Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisi sellaisen runopojan, jonka...

Vierailija
13.10.2017 |

kanssa voisi katsella art house -leffoja, kierrellä taidenäyttelyitä, lähteä kliseisesti Pariisiin juomaan punkkua ja kävelemään Pere Lachaiseen ja Montmartrelle. Plussaa jos näyttää Miki Liukkoselta tai vastaavalta, sellainen vähän heroin chic -tyyli. Mistä tuollaisen löytää? Tykkään asua ns. *maalla", mutta miestä ei täältä löydy, paikalliset ovat bensalenkkareita ja hupparipäitä. Pitääkö oikeasti muuttaa johonkin Helsinkiin, että voisi mahdollisesti bongata tuollaisen yksisarvisen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jostain anarkistipiireistä tai vasemmistokuntoutujien kokouksista löytyy näitä "taiteellisia" tyyppejä

Vierailija
2/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain hukassa sellainen..?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla ördää sun elämään, saisit vähän vasemmisto vibaa kun huutasin kännissä iskulauseita ja polttasin pilvee. Punkkua voitas vetää pullon suusta ja samalla soittasin sulle nokkahuilulla ostakaa makkaraa. Kitaraa rämpyttäisin vaan Lenin-hattu päässä, jotta saisit tuntea olevasi radikaali.

Vierailija
4/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin tulla ördää sun elämään, saisit vähän vasemmisto vibaa kun huutasin kännissä iskulauseita ja polttasin pilvee. Punkkua voitas vetää pullon suusta ja samalla soittasin sulle nokkahuilulla ostakaa makkaraa. Kitaraa rämpyttäisin vaan Lenin-hattu päässä, jotta saisit tuntea olevasi radikaali.

Oliks kivaa koulussa tänään?

Vierailija
5/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alt-right insinörtit taas 'vauhdeissaan'.

Vierailija
6/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kanssa voisi katsella art house -leffoja, kierrellä taidenäyttelyitä, lähteä kliseisesti Pariisiin juomaan punkkua ja kävelemään Pere Lachaiseen ja Montmartrelle. Plussaa jos näyttää Miki Liukkoselta tai vastaavalta, sellainen vähän heroin chic -tyyli. Mistä tuollaisen löytää? Tykkään asua ns. *maalla", mutta miestä ei täältä löydy, paikalliset ovat bensalenkkareita ja hupparipäitä. Pitääkö oikeasti muuttaa johonkin Helsinkiin, että voisi mahdollisesti bongata tuollaisen yksisarvisen?

Ongelma on se että olet luonut mielikuvitushahmon. Hänessä on koottu yhteen sinua miellyttävät asiat. Kukaan ei vaan harmiksesi ole osannut syntyä juuri oikeanlaiseksi vastaamaan ihannettasi. Ehkä saat opetettua ja taivuteltua jonkun tahdottoman epämiehen unelmiesi mukaiseksi mielikuvitushahmoksi. Tai edes sen tyyppiseksi.

Ei tuonkaltaisia oikeasti Suomesta löydy. Sitä paitsi runopojat olisivat toivottoman epäkäytännöllisiä.

Vierailija
7/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita näkee. Yliopistoilla humanistipuolella, taidekorkeakouluissa, hipsterkahviloissa, keikoilla ja vaikka open mic illoissa lausumassa niitä runoja. Mutta maalla ei varmaan kauheasti liiku. Itse asun Helsingissä.

Vierailija
8/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako klassinen pianisti? Soitan paljon Schubertia ja Chopinia.

Vierailija
9/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko se tänään paljon puhetta herättänyt Ossi sopiva runopojaksi..

Vierailija
10/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niillä vaan tuppaa olemaan jo valmiiksi tyttöystävä, useimmiten joko joku rokahtava kaunotar tai sellainen luomuruoasta ja valokuvauksesta kiinostunut joogatyttö.

Vierailija
11/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla tuollainen, tosin en laiha. Muutin maalta kaupunkiin vuosia sitten enkä koskaan palaa  takaisin.

Vierailija
12/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko ihan duunarimies?

Olen ajanutkin monta kertaa pariisin ohi autolla.

Vierailija
13/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen kuvailemaasi miestyyppiä. Kaikki tuntemani runopojat ovat myös olleet aika itsetuhoisia. 

Vierailija
14/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoilijapojan arkkityyyppi Miki Liukkonen on tosiaan erittäin kuuma, taitaa kyllä olla varattu.

Ei tuollaiset runopojat ole koskaan ilman naisia ja ne naiset ovat vieläpä yleensä syvällisiä kaunottaria, eikä mitään lisäkepissiksiä. Herätkää palstan kilttimiehet ja alkakaa runopojiksi niin saatte tekin laadukkaita naisia, eikä tarvitse itkeä av:lla.

Vierailija
15/15 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä veikkaan minä.

Nuo sun suunnitelma kuulostaa ihan täydellisiltä ja kuuluivat omiin nuoruuden haaveisiin. Toteutin tuon Pariisi osuuden vasta 40-vuotiaana, mutta oli se silloinkin ihan kivaa, nuorempana toki olisi ollut hauskempaa. Yliopistolta toivottavasti vielä löytyy idealisteja.

kaikille ketjun kettuilijoille tiedoksi, että olen aina henkinen humanisti, mutta rahaa olen tehnyt n. 17 vuotta ja joku sanoisi että sielunkin myynyt - EN OLE :) . Ihanaa että joku jaksaa vielä unelmoida.

Mies 42v