Se Oksana on musta kuumempi kuin Nanna
ja jotenkin sympatiseeraan sitä Oksanaa enemmän. Sitä kusetettiin rajusti. Olen nähnyt jossain seikassa tms ne kuvat, joissa ne hengaa rakastuneen näköisinä Karalahden kanssa. Hän luuli olevansa parisuhteessa eronneen miehen kanssa. Nanna sen sijaan tiesi tapailevansa naimisissa olevaa perheenisää. Voi voi mikä soppa. Kauheaa sydänten ja elämien murskaamista oman ilon takia. Tulispa joku kunnon mies ja korjaisi sen Oksanan talteen ja kohtelisi hyvin. Ketään näistä tyypeistä en tunne enkä ole edes nähnyt IRL, että en mä oikeesti tiedä, mutta ne Oksanan kotialbumin kuvat kyllä puhui karua kieltä Karalahden tempuista. Pitäis olla rikollista vedättää yksinhuoltajaa, siinä leikkii monen ihmisen elämällä.
Kommentit (30)
Oksanalle varmaan ottajia riittää - jos ei kelpuuta pelkkiä jännämiehiä.
Sillä Nannalla on kyllä valloittava hymy, tosi kaunis hymy
Vierailija kirjoitti:
Sillä Nannalla on kyllä valloittava hymy, tosi kaunis hymy
:D
Mutta en kyl tajua, miksi kukaan ottaa niin kovin päihdeongelmaisen miehen. Se ei toimi ellei puoliso jousta kaikessa. Päihdeongelma ja vauva-arki, hengenvaarallista puuhaa.
Jere kertoi Nybergissä, että voi juoda "muutaman lasin viiniä ruoan kanssa." Siis muutaman lasin? Kuinka monta on muutama? Itse juon mielelläni ruoan kanssa viiniä. Mutta kyllä se jo kännin puolelle menee, jos juon enemmän kuin 2 lasia.
Vierailija kirjoitti:
Jere kertoi Nybergissä, että voi juoda "muutaman lasin viiniä ruoan kanssa." Siis muutaman lasin? Kuinka monta on muutama? Itse juon mielelläni ruoan kanssa viiniä. Mutta kyllä se jo kännin puolelle menee, jos juon enemmän kuin 2 lasia.
Jere Karalahti on ihan narkki.
Päihdeongelmainen on aina keskenkasvuinen, jos päihteiden veto on alkanut teini-iässä, kuten usein on. Ei vaan oikeasti ole kasvanut, aivojen rakenne kehittynyt, ole kohdannut mitään selvin päin.
Päihdeongelma on aina myös jotain muuta kuin vain se kännissä/kamoissa/darrassa oleminen. Se on kuvyttömyyttä olla läsnä omassa elämässään. Ja kun siihen sitten joku vauva, huh mikä käsittelemättömien tunteiden ja vaatimusten kimara siinä iskee.
Päihdeongelmaiseen rakastuu ihminen, jonka oma suhde vanhempiin tai muuhun lapsuuden tärkeään aikuiseen on syystä tai toisesta ollut epävakaa. Epävakaa, etäinen tunnemaailma rakkautesi kohteessa tuntuu oudosti "tutulta".
Tein itse lapsen rakastamani semi-juopon kanssa, joka kilahti vauva-ajan ekoina viikkoina. Ero tuli, toinen uhirutunut edelleen, että turvakodin ja käräjäoikeuden mutkien kautta jätin vauva-aikana nyrkkejään käyttäneen urpon. Surullista. Ei voi vieläkään kohdata asiaa, virhe oli minun lähteminen ja vauvan vieminen, ei se että hän jatkoi ryyppäämistään luvattuaan ensin, että jos tulen raskaaksi, lopettaa ja hakee apua ja että jokin synnytyslaitoksella (ehkä mustasukkaisuus, ehkä riittämättömyys, ehkö suuret tunteet) sai hänet muuttumaan väkivaltaiseksi. Oli kauhea vauvavuosi, kauhea.
Että kun näen Karalahden, mietin vain kuinkakohan paljon sekä ekan vaimon, tokan vaimon että tän Oksana-polon perheet ja ystävät on saaneet olla tukena ja auttaa. En siis väitä, että hän on pahoinpidlelyt ketään, mutta sitä että tuskin jaksanut tasapainoisena öitä vakvoa vaippoja vaihtaen. Tai mistä tiedän, ehkä on, hienoa, jos niin.
Sori avautuminen omista asioista. Aihepiiri päiheheppu perheenisänä koskettaa ja haluankäyttää tilaisuuden saarnata niille naisille, jotka uskovat, että se oma suloinen retku raitistuu. Ei. Älkää tehkö vauvaa siihen settiin.
Eiköhän kumpikin henkilö tiedä, että millaiseen ihmiseen on ihastunut. Vaikuttavat kumpikin hyvin kovilta ja julkisuudenhakuisilta ihmisiltä. Eikö????
Tyypit, jotka luulee, että joku tekee lapsen saadakseen jotain elatusapua, on ihan sekaisin ja tietämtälömiä kyllä mistään. Se Oksana ihan varmasti oli rakastunut Karalahteen. Uskon ne tarinat keskenmenoista ja. Jeren lojduttelemassa ja huijaamaasa sitä.
Ja joo, totta kai on eri kulut asua Suomessa kuin Venäjällä. Ne kulut määräytyy esimerkiksi asumiskustannusten mukaan. Eli tietytsi se kuuluu katsoa uudelleen. Ottakaa selvää perusasioista ennen kuin kommentoitte.
Kuka hyvänsä hylätty, yksin vauvan ja taaperon uhmaiät hoitanut ihminen olis mun mielestä oikeutettu kuukausipalkkaan. Kelatkaa nyt, se ihminen on ollut kiinni JOKAISEN yön ja päivän sen lapsen hoidossa Karalahden huidellessa milloin häissä suomessa, milloin thaimaassa jonkun kampaajan kimpussa, milloin missäkin.
Ei Karalahden menneisyys ole salaisuus ja kumpikin henkilö tietää sen. Marikin voisi etsiä itselleen ihan oikeaa tekemistä, kuin funtsia Jeren ja Johannan tekemisiä täällä kuukaudesta toiseen.
Oksanakin tuntuu mielellään antavan Haastatteluja lehdille. Ei kukaan häntä siihen pakota. Taas hän oli uusimmassa Seiskassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Karalahden menneisyys ole salaisuus ja kumpikin henkilö tietää sen. Marikin voisi etsiä itselleen ihan oikeaa tekemistä, kuin funtsia Jeren ja Johannan tekemisiä täällä kuukaudesta toiseen.
Se on Nanna sulle, ämmä!
Todella harva päihderiippuvainen pystyy nauttia muutamaa lasia viiniä safkan kanssa. Lapasesta lähtee. Nyt saa kirjastakin aika hyvät rahat. Eiku mälläämään vaan.
Aivonsa huumeilla tuhonnut mieslapsi
"Ei Karalahden menneisyys ole salaisuus ja kumpikin henkilö tietää sen."
Tää on just se pointti. Ei se Oksana ole tiennyt mitään. Ei Karalahden zegoiluista ole kirjoitettu varmaan missään venäläisissä lehdissä ennen kuin ne tapas. Tuskin mikään ruudinkeksijä se mimmi, ei nimittöin kukaan fiksu rakastu lätkänpelaajiin ja toki päihdehuuruisuus on väkisin siinä seukatessa selvinnyt. Mutta sellaista on rakkaus, älytöntä huumetta, että se on menoa, kun se on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taitaa hänelle maistua aika reippaasti vielä(kin).
Mistä sen edes tietää, vetääkö vieläki ku on valehdellut koko ikänsä.
Vetäköön mitä vetää. Ihan sama mitä itselleen tekee. Säälittää vaan nää eksät ja lapset.
On kyllä paljon paremman näköinen, muusta en tiedä eikä kiinnosta. Se nanna on tosi maskuliininen, joten ihan hyvä että heidän lapsensa on poika.