Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakentamisajan raha-asiat...Rakennatteko paljon/täysin itse?

07.04.2006 |

Jos miehesi käy päivätöissä ja rakentaa vapaa-ajan, on toimeentulo rakentamisenkin ajan turvattu. Mutta löytyykö täältä henkilöitä, joiden mies poissa töistä/vuorotteluvapaalla rakentamisen ajan, jolloin tulot väistämättä pienenee. Meillä minä vielä kaiken kukkuraksi poissa työelämästä..Kai täytyy jokin osa-aikatyö kehitellä ja hoitaa lapset samalla kotona.

Miten siis pärjäätte taloudellisesti, jos tulot tippuu roimasti rakentamisaikana?Kokemuksia?Mistä tingitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloman jälkeen kolmeksi kuukaudeksi pois töistä rakentamaan taloa. Sen ajan pärjäilemme minun palkallani vähän niukemmin, mutta mukavasti kuitenkin. Päivähoitomaksut ainakin pienenee ja mietin saiskohan asumistukeakin siksi ajaksi. Laskimme, että hän saa kuitenkin siellä niin paljon aikaseksi yhteensä 4 kuukauden aikana, että säästämme kuitenkin, kun ei tarvitse palakta ulkopuolista työvoimaa ja lisäksi toivomme talon valmistuvan mahdollisimman pian, jotta pääsemme vuokramaksusta. Mieheni siis tekee ihan ammattitöitäkin (sähköt, putket)

Vierailija
2/2 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt siis jo talo valmis, mutta rakennusaikaan emme kumpikaan mieheni kanssa olleet palkkatyössä. Emme myöskään lyhentäneet lainaa vielä rakentamisen aikana, vaan maksoimme pelkät korot. Joka tapauksessa uskomme säästäneemme huomattavasti sekä ajassa että rahassa, kun mies pystyi olemaan täysipäiväisesti rakentamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi