Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pituus

Vierailija
13.10.2017 |

Miehet, miksei naisetkin, suositteko pitkiä vai lyhyitä naisia? Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on kaunista.

Vierailija
2/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tykkäsin erityisesti lyhyistä naisista - mitä lyhyempi sitä parempi. Mutta myöhemmin olen alkanut tykätä myös pitkistä naisista. Ehkä vaaka kuitenkin kallistuu edelleen enemmän lyhyisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituus

Naisen ikä

Naisen še ja tää

Vierailija
4/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään suurinpiirtein yhtä pitkästä. Ei tarvitse niskoja taivuttaa, kun haluaa pussailla. Nyt pituuseroa on 5 cm.

Vierailija
5/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että miehillä on yleensä paljon varaa "suosia" ketään? Se otetaan joka saadaan.

Vierailija
6/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva jos naisellakin olis pituutta ja sen tuomat upeat jalat, mutta ei tällä pärställä ja tuloilla oo sellaisiin mahiksia.

Vierailija
7/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita, niin pitkä mutta ei mulla ole vara vaatia mitään.

Vierailija
8/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kirahveille.

Vierailija
9/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 170 senttiset maistuu

Vierailija
10/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut itseäni toistakymmentä senttiä pitempi tyttöystävä. Kyllähän jotkut töllöttivät, kun kuljimme yhdessä. Taisin tuntea lähinnä ylpeyttä, ehkä jopa pientä vahingoniloa töllöttäjiä kohtaan. Nykyinen vaimoni on viitisen senttiä lyhyempi kuin minä, ja siitä on käytännön etua. Mm. jo mainittu pussailu on helpompaa, kun ollaan karkeasti ottaen saman mittaiset. Jos nyt olisin parisuhdemarkkinoilla, niin en pitäisi pituutta tai lyhyyttä mitenkään pääasiana. Kyllä tärkeintä on se, kuinka tullaan juttuun ja millainen toisen olemus kaikkineen on. Reippaus, hymy, edes kohtalainen ryhdikkyys ja avoimuus ovat huomattavasti tärkeämpiä asioita, kuin pituusero - äärimmäinenkään.

Vierailija
11/11 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että miehillä on yleensä paljon varaa "suosia" ketään? Se otetaan joka saadaan.

Useilla miehillä kuitenkin edelleen on normaalit testosteroni-tasot ja sen myötä itsetunto kohdillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi