Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen innostumaan?

Vierailija
07.04.2006 |

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä jo kohta kymmenen vuotta.

Meillä on ollut seksielämä viriiliä ja vaihtelevaa.

Mutta nyt vuosien varrella vaimoa ei tunnu enää kiinnostavan kuin kerran kaksi viikossa nopeasti ilman esileikkejä peiton alla aamuyöstä.

Millä teihin naiset saa eloa ja seksielämään virikkeellisyyttä eikä aina sitä samaa?

Oon niin montaa juttua jo ehdottanut ja yrittänyt olla kaikin tavoin mieliksi vaimolleni, rakastan ja arvostan häntä paljon.

Mutta kun en vaan ole löytänyt keinoa mistä vaimonikin innostuisi ja pitäisi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voima olkoon kanssamme!!

Vierailija
2/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo paljoa auta ja lohduta, kaipaan todella vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta vaan puhun. Kun on tyytymätön mieheen, sitä yrittää päästä mahdollisimman vähällä kontaktilla, mieluiten niin, että voi samalla miettiä kauppalistaa.

Vierailija
4/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäisi onko näin, ei ole ainakaan suostunut kertomaan jos näin on.

Vierailija
5/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei ole tarpeeksi hyvä, jos elää pienessäkin puutteessa. Tämän palstan juttujen perusteella / yleiseen elämänkokemukseen perustuen tällä mittapuulla kaikki hyvät miehet ovat homoja.

Vierailija
6/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin että miehessä aina vika jos naista ei tee mieli?

Eikö mitään ratkaisua mukamas ole jolla saisi naisensa syttymään uuteen liekkiin?

Itse ainakin haluaisin yrittää kaikin tavoin millä vain saisin naiseni syttymään.

Kertokaapa naiset pidempään suhteessa olleet millä sinut tuttu ja turvallinen miehesi parhaiten saa syttymään?

Vierailija
7/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida lapset, laita tiskit, pyykkää pyykit, imuroi, korjaa auto, aja nurmikko ja sitten ehkä saat illalla persettä. Jossain vaiheessa se kiristys sitten loppuu ja into koko hommaan laantuu. Sitten vielä ihmetellään kun äijät käyvät vieraissa tai huorissa. Jälkimmäinen hoitaa ainakin homman ammattilaisen varmuudella, saa maksun suorituksesta ja se siitä. Jos noille kaikille hommille laskisi tuntipalkan mitä saa perseen eteen tehdä olisi ihan sama käydäkin maksullisissa.

Ehkäpä naisväki on vain hoksannut naida itselleen privaattiorjan jolle vain maksaa luonnossa? Mitäs se tekee naisista?

Miettikääpä sitä.

Vierailija
8/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut elämäni aikana vain yhden miehen kanssa,19 vuotta,välillä on ollut pitkiä jaksoja,ettei haluta vaikka mies tekisi mitä,hormooni vaihteluita minä ainakin syytän,koska sitten taas yhtäkkiä ne halut palaavat ja on yhtä hauskaa kuin alussa..no meillä on kyllä paljon lapsia,joten en tiedä muunlaisesta elämästä.Joskus imettäminen vie halut,joskus taas lisää niitä haluja jne.

sanoisin,että liikaa ei kannata yrittää,parempi odotella rauhassa ja keskustella..

Vierailija
9/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistasi. Vie ihanille pikkulomille, kylpylöihin ym... Kehu ja ihaile häntä. Kuiskaa haluavasi häntä vaikka kun olette kaupassa tai jossain missä ei todellakaan voisi rakastella. Minulle nuo ainakin tepsisi...

Vierailija
10/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei monesti ole yhtään ja siinä on suurin selitys haluttomuudelle, ainakin mulla oli ja monella tutulla jolla esim. kierukka. Nyt ukko on ihan ihmeissään kun seksuaalisuuteni on taas tullut pintaan ja anelen aina munaa.

Vierailija
11/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhdetta takana vasta reilut kolme vuotta, ja nyt on jo miehen mielestä se kerta viikossakin riittävää, ja useimmiten saman kaavan mukaan. Ei kuulemma tee mieli useemmin... Mutta, ku mulla tekee!

Ja ollaan molemmat siis vähän päälle nelikymppisiä

Vierailija
12/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaapa naiset pidempään suhteessa olleet millä sinut tuttu ja turvallinen miehesi parhaiten saa syttymään?

Vastaukseni (kohta 17 v. yhdessä): Aidolla rakkaudella. Silloin kun näen rakkauden hänen silmissään, olen sulaa vahaa.

Vierailija
13/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarvitse pilleriä syödä...

Vierailija
14/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnenko olevani kaunis. Eli jos on jäänyt ylipainoa, venähtäneet tissit tai maha tms. Niin silloin ei oikein halua nayttäytyä toiselle, jos itsestä tuntuu että on ruma. Yritä kehua vaimollesi hä' nen kauneuttaan ja vaikka hyväile takapuolta ja kerrot kuinka rakastat sitä. Jos vaimo sanoo, että se on niin iso, niin sanot että se on just sun makuun. EN tosin tiedä, jos vaimosi on tosi laiha, niin voisko tästä olla kyse. Mutta kyse ei siis aina miehen huonoudesta, vaan voi olla vaimon itsetunto kysymys...

Vierailija
15/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avioliittoa takana 11 vuotta.

Viime pikaisesta taitaa olla jo ainakin kolme kuukautta.

No eipä tee enää itselläkään mieli kun on tässä vuosia puutteessa ollut.

Vierailija
16/25 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa viikossa on jotain mille moni meistä täällä vaimonsa haluttomuuteen syytä etsivistä isistä on sika kateellinen. Vaimosi on selvästi vielä kiinnostunut sinusta.

Vierailija
17/25 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano sitten, että haluat keskustella seksistä ja avioliitosta. Tilanne helpottuu, kun molemmat kertovat tarpeistaan ja haluistaan.

Ja muista hemmotella vaimoasi.

N37, 8 vuotta onnellisesti avoliitossa

Vierailija
18/25 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että millä se mut saisi syttymään: tulisi kesken päivän suutelemaan niskaa, hipaisi ohimennessä, kehuisi silloin tällöin. Siin silloinkin kun seksiiin ei ole mitään mahdollisuuksia.

Sit aloittaisi sen jotenkin muuten: vaikka suutelemalla. Meillä kun heti vaan " kylmiltään" hypätään suuseksiin. Ihanaa se on sekin, mutta olisi kiva joskus lämmetä hitaasti ja oikein odottaa sitä. Nyt siihen vaan ryhdytään ja koko akti tuntuu siltä että vanhan kaavan mukaan minut hoidellaan ensin ja sitten hänet. Ja sitten asian voikin unohtaa taas pariksi viikoksi. Eli taas johonkin lauantain saunailtaan asti.

Sit ketuttaa, kun itsenikin teksi mieli siinä välilläkin. Mut en jaksa enää tehdä aloitteita. Olen jo kypsähtänyt tilanteeseen. Helpompi on runkata silloin tällöin.

N 40v.

Vierailija
19/25 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa viikossa vähän kymmenen vuoden suhteen jälkeen???? Keksi itsellesi oikeita ongelmia jos toi on ainoa. Pari kertaa viikossa seksiä on täysin normaali määrä varsinkin kun suhde on kestänyt kauan eikä kyse ole silloin mistään haluttomuudesta!!!

Vierailija
20/25 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole oikeastaan ikinä ollut innostunut mistään seksiin liittyvästä, haluaa toki seksiä mutta yleensä se on tyylillä " lahna" (ainakin aluksi). Lisäksi ongelmana on se, ettei puhu mistään seksiin liittyvästä, paha siinä on sitten yrittää ottaa toisen haluja huomioon kun niitä ei edes kerrota. Eipä tosin minunkaan halujani oteta huomioon vaikka ne kertoisinkin. Enää en edes yritä pyytää mitään kun mitään ei kuitenkaan saa tehdä.

Ei suuseksiä, ei mitään. Pimeässä peiton alla ja vielä ovetki melkein kiinni, vaikka kukaan ei voisi mitään kuulla/nähdä...

*arght*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme