Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies, joka haluaa perustaa perheen?

Vierailija
11.10.2017 |

Olen 26-vuotias, yhden lapsen yh. Sinkkuna olen ollut useamman vuoden. Kaikki suhdeyritelmät ovat kariutuneet siihen, etteivät miehet haluakaan mitään vakavampaa (vaikka olisivat aluksi antaneet ymmärtää niin).

Haluaisin kovasti lisää lapsia, yhden tai kaksi. Olen jo harkinnut, että jos miestä ei ala löytyä, teen lapsen yksin. Pärjäisimme kyllä hyvin, mutta olisi se kai mukavampaa silti elää kahden aikuisen perheenä. Ongelma vain on, että kaikki 25-40v miehet, joita sitoutuminen ja lapset kiinnostaa, ovat jo varattuja. Jokaikinen sinkkumies joko haluaakin pysytellä sinkkuna tai harrastaa vain seksisuhteita tms, tai sitten heillä on esim alkoholiongelma tai muu sellainen "vika", ettei seurustelu tule kysymykseenkään.

Eli mistä kivenkolosta voisin kaivaa sopivan miehen? Ei haittaa, jos miehellä on lapsi(a), mieluiten ei vaan kovin montaa. Riittäisi, että mies on normaaliälyinen, työelämässä/muuten järkeviä suunnitelmia elämässä, ei ryyppää päättömästi, ei polta, on maalaisjärkeä. sen verran komea, että haluan koskea häntä.

Mistä te muut "vanhat" sinkut olette löytäneet järkevän miehen? Tuntuu, että jos hakisin velaa tai kevyttä tapailua hakevaa miestä, sellaisia kyllä olisi ihan kohtuullisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille kelpaa ne jotka haluavat sitoutua, vaan haikailette jännämiesten perään.

Vierailija
2/8 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta alkaa elättää toisten lapsia eikä kiinnosta alkaa maksaa elareita kun joka tapauksessa TE haluatte erota jossain kohtaa.

Terveisin: M33 raitis ja savuton ja sen verran komea että kärsii myös koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asenteesi on pielessä sillä etsit lastesi isää etkä elämänkumppania.

Vierailija
4/8 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet itse tainnut karkottaa kaikki hyvät miehet puhumalla heti tulevista lapsista.

Vierailija
5/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on tuo yksi tehty lapsi. Miksi parikymppinen mies hankkisi lapsen kanssasi, kun lapsettomia on vaikka kuinka paljon?

Vierailija
6/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa miehen näkökulmasta. Tapaamasi yksinhuoltaja puhuu heti lasten hankkimisesta ja perheen perustamisesta. Jo se että on yksinhuoltaja karkottaa leijonan osan miehistä, ja sitten se että jo eronnut yksinhuoltaja puhuu lasten hankkimisesta karkottaa loput. 

Vierailija
7/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinhuoltaja puhuu lasten hankkimisesta niin siinä tulee heti sellainen kaiku että ero tulee taas kun lapsi on syntynyt

Vierailija
8/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä. Ikävä kyllä vain "sen verran komea, että haluan koskea häntä" tulee aina ongelmaksi