Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen työhakemus pitää olla ettei joudu töihin? Te-toimiston pakkohaku..

Pakkohaku
13.10.2017 |

Olen koko aikuiselämäni tehnyt töitä ja nyt ensimmäistä kertaa te-toimiston asiakkaana. Työskentelen ravintola-alalla ja aiemmat työpaikat olleet tasokkaita ravintoloita ja tilaustarjoilua.
Nyt työkkäri kuitenkin pakottaa hakemaan kaikenmaailman pizzerioihin ja pikaruokapaikkoihin, yötyöhön ym. Vain kuolleen ruumiini yli lähden moisiin paikkoihin enää.

Miten siis teen hakemuksestani epäkiinnostavan näihin pakkohakupaikkoihin? Mulla on hyvä cv, voiko siitä jättää jotain pois?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ne näin: Haen paikkaa te-toimiston kehoituksesta

Vierailija
2/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. En välttis halua väkisin työnnettynä minne vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korosta miten vanha oot. Eiköhän mäkit palkkaa mieluummin nuoria.

Vierailija
4/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sulla ennemminkin asennemuutoksen paikka! Palkkaa niissä pikaruokapaikoissakin maksetaan ja sehän on sun alaan kuuluvaa työtä. Eikä se tarkoita että olisit esim siellä Mäkkärissä loppuelämäsi. Aikansa kutakin ja kaikki työ on arvokasta. Jotkut menis sinne pizzeriaan tms ilosta kiljuen jos vain pääsis!

Ärsyttää tommonen asenne

Vierailija
5/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 55vuotias,niin voit olla 100% varma, että hakemukseesi ei vastata. Vaikka haluaisit töitä. Muistan kun olin nuori, töitä sai vain menemällä johonkin firmaan suoraan kysymällä. Oi niitä aikoja.

Vierailija
6/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioi netistä joku oikein tyyppiliinen ja kliseitä täynnä oleva työhakemus

Vierailija
7/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rehellisesti skitsofreniastasi ja fobioistasi

Vierailija
8/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita työhakemuksen alkuun "sieg heil!" ja mainitse cv:ssä olevasi innokas kansallissosialisti. 

Vierailija
9/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viisikymppinen vaan 30v. Mielessä kävi selostaa jotain rajoitteista/sairauksista, mut tällä alalla piirit on niin pienet, että voisi jatkossa vaikeuttaa "oikean" työn saamista.

Vierailija
10/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kokemuksella voi tietty vaatia sellaista palkkaa ettei taatusti mikään pikaruokala sellaisella palkkaa.

Vierailija
11/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ravintola-alallahan tunnetusti joustavuus, halu työskennellä suht pienellä palkalla ja valmius vuorotyöhön ovat vaadittavia ominaisuuksia.

Sano että sulla on lemmikki, jonka vuoksi et voi tehdä kuin päivävuoroja, aikaa vievä harrastus tms joten et voi hirveästi joustaa, ja sitten tietysti voit laittaa kohtuuttoman ison palkkatoiveen. Noilla mä oon selvinnyt joutumasta töihin tarjoilijana ja te-toimiston asiakkaana.

Vierailija
12/12 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ihan asiallinen hakemus, sitten haastattelussa pistät palkkapyynnön ja olet joustamaton kaikkiin ehdotuksiin. Ei jää kirjallisia todisteita että olisit työhaluton.