Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu,e ttä jotkut naiset kaunistuvat vanhetessaan?

Vierailija
11.10.2017 |

Nuorena ovat tavallisia pyöreäposkisia tyttöjä, mutta kun ikää alkaa olla yli 30 vuotta, niin heistä kuoriutuu kaunottaria. Usein laihtuvat, muuttavat tyyliään jne.

Onko tuo kasvojen pyöreys nuorena jotenkin tae siitä, ettei ikäänny niin helposti?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä.

Vierailija
2/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu sun harhoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä havainnot olen tehnyt tuttavapiirissäni, en nyt ihan äkkiseltään keksi esimerkkejä julkkiksista.

Vierailija
4/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lukeutua tuohon. Olen kauneimmillani juuri nyt 33-vuotiaana. Olen itsevarma ja seksikäs nainen;)

Vierailija
5/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, mä en ole huomannut että laihtuminen ainakaan naamasta kaunistaisi.

Vierailija
6/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä havainnot olen tehnyt tuttavapiirissäni, en nyt ihan äkkiseltään keksi esimerkkejä julkkiksista.

No autetaan, Jenni Vartiainen

Vierailija
7/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan paljon yleisempää tuo ulkonäön paraneminen on kuitenkin miehillä.

Vierailija
8/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ovat tavallisia pyöreäposkisia tyttöjä, mutta kun ikää alkaa olla yli 30 vuotta, niin heistä kuoriutuu kaunottaria. Usein laihtuvat, muuttavat tyyliään jne.

Onko tuo kasvojen pyöreys nuorena jotenkin tae siitä, ettei ikäänny niin helposti?

Olen tunnistanut tuon ilmiön tutuistani myös, pyöreät (ei lihavat) kasvonpiirteet ja kaunistuminen keski-ikään saakka. Olisikohan luonnon tapa kertoa että on vanhaksi hedelmällinen/kroppa kestäisi hyvin raskauksia edelleen?

Vierailija
9/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellä julkkiksella esim on pyöreät kasvonpiirteet?

Vierailija
10/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena söpöt kasvot ei kestä vanhenemista. Vähän sellaiset kolkot piirteet (jopa miesmäisen komeat) kasvot ei näytä nuorella naisella niin kauniilta mutta 40+ pääsee hyvä luusto oikeuksiinsa.

Vierailija
11/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena söpöt kasvot ei kestä vanhenemista. Vähän sellaiset kolkot piirteet (jopa miesmäisen komeat) kasvot ei näytä nuorella naisella niin kauniilta mutta 40+ pääsee hyvä luusto oikeuksiinsa.

Nyt olet pihalla.

Söpöt kasvot nuorena voi tarkoittaa juurikin kauniisti erottuvaa kasvojen luustoa keski-iässä. Koska söpössä naamassa on sopivasti sitä rasvakerrosta, josta se ohenee iän myötä ja paljastaa sopivasti luustoa. Jos on kolkot kasvonpiirteet jo nuorena, näyttää keski-iässä ikäistään vanhemmalta. Koska kaikilla ohenee se ihonalainen rasvakerros.

Vierailija
12/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus tulee sisältä hehkuna. Ihminen viisastuu vanhetessaan jolloin kaunistuukin. Jotkut katkeroituu ja rumenee.

Fyysisesti jos kaunis kasvojen luusto, se tulee paremmin esiin. Jos pyöristyy sopivasti ja sopivista paikoista.

Vierailija
13/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus näyttää hyvältä ja sitä useimmille tulee vasta iän myötä.

Laihtumisesta olen eri mieltä. Nuorena kauniit rupsahtaa juuri siksi että ovat ikääntyessään liian laihoja.

Hieman pyörempi näyttää paremmalta kun tulee ikää lisää.

Vierailija
14/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee David Beckhamia, nuorena tavallisen ja jopa tylsän näköinen mutta komea nykyään

Vierailija
15/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda harkimon kaunistumista odotellessa?

Vierailija
16/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pyöreäkasvoisilta katoaa leukalinja helpommin. Ovaalikasvot säilyttävät kuosinsa paremmin.

Vierailija
17/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten kaikki vastaajat naisia. Kukaan mies ei pidä 10 vuotta vanhempaa naista kauniimpana ellei ole laihtunut reilusti.