Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerin pois jättäneet, mitä te yleensä syötte?

Vierailija
14.10.2017 |

Päätin jättää tarkoituksella ylimääräisen sokerin pois ihan kokeilumielessä, määrittelemättömäksi ajaksi. Monesti korvasin pienen nälän helpoilla herkuilla ja kofeiinipitoiset sokerijuomat oli kovassa käytössä (lähti nälkä/sai energiaa) ja niistä erityisesti halusin päästä eroon. Ainut ongelma on tää jatkuva nälkä! Mitä te yleensä syötte, erityisesti välipaloina, aamulla ja illalla? En tykkää puurosta enkä erityisesti leivästäkään. Kovat ruistuotteet on ihan hyviä, niitä voisi kai hankkia. En yritä laihduttaa, teen paljon ruokaa itse mutta pienissä aterioissa oon ihan ummikko. Kivoja ideoita korvaamaan kaikki höttöherkkuvälipalat, ja jotka pitää nälkää pidemmän aikaa poissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Vierailija
2/4 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön normaalirasvaista ruokaa, näin pysyn kylläisenä seuraavaan ateriaan asti. Ei ole tarvetta ylimääräisille välipaloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättänyt sokeria pois, mutta en myöskään syö sitä höttönä eli vastaan. Mitä syöt oikeana ruokana jos sinulla on koko ajan nälkä ja tarvitset välipaloja ja ideoita hötön korvaamiseen? Syön itse yleensä ruokana kasviksia paljon ja sitten proteiineja jostain. En ole karppaaja, mutta en erityisemmin ruoalla syö perunaa tms. Minulla ei ole välipalanälkää yleensä. Syön aamulla esim viilin kaurahiutaleilla, päivällä em ruoan ja kotiin tultua toisen ruoan (yleensä paljon lounasta kevyemmän) ja sitten iltapalalla lasten kanssa teetä ja leipää tms. Joskus syön hedelmiä väliin. 

Jos tarvitset välipaloja niin tee vaikka suolaisia muffineja tai välipalapatukoita, missä on pähkinöitä ja siemeniä tai sitten leipää, mutta sellaista missä on kokojyväviljaa. Jos kovat ruistuotteet on ok niin sehän on ihan hyvä välipala.

Joskus olen kaivannut niitä välipaloja itsekin ja se oli silloin, kun koin työni aika stressaavaksi. Nyt olen huomannut, että stressi pysyy aisoissa, kun syön kasviksia paljon ja lähden kävelylle /lenkille ulos. Ei tarvitse juosta, kunhan kävelee niin reippaasti kuin hyvältä tuntuu.

Vierailija
4/4 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin neuvoksi lisätä hyvää rasvaa poisjätetyn sokerin ja tärkkelyksen tilalle. On toiminut hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi