Haluaisin lähteä ulkomaille, mutta naisystävä ei voi, koska..
Olen sinkkuaikoina matkustellut paljon oman lapseni kanssa. Nytkin tahtoisin lähteä reissuun, mutta naisystävä ei voi, koska taloudellinen tilanne ei sitä salli. Hänelläkin on edellisestä liitosta yksi lapsi, kuten minullakin.
Naisystävä on vihainen, koska ei pääse lapsensa kanssa mukaan ja haluaisi tehdä pienemmän yhteisen reissun. Minä en taas oikein lämpene asialle.. Lähdenkö oman lapseni kanssa kahdestaan?
Kommentit (29)
No teet tietysti kuten Danny että matkustat itse ykkösluokassa ja naisystävä ruumassa.
Jos on itsellä varaa niin ei naisystävän matkaa tietenkään makseta. Itse brassaillaan ja ostellaan ja näytetään naiselle vain kuvia. Sitten jos joskus muutatte yhteen, niin hankitte niin kalliin asunnon, että kun nainen maksaa puolet kustannuksista, hänellä ei ole vara lapsensa kanssa syödä ja käyt oman lapsesi kanssa Kämpissä syömässä ja lähetät kuvan annoksesta.
Juu, mun tuttavilla parillakin on ollut uusioperheessä tuollainen mies. Mies on yleensä ekonomi. Ovat eronneet molemmat näistä sankareista ja nyt ovat normaalimiehen kanssa seurustelusuhteessa. Toivottavasti nainen osaa nyt vetää johtopäätökset.
Mene ihmeessä oman kullanmurusi kanssa taikkuihin. Laita nauravia kuvia sille köyhälle mimmille ja sen ryysyläislapselle! Että tietää mitä on edessä!
Jos ulkomaanmatka on sinulle tärkeämpi kuin naisystäväsi...
No ei kannata ottaa köyhää (siis reilusti itseään köyhempää ) naista jos ei ole valmis maksamaan naisen kuluja .
Me mieheni kanssa lomaillaan joskus erikseen, joskus yhdessä. Matkustan välillä omien lapsieni kanssa eikä se ole kenellekään ongelma. Toisinaan reissaamme mieheni kanssa kahdestaan. Mikä teidän ongelma tässä oikein on???
No turha tällaiselle miehelle on edes mitään vastata.
Tunnen tuon tyypin, itse en tuollaiseen haksahtaisi, mutta tunnen uusioperheitä, joissa nainen laskee joka pennin ja mies pröystäilee bemareilla ja kalliilla reissuilla.
Onpa hyvä juttu, että tuo nainen on suuttunut, eikä nöyristele. Toivottavasti tajuaa juosta ja lujaa.
Omat mieheni ovat kyllä tarjoutuneet maksamaan matkan, jos minulla on ollut rahat tiukilla ja ovat kanssani jonnekin halunneet. En todellakaan katselisi tuollaista hetkeäkään, enkä ole katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Me mieheni kanssa lomaillaan joskus erikseen, joskus yhdessä. Matkustan välillä omien lapsieni kanssa eikä se ole kenellekään ongelma. Toisinaan reissaamme mieheni kanssa kahdestaan. Mikä teidän ongelma tässä oikein on???
Ei meillä ole ongelmaa tuolla aloittajamiehellä on😂(Ap-mies!)
No, kerrohan ap mitä ajattelet näistä vastauksista.
No totta hitossa oma lapsi tulee ensin! Pitäisikö lapsi jättää kotiin ruikuttamaan ilman reissuja nyt kun isillä on muuta matkaseuraa?
T. Lapseton