Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen koulukiusaajani otti minulta verinäytteen :(

Vierailija
13.10.2017 |

Oli hyvin ahdistava tilanne ja en olisi uskonut että kyseinen henkilö päätyy terveydenhoitoalalle.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Otan osaa!

Vierailija
2/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistiko sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit saanut pyytää toista hoitajaa vedoten yksityisyyteesi. Nyt hän tietää mitä näytteitä sinusta tutkitaan. Tiedät jatkossa.

Vierailija
4/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko senkan nenästä?

Vierailija
5/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei uskota, että kyllä sairaanhoitajiksi ja lähihoitajiksi ovat hakeutuneet juurikin luinteeltaan ja taustaltaan tuollaiset ihmiset. Koska sinne on ollut tyhmemmänkin helppo päästä. Ja ne kiusaajaluonteet siellä tylyttää edelleen potilaita ja täysjärkisempiä työtovereitaan.

Vierailija
6/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistiko sinut?

Luultavasti, ei ylä-asteesta ole kuin 7:n vuotta ja molemmat asutaan edelleen samassa pikkukaupungissa. 

ap

7/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran suorapuheinen että olisin sanonut kuuluvaan ääneen haluavani toisen näytteenottajan, koska tämä ko. henkilö on kiusannut itseni melkein hengiltä.

Omia koulukiusaajiani on myös päätynyt terveydenhoitoalalle. Löytyy sairaanhoitajia, lähihoitajia ja jopa yksi lääkärikin.

Vierailija
8/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri terveysalalla niitä kiusaajia riittää.

Vierailija
9/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit saanut pyytää toista hoitajaa vedoten yksityisyyteesi. Nyt hän tietää mitä näytteitä sinusta tutkitaan. Tiedät jatkossa.

En tiennyt että olisin voinut vaatia toista hoitajaa ja onneksi allergia on niin tavallinen vaiva että tuskin sitä kiinnostaa. Oli vaan aika shokki kun tajusin kuka siinä alkaa piikkiä tunkemaan mun ihon läpi.

ap

Vierailija
10/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mä olen sen verran suorapuheinen että olisin sanonut kuuluvaan ääneen haluavani toisen näytteenottajan, koska tämä ko. henkilö on kiusannut itseni melkein hengiltä.

.

Itse en ikinä myöntäisi, että jollakin kusipäällä on ollut (ja on vieläkin) noin suuri vaikutus elämääni.

11/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

.

Itse en ikinä myöntäisi, että jollakin kusipäällä on ollut (ja on vieläkin) noin suuri vaikutus elämääni.

Itse annan mielelläni ajattelemisen aihetta tuollaisille kiusaajille, vaikka kiusaamisesta olisikin kulunut valovuosi.

Vierailija
12/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei uskota, että kyllä sairaanhoitajiksi ja lähihoitajiksi ovat hakeutuneet juurikin luinteeltaan ja taustaltaan tuollaiset ihmiset. Koska sinne on ollut tyhmemmänkin helppo päästä. Ja ne kiusaajaluonteet siellä tylyttää edelleen potilaita ja täysjärkisempiä työtovereitaan.

Lähihoitajaksi on helppo päästä, sairaanhoitajaksi ei. Yleensä ne kiusaajat on siellä amiksessa lähäreinä. Sairaanhoitajaopinnoissa on kyllä aivan eri meininki ja paljon asiallisempia ihmisiä.

T: lähihoitaja ja sairaanhoitajaopiskelija

Vierailija
13/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

.

Niinpä. Jos tuollaiseen tilanteeseen joutuu niin parasta pysyä mahdollisimman tyynenä ja olla kuin ei tuntisikaan ja jos näytteenottaja puhuu jotain niin olla asiallinen takaisin. 

Vierailija
14/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiusaajasi on joko lähihoitaja tai bioanalyytikko. Hittoako sairaanhoitajat pitää sotkea kaikkeen? Av palstalla naiset jostain syystä vihaa sairaanhoitajia. Ei sairaanhoitajat ole näytteiden otossa töissä vaikkakin kyllä osaavat niitä toki ottaa.

Vierailija
15/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri terveysalalla niitä kiusaajia riittää.

Just joo. Niitä lapsellisia kiusaajia löytyy kylläkin liiketalouden puolelta ja ravintola-alalta. Sekä kyllä kaikkialta muualtakin missä vain ihmisiä on, ihan löytyy lääkäreistä ja opettajistakin kiusaajia.

Vierailija
16/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy potilaina joskus entisiä kiusaajiani, eikä ole mahdollisuutta että pyytäisin työkaveria hoitamaan homman puolestani..

Vierailija
17/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että olisin voinut vaatia toista hoitajaa ja onneksi allergia on niin tavallinen vaiva että tuskin sitä kiinnostaa. Oli vaan aika shokki kun tajusin kuka siinä alkaa piikkiä tunkemaan mun ihon läpi.

ap

Oletko nyt ihan varma että kyseessä oli sun koulukiusaaja?

Vierailija
18/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kiusaajan on poikani ammattikoulussa opettajana. Minulla ei olisi mitään häntä vastaan, ellei hän olisi käyttäytynyt aikuisenakin tyhmästi.

Vanhempainillassa ahdisti sen kyttäys. Olisi ollut 45- vuotias aikuinen ja vaikka tervehtinyt.

Vierailija
19/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä osoittaa, että vahvat pärjäävät elämässä ja vahvin määrää tahdin.

Vierailija
20/36 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajaksi on helppo päästä, sairaanhoitajaksi ei. Yleensä ne kiusaajat on siellä amiksessa lähäreinä. Sairaanhoitajaopinnoissa on kyllä aivan eri meininki ja paljon asiallisempia ihmisiä.

T: lähihoitaja ja sairaanhoitajaopiskelija

Mutta ei ollut 10 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi