Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaaminen = dealbreaker

Vierailija
12.10.2017 |

Tuli tuosta kuorsaamisketjusta mieleen, että itselläni on tällainen deittailukokemus kuin melkein jostain Seinfeldista.

Mätsäsin Tinderissä todella nätin kulttuurihistorian opiskelijan kanssa. Kävimme treffeillä ja tykkäsin hänestä kovasti. Fiksu, tyylikäs, hoikka, totta kai sivistynyt. Juttua riitti, ja kolmansilla treffeillä päädyimme sänkyyn asti. Seksi oli hyvää. Mutta se kuorsaus.

En voinut ajatuksilleni mitään, mutta neidin avonaisena retkottava suu ja äänekäs rahiseva kuorsaus, kuin joku olisi kaatanut sepeliä blenderiin, oli minulle liikaa. Vähemmän imartelevaa näkyä ei voi kuvilla. Koetin siinä herätellä ja käännellä deittiäni, mutta hän vain jatkoi kuorsaamista vähän eri asennossa, entistä äänekkäämmin vain.

Siinä vieraassa sängyssä valveilla maatessani mietin, olisinko valmis kuuntelemaan tätä jopa vuosien ajan? Selvästikään en. Mutta olinko asemassa, jossa voisin ottaa kuorsaamisen puheeksi ja esittää siihen ratkaisuja? En ollut. Jos hän ei tähän päivään mennessä ollut tietoinen kuorsauksestaan, ei hän haluaisi kuulla sitä satunnaiselta Tinder-mieheltä.

Aamulla juotiin kahvit, mutta pystyin unisilla silmilläni vain tuijottamaan tytön suuta. Näin väsyneessä mielessäni suun retkottavan ammollaan niin, kuola vain valui kahvikuppiin. Tiesin heti, ettei tästä tulisi mitään.

Lupasin soitella, mutta oikeasti menin suoraan kotiin nukkumaan ja yritin uneksia pois koko kohtaamisen. Mutta aina kun mikä tahansa keskustelu kääntyy kuorsaamiseen, tuo yö palaa mieleeni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
2/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi voisin olla minä, mutta en ole kulttuurihistorian opiskelijan. Mä ton kuorsaamisen lisäksi myös piereskelen kovaäänisesti ja ne haisee, olen joskus itsekkin niihin herännyt. Ajattele mikä catch, noh jos mies haluaa vietetyn yön jälkeen vielä nähdä, niin tiedä että hän tosissaan pitää minusta. Ai niin ja olen alta 30v, veikkaan että iän myötä tulee pahenemaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Vierailija
4/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, vieläkin on niin huonotapaisia naisia, jotka kehtaavat kuorsata ja jopa piereskellä unissaan. Ap:lle onnea naisenetsintään, laita vaikka tinderiin toiveet naiselle.

Vierailija
5/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, vieläkin on niin huonotapaisia naisia, jotka kehtaavat kuorsata ja jopa piereskellä unissaan. Ap:lle onnea naisenetsintään, laita vaikka tinderiin toiveet naiselle.

Jos toisen vieressä ei pysty nukkumaan, ei suhteesta voi tietenkään tulla yhtään mitään.

Vierailija
6/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaamiseen voi hakea apua ja jos ei ratkaisua löydy niin aina voi nukkua eri huoneissa.

Onnea vaan AP:lle sitten kumppanin etsintään. Yksisarvinen on helpompi löytää kuin kumppani joka ei kuorsaa eikä piereskele unissaan, koskaan, ikinä.

Ja sikseen, kuorsaaminen saattaa ilmetä vasta vanhemmalla iällä, meinaatko sitten ottaa eron kumppanista?

Vierailija
7/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaamiseen voi hakea apua ja jos ei ratkaisua löydy niin aina voi nukkua eri huoneissa.

Onnea vaan AP:lle sitten kumppanin etsintään. Yksisarvinen on helpompi löytää kuin kumppani joka ei kuorsaa eikä piereskele unissaan, koskaan, ikinä.

Ja sikseen, kuorsaaminen saattaa ilmetä vasta vanhemmalla iällä, meinaatko sitten ottaa eron kumppanista?

Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta suurin osa ihmisistä (a) ei kuorsaa, (b) ei halua suhdetta, jossa pitää nukkua eri huoneissa.

Vierailija
8/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😨

Vierailija
9/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen on vain söpöä. Kyse on siitä miten itse siihen suhtaudut. Voit vetää herneen nenään vaikka sateen ropinasta jos haluat, mutta ihanampi elämä alkaa omalla asenteella.

Vierailija
10/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaatimukset näkyviin: Ei kuorsaamista, piereskelyä saati paskantamista. Pahanhajuinen aamuhengitys myös ei-toivottu (jos voisit alkaa hengittämään vasta klo 12 jälkeen).

Eiköhän ala matchejä kolisemaan.

Vierailija
11/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaaminen on vain söpöä. Kyse on siitä miten itse siihen suhtaudut. Voit vetää herneen nenään vaikka sateen ropinasta jos haluat, mutta ihanampi elämä alkaa omalla asenteella.

Helvetin söpöä, kun joudut lähtemään töihin nukkumatta minuuttiakaan.

Vierailija
12/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi surkeus paistaa tuostakin viestistä kiroiluineen ja siitä kärsit vain sinä itse. Kannattaa asennoitua kuorsaamiseen niin että se on osa nukkumista ja normaalia silloin se ei häiritse. Ongelma on asenteessa kuorsaamisen kanssa pärjää vain asenteella. Voit todellakion vetää herneen nenään, mutta silloin pilaat vain oman elämäsi. Thats a fact.

Vierailija
13/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi surkeus paistaa tuostakin viestistä kiroiluineen ja siitä kärsit vain sinä itse. Kannattaa asennoitua kuorsaamiseen niin että se on osa nukkumista ja normaalia silloin se ei häiritse. Ongelma on asenteessa kuorsaamisen kanssa pärjää vain asenteella. Voit todellakion vetää herneen nenään, mutta silloin pilaat vain oman elämäsi. Thats a fact.

Ei jumalauta. Toivottavasti olet trolli. Ainakaan et ole koskaan kärsinyt kumppanin kuorsaamisesta.

Vierailija
14/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juuri Seinfeld-jakson aiheelta :) Sen takiahan henkilöhahmot olivat ikisinkkuja, kun eivät sietäneet mitään ärsyttävää kumppaniehdokkaissaan.

Vierailija
15/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele kuinka hauskaa olisi jos susta lähtis oikeasti samanlainen ääni mutta kukaan ei vaan oo niin nipo että jaksais valittaa.. Mietippä sitä :)

Vierailija
16/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta suurin osa ihmisistä (a) ei kuorsaa, (b) ei halua suhdetta, jossa pitää nukkua eri huoneissa.

Miksi se on joku itsestäänselvyys ja hyvän suhteen merkki, että nukutaan samassa huoneessa? Mä nukuin joskus parikymppisenä, ja olin aina kiukkuinen kun en saanut nukuttua omaan tahtiini omassa rauhassani. Sen jälkeen olen kaikissa suhteissa halunnut oman huoneen, tai vähintään oman sängyn jos ollaan jossain lomareissulla. En yhtään siedä toisen ihmisen hengitystä ja kääntyilyjä ja hajuja samassa sängyssä. Naimisissa olen onnellisesti ollut kohta 15 vuotta, ja omat huoneet on.

Vierailija
17/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Toivottavasti olet trolli. Ainakaan et ole koskaan kärsinyt kumppanin kuorsaamisesta.

Toisin kuin sinä en anna asian vaivata. Voit kiroilla ja tapella ja käyttäytyä lapsellisesti, mutta aivan satavarmasti vain sinä kärsit siitä. Onko vaikeuksia ymmärtää? Kuorsaamiseen auttaa vain siihen asennoituminen ja sinusta ei näytä olevan asennoitumaan niin että saavuttaisit päämääräsi joksa on olla välittämättä kuorsauksesta. Voit vetää herneen nenukkaa vaikka mistä mutta se ei ole viisasta toimintaa oman itsesi kannalta.

Vierailija
18/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtasin sellaisen naisen ettei kuorsaus haitannu. Muusikkona keksin laittaa vanut korviin niinku lavalla. Vink vink.

Vierailija
19/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on joku itsestäänselvyys ja hyvän suhteen merkki, että nukutaan samassa huoneessa? Mä nukuin joskus parikymppisenä, ja olin aina kiukkuinen kun en saanut nukuttua omaan tahtiini omassa rauhassani. Sen jälkeen olen kaikissa suhteissa halunnut oman huoneen, tai vähintään oman sängyn jos ollaan jossain lomareissulla. En yhtään siedä toisen ihmisen hengitystä ja kääntyilyjä ja hajuja samassa sängyssä. Naimisissa olen onnellisesti ollut kohta 15 vuotta, ja omat huoneet on.

Kiva sulle, mutta suurin osa ihmisistä haluaa nukkua kumppaninsa vieressä.

Vierailija
20/23 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin sinä en anna asian vaivata. Voit kiroilla ja tapella ja käyttäytyä lapsellisesti, mutta aivan satavarmasti vain sinä kärsit siitä. Onko vaikeuksia ymmärtää? Kuorsaamiseen auttaa vain siihen asennoituminen ja sinusta ei näytä olevan asennoitumaan niin että saavuttaisit päämääräsi joksa on olla välittämättä kuorsauksesta. Voit vetää herneen nenukkaa vaikka mistä mutta se ei ole viisasta toimintaa oman itsesi kannalta.

Kuorsaamiseen auttaa, kun asennoituu siihen niin, ettei välitä siitä?

Toivottavasti joku tuo katuporan kuukaudeksi ikkunasi alle jyrisemään taukoamatta. Siinäpähän sitten "olet välittämättä" ja uinut kuin pikkulapsi. Katsotaan sitten kuukauden jälkeen montako hernettä on nenässäsi kun yrität univelkaisena selvitä arjesta. Naisen kuorsaus ei ole yhtään sen söpömpää kuin miehenkään kun yrittää nukkua vieressä.

t: eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme