Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-afrikasta tulee niin täydellisiä bloggareita

Vierailija
13.10.2017 |

Elämä näyttää olevan ihanaa siellä, aina saatavilla tuoreita marjoja ja hedelmiä ja lämmin ilmasto. Niillä on kauniit kodit ja poikaystävät, elämä todellakin mallillaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mielenkiintoinen Etelä-Afrikkaa ja erityisesti Johannesburgia käsittelevä blogi on amerikkalaisen expatin Heather Masonin 2Summers. Ennen tähän blogiin tutustumista olin pitänyt Jo'burgia saastaisena, kammottavana ja vaarallisena kaupunkina mutta Heather tuo aivan uudenlaisen ja inspiroivan näkökulman kaupunkiin. Toki siellä ei passaa heilua huolettomasti ihan missä sattuu ihan milloin sattuu mutta mielikuvani kaupungista muuttui heti.

Vierailija
2/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mielenkiintoinen Etelä-Afrikkaa ja erityisesti Johannesburgia käsittelevä blogi on amerikkalaisen expatin Heather Masonin 2Summers. Ennen tähän blogiin tutustumista olin pitänyt Jo'burgia saastaisena, kammottavana ja vaarallisena kaupunkina mutta Heather tuo aivan uudenlaisen ja inspiroivan näkökulman kaupunkiin. Toki siellä ei passaa heilua huolettomasti ihan missä sattuu ihan milloin sattuu mutta mielikuvani kaupungista muuttui heti.

Mulla kävi juuri samoin, yllätyin miten paljon siellä asuu valkoisia ja miten vauras paikka se on. Luonto näyttää kauniilta, haaveilen pääseväni edes kerran elämässä sinne lomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ulisee, että pelottaa kävellä kadulla Suomessa. Etelä-Afrikassa sitä on jo vähän syytäkin pelätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi