Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaaminen = dealbreaker

Vierailija
12.10.2017 |

Tuli tuosta kuorsaamisketjusta mieleen, että itselläni on tällainen deittailukokemus kuin melkein jostain Seinfeldista.

Mätsäsin Tinderissä todella nätin kulttuurihistorian opiskelijan kanssa. Kävimme treffeillä ja tykkäsin hänestä kovasti. Fiksu, tyylikäs, hoikka, totta kai sivistynyt. Juttua riitti, ja kolmansilla treffeillä päädyimme sänkyyn asti. Seksi oli hyvää. Mutta se kuorsaus.

En voinut ajatuksilleni mitään, mutta neidin avonaisena retkottava suu ja äänekäs rahiseva kuorsaus, kuin joku olisi kaatanut sepeliä blenderiin, oli minulle liikaa. Vähemmän imartelevaa näkyä ei voi kuvilla. Koetin siinä herätellä ja käännellä deittiäni, mutta hän vain jatkoi kuorsaamista vähän eri asennossa, entistä äänekkäämmin vain.

Siinä vieraassa sängyssä valveilla maatessani mietin, olisinko valmis kuuntelemaan tätä jopa vuosien ajan? Selvästikään en. Mutta olinko asemassa, jossa voisin ottaa kuorsaamisen puheeksi ja esittää siihen ratkaisuja? En ollut. Jos hän ei tähän päivään mennessä ollut tietoinen kuorsauksestaan, ei hän haluaisi kuulla sitä satunnaiselta Tinder-mieheltä.

Aamulla juotiin kahvit, mutta pystyin unisilla silmilläni vain tuijottamaan tytön suuta. Näin väsyneessä mielessäni suun retkottavan ammollaan niin, kuola vain valui kahvikuppiin. Tiesin heti, ettei tästä tulisi mitään.

Lupasin soitella, mutta oikeasti menin suoraan kotiin nukkumaan ja yritin uneksia pois koko kohtaamisen. Mutta aina kun mikä tahansa keskustelu kääntyy kuorsaamiseen, tuo yö palaa mieleeni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ymmärrä kuinka samassa sängyssä tai huoneessa nukkuminen olisi joku hyvän suhteen mittari tai edes kumppanin valintaperuste? Se suhde siihen toiseen ihmiseen tapahtuu siinä valveilla ollessa. 

Kuorsaaminen on ihan varmasti toisen nukkumista haittaava asia, mutta ei suhde ole sen vähemmän onnellinen vaikka kuorsaaja ja puoliso nukkuisivatkin eri huoneissa.

Ja jäi vastaamatta näiltä jotka haluaa samassa sängyssä välttämättä nukkua että mitäs tosiaan sitten kun esim. kuorsaaminen ilmaantuu vuosien yhteisen elämän jälkeen? Eroko sitten tulee kun kerran kuorsaaminen on deal breaker?

terv.

Se joka ehdotti avun hakemista kuorsaamiseen, 18 vuotta takana yhteistä taivalta saman katon alla.

p.s. nukun kyllä oman miehen kanssa samassa sängyssä. Välillä kuorsaan minä, välille mies, molemmat myös piereskellään unissamme.

Vierailija
22/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan ymmärrä kuinka samassa sängyssä tai huoneessa nukkuminen olisi joku hyvän suhteen mittari tai edes kumppanin valintaperuste? Se suhde siihen toiseen ihmiseen tapahtuu siinä valveilla ollessa. 

Kuorsaaminen on ihan varmasti toisen nukkumista haittaava asia, mutta ei suhde ole sen vähemmän onnellinen vaikka kuorsaaja ja puoliso nukkuisivatkin eri huoneissa.

Ja jäi vastaamatta näiltä jotka haluaa samassa sängyssä välttämättä nukkua että mitäs tosiaan sitten kun esim. kuorsaaminen ilmaantuu vuosien yhteisen elämän jälkeen? Eroko sitten tulee kun kerran kuorsaaminen on deal breaker?

terv.

Se joka ehdotti avun hakemista kuorsaamiseen, 18 vuotta takana yhteistä taivalta saman katon alla.

p.s. nukun kyllä oman miehen kanssa samassa sängyssä. Välillä kuorsaan minä, välille mies, molemmat myös piereskellään unissamme.

Olet kyllä aika sekaisin, jos luulet että Tinder-deitti alkaa ehdottelemaan jotain kuorsausterapiaa ja muuttamista kahden makuuhuoneen asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorsaan. Ja piereskelen.

Ei kukaan oo mua silti sen takia hylännyt

T: 23 vuotta avioliittoa takana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän