Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kyseessä tekopyhä kasvissyöjä jos...

Vierailija
12.10.2017 |

Syö kananmunaa ja fetajuustoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jokainen saa syödä just niinkuin itse tahtoo ilman, että tarvitsee potea huonoa omatuntoa tai miettiä onko tekopyhä. Ole ylpeä ruokavaliostasi, ei tarvitse olla 100% vegaani ollakseen jotenkin parempi ihminen

Vierailija
2/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taitaa olla lakto-ovovegetaristi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kasvissyöjä, vaikka söisi noita. Vegaanit eivät söisi. Nämä on eriasioita, joten ei ole lainkaan tekopyhää.

Vierailija
4/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, paitsi sitten jos väittää tässä tapauksessa oman ruokavalion olevan eläintuotannollisesti eettinen valinta. Valtaosa osa lihasta kun on maidon- ja kananmunien sivutuotetta.

Vierailija
5/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki särähtää korvaan tuo "tekopyhä". Kasvissyönti on tekopyhää. Absolutismi on tekopyhää...  Pistää epäilemään vahvasti, että tekopyhäksi tuomitsevat tuntevat sisimmässään huonommuutta koska eivät pysty "kontrolloimaan" itseään? Ikään kuin kyseessä olisi jonkinlainen kilpailu?

Miksi ylipäätään nähdä vaivaa mitä ja miten joku syö ja elää? Mitä se on pois toisilta? 

Jokainen hallitsee ja päättää omasta elämästään ja elämäntavastaan. Miksi on niin vaikeaa hyväksyä se?

Vierailija
6/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pääasiallisesti kasvissyöjä, mutta syön satunnaisesti lihaa. Ehkä kerran viikossa joku lihatuote on lautasella, joka kalaa tai kanaa. En ole siitä mitenkään ylpeä, koska eläinten takia olen jo 25 vuotta kasvispainotteisesti syönyt.

Ideaalimaailmassani olisin joogaava, alkoton vegaani, mutta ikävä kyllä se viini maistuu, joogaan ei riitä hermot ja kokkina olen megasurkea. 

Vierailija
7/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pääasiallisesti kasvissyöjä, mutta syön satunnaisesti lihaa. Ehkä kerran viikossa joku lihatuote on lautasella, joka kalaa tai kanaa. En ole siitä mitenkään ylpeä, koska eläinten takia olen jo 25 vuotta kasvispainotteisesti syönyt.

Ideaalimaailmassani olisin joogaava, alkoton vegaani, mutta ikävä kyllä se viini maistuu, joogaan ei riitä hermot ja kokkina olen megasurkea. 

No, ei siitä tarvi mitenkään erityisen ylpeä olla, mutta ymmärräthän, että valintasi on kuitenkin erittäin hyviä, jos vain kerran viikossa on lihaa lautasella. Sillä ON väliä, syötkö lihaa joka päivä vai kerran viikossa, juuri niin monta liha-annosta vähemmän kulkee kassalla sinun valintasi takia. :)

Vierailija
8/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetaa?!?!? Siis ihan minkä muun juuston vaan ymmärrän mut fetaa!? Siis todella tekopyhää!

Vierailija
9/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetaa?!?!? Siis ihan minkä muun juuston vaan ymmärrän mut fetaa!? Siis todella tekopyhää!

Mozzarella on vielä pahempi, sehän on muumufilettä. 

Vierailija
10/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kananmunat!!!! Herrajumala!!! Viiriäisen munat ehkä? Nyt ois itsetutkiskelun paikka!

Vierailija
11/11 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kananmunat!!!! Herrajumala!!! Viiriäisen munat ehkä? Nyt ois itsetutkiskelun paikka!

Viiräisen munat eivät ole ehtineet edes kasvaa isoiksi, vaan jo ihan pieninä vauvoina pistetään kiehumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi