Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka ei kiitä kun sanotaan Tervetuloa!

Vierailija
11.10.2017 |

Siis mitä tämä on? Kävellään nokka pystyssä ohi kun toivotat vieraat tervetulleeksi juhliisi. Useimmat kiittää ja katsoo silmiin. Sitten on nämä muutamat fiksun näköiset ja koulutetut ihmiset, kenelle vaikuttaa olevan itsestäänselvyys tulla kiittämättömyyttään paikan päälle. Itse en kehtaisi!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni sanoi ettei hän "nöyristele ketään". Eikä kiitä tervetulleeksi toivotettaessa. Eli kyse on puhtaasta itsekkyydestä.

Vierailija
2/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siitä kiittää? En ole ikinä kuullut kenenkään kiittelevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni sanoi ettei hän "nöyristele ketään". Eikä kiitä tervetulleeksi toivotettaessa. Eli kyse on puhtaasta itsekkyydestä.

Sanooko tuollainen tyyppi ole hyvä, jos kiität siitä että hän vaivautui bileisiisi? :D Miten moukaksi nykyihmiset on menneet.

Vierailija
4/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, jos on tottunut ravintolassakin röyhtäisemään ruuan päälle.

Vierailija
5/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niintotta. Kun vieras tulee juhliin, niin hänen pitää sanoa nöyrimmät kitokset siitä että on muistettu kutsua.

Vierailija
6/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin omalla kohdalla rekisteröin muistiini ne jotka kiittää. Heidät kutsun toisenkin kerran.

Kiittämättömät "harakat" on yleensä niitä jotka ei itse kutsu ja järjestä kenellekään mitään.

Vierailija
7/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niintotta. Kun vieras tulee juhliin, niin hänen pitää sanoa nöyrimmät kitokset siitä että on muistettu kutsua.

Pitää myös mennä kontilleen, että näyttää oikein nöyrältä.

Vierailija
8/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät osaa näköjään peruskäytöstapoja. Tai sitten vain provoilevat.

Vierailija
9/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin omalla kohdalla rekisteröin muistiini ne jotka kiittää. Heidät kutsun toisenkin kerran.

Kiittämättömät "harakat" on yleensä niitä jotka ei itse kutsu ja järjestä kenellekään mitään.

Miksi sä nimität vieraitas harakoiksi? Hyi, mikä emäntä.

Vierailija
10/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voikin mielensä pahoittaa.

11/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, jos on tottunut ravintolassakin röyhtäisemään ruuan päälle.

Kiinassa varsin suotavaa.

Vierailija
12/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle koskaan tullut mieleen, että kaikki ihmiset eivät nauti juhlista? Nämä "harakat" luultavasti tulevat juhliisi vain kohteliaisuudesta ja olisivat mieluummin missä tahansa muualla, eivätkä itse ikinä järjestä juhlia yksinkertaisesti siksi, etteivät pidä niistä. Ensin pitää raahautua jonkun kireäpipoisen hienostelijan juhliin, ettei tämä taas pahoita mieltään, ja sitten pitäisi vielä mielin kielin kiitellä. Aaaargh!

Vierailija
13/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle koskaan tullut mieleen, että kaikki ihmiset eivät nauti juhlista? Nämä "harakat" luultavasti tulevat juhliisi vain kohteliaisuudesta ja olisivat mieluummin missä tahansa muualla, eivätkä itse ikinä järjestä juhlia yksinkertaisesti siksi, etteivät pidä niistä. Ensin pitää raahautua jonkun kireäpipoisen hienostelijan juhliin, ettei tämä taas pahoita mieltään, ja sitten pitäisi vielä mielin kielin kiitellä. Aaaargh!

Ja tarjolla on varmasti aina samat raikkaat voileivät.

Vierailija
14/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yleensä isäntä tai emäntä kiitä että vieras on tullut juhliin?

Vierailija
15/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "tervetuloa" ole mikään kiittämistä kaipaava lausahdus. Sehän on tervehdys!

Jos lisäät siihen jonkun imelän "ihanaa kun tulitte!!!" huudahduksen niin siihen voi jo vastata "kiitos kun kutsuitte meidät" tjsp.

Vierailija
16/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarjolla on varmasti aina samat raikkaat voileivät.

:D

Aloittaja muuten kuulostaa ihan siltä voileipätyypiltä. Tarjoaisi nyt edes voileipäkakkua, niin juhlissa olisi edes yksi hyvä puoli!

Vierailija
17/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sakkia joka ei kiitä edes lahjan saadessaan. Mulkoilee vain tyyliin "tää kuuluu mulle".