Mutta aina ei näin ole ollut, että ehkä ikä ja itsevarmuus vaikuttavat...?

Vierailija
29/32 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe on oikeasti jo ahdistava. Tästä tulee huonot vibat.

Miksi? Kyllä muakin tavismiehenä harmittaa kun komeet panomiehet korkkaa kissaa rivissä. Mut ei nyt sentään paha olo tuu. 😀

m42

Nyt laitoit vissiin ikään sellaset 30 vuotta Lapin-lisää?

Vierailija
30/32 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sano olevani kaunis mutta saan miehiltä todella paljon katseita joka paikassa. Kukaan ei silti koskaan lähesty selvinpäin. Jotkut suomalaiset miehet saattavat kännissä huudella tai ehdottaa jotain. Ulkomaalaistaustaiset miehet lähestyvät kyllä mutta heistä en ole kiinnostunut. Baareissa en käy, tilanne voisi olla toki eri jos kävisin.

Vierailija
31/32 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonenkaan ei käy enää baareissa....tilanne voisi olla toinen, ulkomaillakaan en juuri käy.

t: ketjuun ensimmäisenä vastannut, 2

Vierailija
32/32 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän varmasti lähestytään iloisen näköisiä ihmisiä, ja heistäkin helpommin niitä iloisen näköisiä taviksia kuin huomattavan kauniita. Erityisen komeista miehistä tulee ainakin itselläni ennakkoajatus, että tuo on varmasti ylimielinen ja ärsyttävä tyyppi, jonka kanssa tutustuminen kannattaa jättää katselemisen asteelle. Mutta ehkä miehet eivät ajattele naisista näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi