Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos miehesi tulisi nyt viereesi ja kertoisi haluavansa erota?

Vierailija
12.10.2017 |

Kommenttikentässä voit avata vastaustasi.

Mitä tekisit jos miehesi tulisi nyt viereesi ja kertoisi haluavansa erota?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaihtoehtoa olisin iloinen ja helpottunut.

Vierailija
2/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin jakaa omaisuutta ja kehottaisin miestä keräämään kamppeensa ja lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olisin helpottunut.

Vierailija
4/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin varmaan nukkumaan (muut reaktiot tulisivat myöhemmin)

Vierailija
5/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helpottunut ja ilmoittaisin että minulla on ollut sivusuhde jo puoli vuotta.

Vierailija
6/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime suhteessa vastaus oli tuo rauhallisesti asian selvittäminen, koska luulin asioiden olevan aika hyvin. Nykyisessä varmaan päällimmäisenä ymmärrys ja helpotus, koska en koe tätä pitkällä tähtäimellä hyväksi ja toimivaksi suhteeksi.

Vierailija
7/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin. Se rakastaa mua enemmän kuin mitään muuta maailmassa.

Vierailija
8/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin itkeä. Sitten kokoasin kamppeeni ja siirtyisin toiseen asuntooni, jota olen pitänyt kaiken varalta. Sydän särkyisi, mutta olisin myös helpottunut, koska ero helpottaisi elämääni valtavasti. 

Pystyn elättämään itseni ja elämään onnellista elämää. Luultavasti hakeutuisin samoihin töihin ulkomaille, leikkauttaisin tukkani, menisin myöhään nukkumaan (mies haluaa nukkua jo kymmeneltä, äh).

Olisin siis onneton ja siitä huolimatta jatkaisin elämääni.

Oikeasti uskon, että eromme olisi hänelle kovempi isku kuin minulle. Minä pärjään aina, hän ehkä ei.

Vierailija
9/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin itkeä ja yrittäisin itkun lomassa kysellä, että miksi. Olisi kova paikka.

Vierailija
10/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Tämä noin suurin piirtein tapahtui minulle juuri äsken, paitsi että olen mies ja hän nainen. Jooei...

Vierailija
11/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaisin varmaan "ai nytkö olet tullut siihen tulokseen" ja kysyisin miksi hän nyt sitä haluaa kun muutama kuukausi sitten se ei tuntunut ollenkaan hänestä järjevälle. Olisin toki myös pettynyt siihen että hän olisi valehdellut suhteemme menneen tuon aikaisemmat ero keskustelun jälkeen parempaan suuntaan.

Vierailija
12/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyisin kovasti sillä minulla ei ole miestä.

Vierailija
13/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin korkeintaan onnesta. Olisin erittäin huojentunut. Se olisi ehkä ihaninta mitä mies voisi sanoa.

Vierailija
14/24 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aivan äimänä, koska minusta (tai meistä) meillä menee hyvin. Sitten olisin aivan murtunut. 

Vierailija
15/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hämmästyisin koska tiedän olevani hyvä vaimo eikä ole mitään viitteitä esim pettämisestä.

Sitten miettisin että hyvä kun tuli näinpäin ettei mun tarvitse ehdottaa tätä.

Avaisin oikotien ja alkaisin etsiä itselleni mukavaa asuntoa.

Vierailija
16/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita. Voi se nainenkin toivoa eroa. Ensin miksi, onko mitään tehtävissä ja sitten käytännön järjestelyihin. Miten omaisuus jaetaan, jos on yhteistä? Entä lapset? Yleensä toisen vakavammalla äänenpainolla asian esittäessä on päätös tehty mielessä ja kauan sitten. Siinä ei enää päätä käännetä. Pitää itse sopeutua shokissa, mitäs sitten.

Vierailija
17/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa ihmisistä järkyttyy vielä nykypäivänä siitä, että kaikki eivät rippikoulusta asti ole sinne hautaan asti yhdessä? Elämän varrelle mahtuu useampia suhteita. Lähinnä kysymys on siitä, miten saadaan taas haavat nuoltua leuka pystyyn ja jatkamaan.

Vierailija
18/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulisi varmaan epäluulo, että huijaatko nyt. Sitten hämmennys, sillä meillä menee paremmin kuin koskaan ja sen jälkeen hillitön itku. Olisin aivan ymmälläni, että haluaisi erota kun odotan esikoispoikaamme.

Vierailija
19/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin huolestuneena, onko hänellä tiedossa uusi asuinpaikka ja tarvitseeko mukaan vaikka pyyhkeitä tai kattiloita tms. Minä näet omistan ihan kaiken.

Sitten olisin yhteydessä hänen ex-vaimoonsa ja sopisin heidän ja minun lasten tapaamisista jatkossa, lapsista on tullut hyvät ystävät ja se miehen ex-vaimo on facebook-ystäväni.

Näiden järjestelyjen jälkeen menisin ehdottamaan seksiä yhdelle miehelle, jonka kanssa on ollut flirttiä jo melkein vuoden. Pitäähän jätetyn osapuolen saada laastarisuhde ja hoitaa siten itseään, vähintä mitä voin tehdä erosta toipuakseni.

Vierailija
20/24 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin mä tosi yllättynyt ja järkyttynyt. Odotan meidän kauan kaivattua esikoista. Olisi kyllä ihan älytöntä jos mies nyt olisikin valmis asumaan eri osoitteessa. Mutta jos olisi tosissaan niin kyllä mä tästä kämpästä aika nopeasti muuttaisin, kyllä sen verran hermo menis. Ei mulla ole yksin varaa tätä lunastaa itselleni.