Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä työllistyneitä medianomeja?

Vierailija
11.10.2017 |

Oletteko töissä, alkoholisoituneet vai uudelleenkouluttautuneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Minä pääsin palkalliseen harjoitteluun heti 15-vuotiaana ja kesätöihin 16-vuotiaana. En ole päivääkään ollut työttömänä, ilmaistyössä tai määräaikaisena siitä lähtien kun aloitin koulutuksen. Aina olen ollut vakituisena työntekijänä tai koulutuksessa.

Palkka lähti opiskeluaikana 8500 eurosta/kk ja se on nykyään 44000 euroa/kk. Vähintään kerran viikossa tulee työtarjous mutta pysyn nykyisessä paikassa ainakin toistaiseksi.

Vierailija
2/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Minä pääsin palkalliseen harjoitteluun heti 15-vuotiaana ja kesätöihin 16-vuotiaana. En ole päivääkään ollut työttömänä, ilmaistyössä tai määräaikaisena siitä lähtien kun aloitin koulutuksen. Aina olen ollut vakituisena työntekijänä tai koulutuksessa.

Palkka lähti opiskeluaikana 8500 eurosta/kk ja se on nykyään 44000 euroa/kk. Vähintään kerran viikossa tulee työtarjous mutta pysyn nykyisessä paikassa ainakin toistaiseksi.

Medianomiksi valmistutaan AMKsta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Medianomiksi valmistutaan AMKsta. ;)

Sotkin media-assariin ja trolli meni pilalle. Pahoittelut siitä.

Jatkakaa.

Vierailija
4/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi, tosin työt loppuu hetkellä millä hyvänsä enkä jatkosta tiedä. Katsoin juuri tarjolla olevia työpaikkoja ja aika nihkeältä näyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme