Pampers Active fit testierä
Heippa!
Liikkeellä on ko. vaipoista testierä. Eli noissa testierän vaipoissa on sellainen verkkomainen pinta joka ainakin meiän poitsun tapauksessa päästää pissat läpi, lähes joka päivä useampaan kertaan. Soittakaa as. palveluun jos ette ole tyytyväisiä, itse soitin ja palauttavat rahat tilille. Sanoivat että ottavat mielellään vastaan palautetta. Niissä " oikeissa" active fiteissähän se imupinta on sileä. Kertovat myös miten erottaa testierän niistä oikeista, se on joku semmonen numerosarja vaippapaketin saumassa joka kertoo minä päivänä vaipat on valmistettu ja sillä tavalla voi välttyä saamasta näitä testivaippoja.
Onko muut huomanneet että ko. vaipat on muuttuneet?
Kommentit (3)
meille tämä verkkopinta sopii paremmin , ja olin harmissani kun sitä ei tehdä enään....
se verkollinen sisäpinta. Vaikkakaan suurta eroa ei ole. Edelleen Active Fitit on parhaita vaippoja.
Tuossa yksi päivä katselin kyseistä vaippaa ja mietin että olikohan siinä aikaisemmin verkkopinta vai ei. Meillä on kyllä toiminut ihan normaalisti, käytämme niitä 10 kk vanhalla lähinnä yövaippoina (muuten päivällä housuvaippoja).