Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1741/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa, joulumieli on jo vallannut monet meistä ja näitä lukiessa minutkin . Täytyykin miettiä, mitä hyvää voisin jollekin tehdä. Tässä ketjussa on todella fiksuja ihmisiä. Pikkujoulutöppäilyjä, kuten huono liikennekäytös, ei lasketa, ne kuuluu asiaan.

Vierailija
1742/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne katsoi rismassa oudosti kun kävin hakemassa ostoskärryllisen glökiä. Ajattelin että on sit tuleviin pikkujouluihin juomaa, nyt vaan on koko kellari täynnä glökiä, naapuri vähän ihmetteli kun vein niitä sinne. Pitääkin ostaa iso lukko kellariin ettei naapuri vohki mun tulevia vuosikertajuomia.

Sääkö sen glökihyllyn tyhjensit? Mutta hyvä juttu, että on juomat kellarissa. Mä säilytän vuosikerta glökiäni keittiön lämmössä. Yks pullo on vielä jäljellä. Parasta ennen päiväys pitäis kyllä glökissä olla, parasta jälkeen.

No minä, oli siinä työtä yrittää napata kaikki glökit, pari piti napata vaivihkaa toisten ostoskärryistä, ennenku olivat maksaneet ne, piti oikein harhauttaa jollain kysymyksellä sitkeimpiä ostoskärryjen vartijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne katsoi rismassa oudosti kun kävin hakemassa ostoskärryllisen glökiä. Ajattelin että on sit tuleviin pikkujouluihin juomaa, nyt vaan on koko kellari täynnä glökiä, naapuri vähän ihmetteli kun vein niitä sinne. Pitääkin ostaa iso lukko kellariin ettei naapuri vohki mun tulevia vuosikertajuomia.

Sääkö sen glökihyllyn tyhjensit? Mutta hyvä juttu, että on juomat kellarissa. Mä säilytän vuosikerta glökiäni keittiön lämmössä. Yks pullo on vielä jäljellä. Parasta ennen päiväys pitäis kyllä glökissä olla, parasta jälkeen.

No minä, oli siinä työtä yrittää napata kaikki glökit, pari piti napata vaivihkaa toisten ostoskärryistä, ennenku olivat maksaneet ne, piti oikein harhauttaa jollain kysymyksellä sitkeimpiä ostoskärryjen vartijoita.

Hyvin tehty, tulevaisuuteen satsaaminen on hyvin viisasta. Matkin sinua tässä, eiliset juomat oli niin hyvät.

Vierailija
1744/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et pyllistellyt Arstilan kärryssä ja esitellyt niitä salaisia solias. Sitä doorista harhautetaan helmoja heilutellen.

Vierailija
1745/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihanaa, joulumieli on jo vallannut monet meistä ja näitä lukiessa minutkin . Täytyykin miettiä, mitä hyvää voisin jollekin tehdä. Tässä ketjussa on todella fiksuja ihmisiä. Pikkujoulutöppäilyjä, kuten huono liikennekäytös, ei lasketa, ne kuuluu asiaan.

Ei me mitään eilen töppäilty. Hyvin päästiin auramuodostelmassa pakeneen virkavaltaakin aamuyöllä. Onneks ei sentään Egyptiin päädytty, kuten kurjet. Pyramideilla olis kyllä kiva käydä, ne on kiehtovia mutta mulla on ahtaanpaikan kammo. Voitais käydä sielläkin joskus tän tukiryhmän kanssa.

Vierailija
1746/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin sitä Juhan af Grannia kuuklesta, kun se on jo pitkään ollut kateissa. Se muutti ulkomaille kun sitä ei arvostettu täällä. Harmi, kyllä mä arvostin miestä joka on rakastellut alienin kanssa. Oli se varmaan jännä kokemus.

Vierailija
1747/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramideille en uskaltais, henkiä ei saa mennä häiritsemään. Minä haluaisin käydä New Yorkissa. Tiedän, että se on vain lentolipun päässä, mutta kun mulla ei terveys taida riittää. Tykkään usalaisista sarjoista ja elokuvista, niissä näkyy usein New York. Kerran tvssä sanottiin, että se olis hyvä joulukaupunki, se ajatus kiehtoo minua.

Vierailija
1748/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et pyllistellyt Arstilan kärryssä ja esitellyt niitä salaisia solias. Sitä doorista harhautetaan helmoja heilutellen.

No Arstila ois saanut glökinsä pitää jos ois sattunu rismaan samaan aikaan, rajansa kaikella, en kyllä salaisia solia ala esitellä enkä helmoja heilutella glökin takia, kysymyksillä harhauttelu saa riittää, kai ne tilaa sinne rismaan lisää ennen joulua? Eikä mulla oo sellaisia pöksyjä tai hametta ja pelkissä sukkahousuissa en rismaan lähde, vaikka ne ei jättäis paljon mitään arvailujen varaan. Näkyis solat ja kumpareet.

Vierailija
1749/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin sitä Juhan af Grannia kuuklesta, kun se on jo pitkään ollut kateissa. Se muutti ulkomaille kun sitä ei arvostettu täällä. Harmi, kyllä mä arvostin miestä joka on rakastellut alienin kanssa. Oli se varmaan jännä kokemus.

No varmasti. Miksi ei suomalaiset osaa arvostaa ufo tutkijaa, ei sitten yhtään. Nyt se viime viikon juttukin kuitattiin vaan meteoriitiks, kun ei oo ketään täällä tutkimassa asiaa.

Yritetään ens vuonna saada Juhan afGrann houkuteltua kans pikkujouluihin.

Vierailija
1750/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti. Miksi ei suomalaiset osaa arvostaa ufo tutkijaa, ei sitten yhtään. Nyt se viime viikon juttukin kuitattiin vaan meteoriitiks, kun ei oo ketään täällä tutkimassa asiaa.

Näinhän me tehdään. Joku kampaaja vois tarjota Juhanille ilmasta permanenttia ja mä voin esittää siellä kampaamossa sitten seksikästä alienia, tai siis porukalla voitais olla alieneita. Onko täälä yhtään kampaajaa ryhmässä?

Vierailija
1751/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän me tehdään. Joku kampaaja vois tarjota Juhanille ilmasta permanenttia ja mä voin esittää siellä kampaamossa sitten seksikästä alienia, tai siis porukalla voitais olla alieneita. Onko täälä yhtään kampaajaa ryhmässä?

En oo kampaaja, kaukana siitä, mutta osaan tosi hyvin kähertää kuumalla hellakoukulla. Mummo opetti.

Vierailija
1752/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava suunnitelma. Kunhan Juhan lukee tätä ketjua, tulee varmasti paikalle. Täällä osataan arvostaa oikeita asioita.

Vierailija
1753/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava suunnitelma. Kunhan Juhan lukee tätä ketjua, tulee varmasti paikalle. Täällä osataan arvostaa oikeita asioita.

No niinpä. Minä niin mieleni pahoitin kun siinä "ancient aliens" tjsp sarjsassa se ufotutkija on matkinut J afGrannin kampausta, sillä vaan on tummat hiukset, eikä vaalennetut.

Kyllä se Juhan pitäis saada houkuteltua takaisin suomeen, alkais moni asia selvitä, eikä aina vaan sanota että se oli meteoriitti tai tähdenlento. Ne ei oo niin jänniä kun ufot.

Vierailija
1754/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyramideille en uskaltais, henkiä ei saa mennä häiritsemään. Minä haluaisin käydä New Yorkissa. Tiedän, että se on vain lentolipun päässä, mutta kun mulla ei terveys taida riittää. Tykkään usalaisista sarjoista ja elokuvista, niissä näkyy usein New York. Kerran tvssä sanottiin, että se olis hyvä joulukaupunki, se ajatus kiehtoo minua.

Onkohan se NY yhtä hyvä joulukaupunki kun Korvatunturi? Siellä on kuitenkin joulupukkikin. Aattelin että oisko muuten voinu olla joulupukin porot se valoilmiö lapissa? Joku harjoituslento ennen joulua?

Vierailija
1755/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mennä egyptiin muutenkaan, siellä kun ovat kovin tarkkoja mitä siellä saa sanoa ja miten käyttäytyä, ja pukeutua, niin voi mennä pikkujoulut pahasti pieleen jos sinne mennään.

Vierailija
1756/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Minä oon niin vanha että muistan kun se ennen aina esiintyi tv:ssä, mutta ei oo enää aikoihin näkynyt. Ei yhtään arvosteta, vaikka monessa muussakin maassa tutkitaan ufoja, mutta ei täällä.

Vierailija
1757/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän voitais pitää seuraavaks jotkut alien-teemabileet? Vaikka heti joulun jälkeen, kun tässä vois vielä pitää toiset pikkujoulut niin kaikki ehtii paikalle, nyt tiedän välttää sitä liikenneympyrää. On ne vaan hankalia, kun parin kierroksen jälkeen alkaa heti huimata. Kun pitäis heti tietää mihin on kääntymässä. Ja autoilijat tööttää niin se hämää

Vierailija
1758/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olikin mukavat pikkujoulut. Pääsihän kaikki turvallisesti kotiin, tai sai yösijan jostain? Mun toinen kontio on hukassa. Ehkä se löytyy liikenneympyrästä, tai löytötavaratoimistosta.

Mulla on kaks kontioo mut ne on eri paria, oisinko vahingossa ottanut sun toisen kontion? Missähän se mun toinen sit on? En uskalla vielä tänä iltana lähtee uudestaan seikkailee tuonne liikenneympyrään.

Vierailija
1759/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että meille huumorintajuttomille tiukkapipoille on täällä tämä oma ketju. Pitää aina kotiin tultua heti lukea muiden kuulumiset ja kommentoida jotakin, kun mä en kuulemma ymmärrä huumoria. Niin mulle on sanottu, joten olen siis virallisesti tiukkapipo ja niuhottaja. Niin onneksi täällä on samanlaisia niuhottajaihmisiä mun kanssa ja pikkujoulutkin oli oikein kivat, vaikka nyt onkin kontiot eri paria ja märät vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
1760/1962 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä että meille huumorintajuttomille tiukkapipoille on täällä tämä oma ketju. Pitää aina kotiin tultua heti lukea muiden kuulumiset ja kommentoida jotakin, kun mä en kuulemma ymmärrä huumoria. Niin mulle on sanottu, joten olen siis virallisesti tiukkapipo ja niuhottaja. Niin onneksi täällä on samanlaisia niuhottajaihmisiä mun kanssa ja pikkujoulutkin oli oikein kivat, vaikka nyt onkin kontiot eri paria ja märät vielä kaiken lisäksi.

Tuli vaan mieleen että pitäiskö meidän tässä ketjussa ottaa motoksi ja tunnuslauseeksi, että "kaikki märkäsukat ja tiukkapipot, pidetään tiukasti yhtä, niinkun ois jesarilla yhteen teipattu".

Vai pitäiskö vaan tyytyä johonki lyhyempään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi