Mistä johtuu,e ttä jotkut naiset kaunistuvat vanhetessaan?
Nuorena ovat tavallisia pyöreäposkisia tyttöjä, mutta kun ikää alkaa olla yli 30 vuotta, niin heistä kuoriutuu kaunottaria. Usein laihtuvat, muuttavat tyyliään jne.
Onko tuo kasvojen pyöreys nuorena jotenkin tae siitä, ettei ikäänny niin helposti?
Kommentit (17)
Nämä havainnot olen tehnyt tuttavapiirissäni, en nyt ihan äkkiseltään keksi esimerkkejä julkkiksista.
Minä voin lukeutua tuohon. Olen kauneimmillani juuri nyt 33-vuotiaana. Olen itsevarma ja seksikäs nainen;)
ai, mä en ole huomannut että laihtuminen ainakaan naamasta kaunistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä havainnot olen tehnyt tuttavapiirissäni, en nyt ihan äkkiseltään keksi esimerkkejä julkkiksista.
No autetaan, Jenni Vartiainen
Huomattavan paljon yleisempää tuo ulkonäön paraneminen on kuitenkin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ovat tavallisia pyöreäposkisia tyttöjä, mutta kun ikää alkaa olla yli 30 vuotta, niin heistä kuoriutuu kaunottaria. Usein laihtuvat, muuttavat tyyliään jne.
Onko tuo kasvojen pyöreys nuorena jotenkin tae siitä, ettei ikäänny niin helposti?
Olen tunnistanut tuon ilmiön tutuistani myös, pyöreät (ei lihavat) kasvonpiirteet ja kaunistuminen keski-ikään saakka. Olisikohan luonnon tapa kertoa että on vanhaksi hedelmällinen/kroppa kestäisi hyvin raskauksia edelleen?
kellä julkkiksella esim on pyöreät kasvonpiirteet?
Nuorena söpöt kasvot ei kestä vanhenemista. Vähän sellaiset kolkot piirteet (jopa miesmäisen komeat) kasvot ei näytä nuorella naisella niin kauniilta mutta 40+ pääsee hyvä luusto oikeuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena söpöt kasvot ei kestä vanhenemista. Vähän sellaiset kolkot piirteet (jopa miesmäisen komeat) kasvot ei näytä nuorella naisella niin kauniilta mutta 40+ pääsee hyvä luusto oikeuksiinsa.
Nyt olet pihalla.
Söpöt kasvot nuorena voi tarkoittaa juurikin kauniisti erottuvaa kasvojen luustoa keski-iässä. Koska söpössä naamassa on sopivasti sitä rasvakerrosta, josta se ohenee iän myötä ja paljastaa sopivasti luustoa. Jos on kolkot kasvonpiirteet jo nuorena, näyttää keski-iässä ikäistään vanhemmalta. Koska kaikilla ohenee se ihonalainen rasvakerros.
Kauneus tulee sisältä hehkuna. Ihminen viisastuu vanhetessaan jolloin kaunistuukin. Jotkut katkeroituu ja rumenee.
Fyysisesti jos kaunis kasvojen luusto, se tulee paremmin esiin. Jos pyöristyy sopivasti ja sopivista paikoista.
Itsevarmuus näyttää hyvältä ja sitä useimmille tulee vasta iän myötä.
Laihtumisesta olen eri mieltä. Nuorena kauniit rupsahtaa juuri siksi että ovat ikääntyessään liian laihoja.
Hieman pyörempi näyttää paremmalta kun tulee ikää lisää.
Sama koskee David Beckhamia, nuorena tavallisen ja jopa tylsän näköinen mutta komea nykyään
Amanda harkimon kaunistumista odotellessa?
Minusta pyöreäkasvoisilta katoaa leukalinja helpommin. Ovaalikasvot säilyttävät kuosinsa paremmin.
on muuten kaikki vastaajat naisia. Kukaan mies ei pidä 10 vuotta vanhempaa naista kauniimpana ellei ole laihtunut reilusti.
Kerro esimerkkejä.