Onko gebab terveellisempää kuin pizza?
Ajattelin tilata, mutta kumpi on terveellisempää?
Kommentit (26)
No gendies. Gogeile gumbaakin guugausi. Gatsotaan Gumbi lihoddaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa on puolensa, itse tilaisin gebabpitsan.
Mikä se on?
Mää tykkään ite kebababista, mutta olis joskus kiva kokeilla miltä gebab maistuu :)
Se on gebab ja pitsa samassa paketissa. Räjäyttää pääsi kun eka kertaa syöt.
lllllllll kirjoitti:
Mää tykkään ite kebababista, mutta olis joskus kiva kokeilla miltä gebab maistuu :)
Kokeile gebababia. Et pety.
Gepardi on nopea otus. Gebab on tuntematon käsite.
Terveellisempää kuin pitza nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
lllllllll kirjoitti:
Kokeile gebababia. Et pety.
Totta. Gebardipizza on jäätävän hyvää. Tai ainakin hyvä vaihtoehto, jollei huomannut ostaa Lidlistä Kengurunlihapullia.
En tilaa enää "Gebabia", käsikarva riitti.
Mä tykkään yleensä syödä gepap-pitsaa
Vierailija kirjoitti:
Gepardi on nopea otus. Gebab on tuntematon käsite.
Siis se liharuoka, jota saa pitsarioista ostettua. Pyörii vartaassa.
Ap
Kumpikin riippuu siitä miten se on valmistettu ja mistä raaka-aineista. Terveellisempää toki on sinun juoda alkoholia, koska sehän on pyhä asia eikö niin?
Tilaa rullagebab. Se on rullalle käärittyä pitsaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin riippuu siitä miten se on valmistettu ja mistä raaka-aineista. Terveellisempää toki on sinun juoda alkoholia, koska sehän on pyhä asia eikö niin?
Oletko humaltunut?
Ei ole
Kummanki syöjät kuolee ihan niin kuin kaikki me muutkin. Taivaspaikkojen jaosta en ole varma, mutta veikkaisin että pitsan syöjät ovat etusijalla kristillisten taivaaseen.
Mä tykkään, että sellanen rullakebu pyöräytetään mun pylleröön samalla kun achmed takoo mua pizzauunin päällä mun karjalanpiirakkaan.
Kebab tehdään gerbiilin lihasta ja on vähärasvaista ja siten terveellisempää kuin kebab tai kebap.
WIKIPEDIA:
Alkuperämaissa kebap voi tarkoittaa mitä tahansa paahdettua naudan-, sian- tai lampaanlihaa tai kanaa, ja kebablajeja on useita. Turkkilainen şiş kebap, Kreikassa souvlaki, on grillivarras. Kreikassa dönerkebabia hyvin paljon muistuttava ruokalaji on nimeltään gyros. Pakistanista kotoisin oleva shami kebab, joka on maahanmuuttajien mukana löytänyt tiensä myös Isoon-Britanniaan, taas muistuttaa makkaraa tai jauhelihapihviä. Suomessa kebabina tunnettu döner tunnetaan useissa maissa arabiasta lähtöisin olevalla nimellä shawarma
No GEBAB tietty on sitä gerbiilin lihaa. Hitsin automaattinen korjaus!!!!
Molemmissa on puolensa, itse tilaisin gebabpitsan.