Lontoo 20, Pariisi 22, Wien, 21, Milano 24 - nämä ovat asteita
Miksi ihmiskunta on asuttanut tällaisen hirveän kolkan kuon Suomenniemi? No eipä tänne tunkua ole otsikossa olevilta alueilta...
Kommentit (11)
En vaihtaisi Suomea mihinkään. Nautin kaikista neljästä vuodenajasta ja talvi kovine pakkasineen ja lumineen on täydellistä. Tyytymättömät saavatkin minun puolestani lähteä pois.
No onneksi ei ole tuollaisia lämpötiloja enää. Kesällä niitä oli ihan riittävästi. Nyt on ihana ilma!
Joo erityisesti kulunut viikko on ollut EHAAANA!
Mitäs asteita ne on? Kulma-asteita? Kelviniä?
Mua niin vi**ttaa toi klishee "kääriydy vilttiin kuuman juoman kanssa". Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin vi**ttaa toi klishee "kääriydy vilttiin kuuman juoman kanssa". Ei mulla muuta.
Kannattaisi sunkin ehkä kokeilla joskus, on yllättävän mukavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Puuttui enää hyvä kirja, villasukat ja sateen ropina ikkunaan.
Kaikkiin noihin kaupunkeihin saa vapaasti muuttaa. Paitsi Lontooseen ei enää kauaa, mutta siellähän sataa koko vuoden.
Ja meillä on jo yöpakkasia. Tasan ei mene nallekarkit..
Älä vertaile muihin!
Tottakai jokaisella on joskus päiviä kun tekisi mieli lentää lämpöön, mutta on syksyssä paljon hyvääkin!
Lehdet ovat todella kauniin värisiä juuri nyt, kotona on ihana kääriytyä vilttiin kuuman juoman kanssa, kynttilöitä voi polttaa, voi kerätä sieniä ja ulkoilla silloin kun ei sada, halloween on kohta täällä(sitä on kiva järjestellä jo nyt, ostaa/askarrella koristeet valmiiksi, voit etsiä houkuttelevimmat kurpitsareseptit jne..) syksyssä on vaikka mitä ihanaa :)