Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Voxra (bupropioni) - lääkkeestä masennuksen hoidossa?

Vierailija
12.10.2017 |

Lääkärini ehdotti tätä minulle. Luen tässä lääkepakkauksen varoituksia ja mietin, miksi lääkettä ei saa käyttää mikäli on ollut syömishäiriö (ja sitten lisätty että anorexia tai bulimia). Minulla on taipumusta ahmimiseen, ja lääkärinikin sen tietää. Lisääkö lääke syömishäiriön eli minun kohdallani ahmimista?

Kokemuksia?

Muitakin kokemuksia kaipailisin kyseisestä lääkkeestä?

Olen kyllä valmis kokeilemaan melkein mitä vaan, koska nykyisellään elämäni on olematonta. En jaksa mitään :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://nplink.net/bjahj033 Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn. 

Vierailija
22/30 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla lääkäri määräsi annoksen 450mg nostettiin astettain kyseiseen määrään olen syönyt annosta jonkin aikaa voxra toimii minulle ahdistukseen ja masennukseen ja kipuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota terapian hehkutusta - miten jokin "keskustelu" voi korjata aivojen tasapainohäiriön?  Olen 90-luvulta asti käyttänyt erilaisia SSRI/SNRI- valmisteita ja kohtalaista hyötyä saanut aivojen virkistämisessä ja ajattelukyvyn kohentamisessa.

Vanhemmiten niidenkin vaste on tosin hiipunut.  Vanhuksilla voivat aiheuttaa myös luonnotonta ylipirteyttä, kuten isälläni.

Vierailija
24/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke voi vähentää ruokahalua ja lisää aineenvaihduntaa eli myös esim. hikoilua. Sen lääkeaine on toinen osa Mysimba laihdutuslääkettä.

Vierailija
25/30 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vammainen, bupropioni on katinoni, amfetamiinin alaluokka ja jakaa perusteiltaan aika samankaltaisen kemiallisen rakenteen amfetamiinin kanssa. Bupropioni on norepinefriinin ja dopamiinin takaisinoton estäjä, vedä näistä faktoista ne johtopäätökset mitä haluat. Toimii varmaan suun kautta ja nokkaan mutten muuta alkaisi kikkailemaan, ahdistukseenhan tätä ei määrätä ja henk. koht. epäilen jokaista ihmistä jonka "ahdistushäiriö" on hoidettavissa SSRI tai SNRI lääkkeillä, itse syyttäisin tästä efektistä placeboa.

Vierailija
26/30 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin maniaan kahden viikon Voxra-kuurin jälkeen. Ei oo tullut sen jälkeen kokeiltua.

Vierailija
27/30 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxran vanha nimi AMFEBUTAMONI

miksiköhän noin hienosta nimestä luovuttiin hmm??

Itellä voxra oli pahin kokeilu kaikista ku ahdistus oli niin sietämättömän pahaa. 

Vierailija
28/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Brintellix ole SSRI-lääke

Vierailija
29/30 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brintellix ei ole SSRI-lääke

Vierailija