Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuiset ihmiset eivät käytä heijastimia

Vierailija
11.10.2017 |

Saatika että koiralleen sellaisen laittais. Ärsyttävä tälläset idiootit!! Jos ajan koirasi päälle niin se on sun oma vika! Toivottavasti osun suhun mielummin, koirasi on syytön.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole koiraa, mutta en käytä heijastimia. Ne ovat rumia ja edustavat turvallisuutta. Vastustan turvallisuutta. Koen olevani itse vastuussa siitä hakeudunko auton alle vai en. Autoilija ei ole vastuussa siitä, miten minulle käy.

Vierailija
2/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole koiraa, mutta en käytä heijastimia. Ne ovat rumia ja edustavat turvallisuutta. Vastustan turvallisuutta. Koen olevani itse vastuussa siitä hakeudunko auton alle vai en. Autoilija ei ole vastuussa siitä, miten minulle käy.

Ei taida vaan päteä oikeudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käytän! Tällä hetkellä molemmissa hihoissa hihan ympärimenevät heijastimet, sekä roikkuu heijastimet molemmilla sivuilla. Satunnaisesti myös muitakin, mutta tuo 4 kpl on mun minimi. Ja asun Helsingin keskustassa, eli valojakin ympärillä on. Maaseudulla liikkuessa heijastinliivi, aina.

Vierailija
4/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ala vai yläasteella? Toivon että olet vasta ala-asteella. Sen kuvan ajattelutapasi ainakin antaa. Meinaatko että en joudu vastuuseen kuolemastasi? Tai jos aiheutan vaikka neliraajahalvauksen sulle? Haluatko elää vihanneksena loppuelämäsi? Mä voin kertoa, että sellaisia hoitaneena, ettei se elämä kovin kivaa silloin ole.. toivoisit luultavasti silloin että olisin osunut paremmin. Ja jos olet lapsi en voisi ikinä nukkua öitäni hyvin..

Vierailija
5/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vihaankin tätä hyyssäysyhteiskuntaa, joka asettaa ihmiset ihan turhaan vastuuseen turhista asioista. Mutta älä huoli, et tule ajamaan päälleni juuri siitä syystä, että olen siitä itse vastuussa enkä oleta että sinun pitäisi nähdä minut. Toisaalta en koskaan edes luuhaa missään maantiellä kävelemässä...

Vierailija
6/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteman aikuisen mielestä ne eivät ole tyylikkäitä. Hän on aika diiva luonteeltaan kyllä muutenkin.

Vierailija
7/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin käytän! Tällä hetkellä molemmissa hihoissa hihan ympärimenevät heijastimet, sekä roikkuu heijastimet molemmilla sivuilla. Satunnaisesti myös muitakin, mutta tuo 4 kpl on mun minimi. Ja asun Helsingin keskustassa, eli valojakin ympärillä on. Maaseudulla liikkuessa heijastinliivi, aina.

Hyvä että löytyy vielä näin järkeviä ihmisiä! Mä kävin tossa kaupassa ja tuli vastaan neljä koiraa ulkoiluttavaa ihmistä,joilla ei ollut heijastinta. Yhden päälle meinasin ajaa.. kauppaan on siis alle kilometrin matka ja on kyllä ihmeellistä että noin lyhyellä matkalla tulee noin monta idioottia vastaan.. ja tosiaan on ihan pilkkopimeetä, vaikka on katulamppuja! Ja tietysti mustat vaatteet kaikilla.

Tympäisee!! Toivottavasti edes näiden mahdollisilla lapsilla on heijastimet!

Vierailija
8/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vihaankin tätä hyyssäysyhteiskuntaa, joka asettaa ihmiset ihan turhaan vastuuseen turhista asioista. Mutta älä huoli, et tule ajamaan päälleni juuri siitä syystä, että olen siitä itse vastuussa enkä oleta että sinun pitäisi nähdä minut. Toisaalta en koskaan edes luuhaa missään maantiellä kävelemässä...

Jos kaikki muutkin heijastimettomat lähtisivät siitä, että he ovat näkymättömiä autoilijoille, kaikki olisi hyvin.

Vierailija
9/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tunteman aikuisen mielestä ne eivät ole tyylikkäitä. Hän on aika diiva luonteeltaan kyllä muutenkin.

Onkohan hänen tyyliin sopivaa pyörätuolia olemassa? On myös kliffaa kun ei pysty edes paskomaan ite vaan tarttee siihenkin hoitajan apua erinäisillä suolentyhjennys instrumenteilla. Siis näin yhtenä esimerkkinä. Ja voin kertoa että on liiankin useita tälläisiä tapauksia tullut eteen, missä on onnettomuudessa kävelytiellä auto ajanut päälle. On se heijastin vaan niin halpa ja hyvä henkivakuutus, että ei sitä kannata jättää käyttämättä.. myönnän että minäkin lapsena/teininä ajattelin sen olleen tyhmä ja ruma kapistus, mutta kyllä se elämä opettaa (tai siis pitäis)

Vierailija
10/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hänen tyyliin sopivaa pyörätuolia olemassa? On myös kliffaa kun ei pysty edes paskomaan ite vaan tarttee siihenkin hoitajan apua erinäisillä suolentyhjennys instrumenteilla. Siis näin yhtenä esimerkkinä. Ja voin kertoa että on liiankin useita tälläisiä tapauksia tullut eteen, missä on onnettomuudessa kävelytiellä auto ajanut päälle. On se heijastin vaan niin halpa ja hyvä henkivakuutus, että ei sitä kannata jättää käyttämättä.. myönnän että minäkin lapsena/teininä ajattelin sen olleen tyhmä ja ruma kapistus, mutta kyllä se elämä opettaa (tai siis pitäis)

Ei se tuommoisia mieti mitä voisi sattua. Ei monikaan ymmärrä pelätä oikeasti vaarallisia asioita. Ihmiset nyt on aika dillejä noin keskimäärin.

Vierailija
11/11 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttävät liikaa heijastimia. Niitä pitäisi käyttää vain jossain landella, jos pimeällä kävelee maantien vierustaa. Kaupungissa hillitsee hyvin ylinopeuksia, kun jengillä ei ole heijastimia