Helsinkiin keskustaa tuntevat!
Yritän huomenna päästä lääkäriin Kamppiin aamuksi kello 8.00. Käytössäni on auto. Onko siellä kova ruuhka Helsingin keskustaan aamulla? Onko Kampin parkkihalli helppo löytää?
Kommentit (34)
Metrolla siis Kamppiin? Meneekö sinne metro?
Voisinko ajaa autolla jonnekin metron varrelle ja jättää sen hetkeksi sinne? Missä asemalla olisi hyvin tilaa? Kiitos avusta.
Vierailija kirjoitti:
Metrolla siis Kamppiin? Meneekö sinne metro?
menee ja lekuri on toisella puolella kelan konttoritaloa
Vierailija kirjoitti:
Voisinko ajaa autolla jonnekin metron varrelle ja jättää sen hetkeksi sinne? Missä asemalla olisi hyvin tilaa? Kiitos avusta.
Mistä päin olet tulossa ?
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa Tapanilasta
ap
Miten olis juna
Reittiopas näyttää minulle junaa ja sitten jotain raitiovaunua numero 9, joka menee Jätkäsaaren. Pelottaa että lähden raitiovaunulla väärään suuntaan.
Nostan. Pahoittelut kun olen aivan kujalla.
ap
Kävelet rautatieasemalta Kamppiin.
Lataa hsl sovellus ja noudata sen ohjeita. Tarkasta pysäkin numero ennen kuin nouset ratikkaan, niin et voi mennä väärään suuntaan.
Raitatieasemalta jaksaa ihan hyvin kävellä Kamppiin, ne on lähellä toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa Tapanilasta
ap
Katso HSL:n reittioppaasta. Tai Google Mapsista. Olet nytkin internetissä, joten onnistunee.
Se ei ole pitkä kävelymatka? En juuri käy keskustassa ja Tapanilassa olen asunut vasta vuoden.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nostan. Pahoittelut kun olen aivan kujalla.
ap
Kävelet juna-asemalta tai vaihtoehtoisesti menet metrolla tai sillä ysin ratikalla. Tapanilan juna-asemalla on liityntäpysäköintihalli Fallkullan Alepan vieressä.
Helpointa on kävellä asemalta, ihan lyhyt matka.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole pitkä kävelymatka? En juuri käy keskustassa ja Tapanilassa olen asunut vasta vuoden.
ap
Nyt on kyllä provo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNyt on kyllä provo!
Niin on!!!
On ruuhkaa, parkkihalli on järkyttävä labyrintti. Menisin metrolla.