Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri taitaa olla sielunkumppanini

Vierailija
10.10.2017 |

Harmi vain, että olemme molemmat varattuja.

Todella ikävää huomata, että joku näkee maailman niin samalla tavalla. Asioista on niin helppo jutella hänen kanssaan ja tulee aina niin hyvä olo, kun hän on lähellä. Tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina. Nauramme samoille asioille ja löydämme arjesta paljon huumoria, jota muut eivät näe. Hän usein sanoo ääneen sen mitä itse sillä hetkellä mietin.

Puhumattakaan fyysisestä vetovoimasta. Se on hyvin voimakasta, vaikka usein uskallamme vain varovasti koskea toisiimme (tilanteissa, joissa sekään on ylipäätään sopivaa).

Luulen vaihtavani vielä työpaikkaa tämän takia. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, olen itse samassa tilanteessa.. Mutta en voi vaihtaa työpaikkaa tällä hetkellä koska just vasta vähän aikaa sitten vaihdoin.. Suosittelen lähtemään, ei ne tunteet muuten häviä.

Vierailija
2/9 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on niin yleistä? Ja sanon kokemuksen rintaäänellä koska useampikin sielunveli töistä löytynyt (aina yksi kerrallaan kuitenkin:D

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on niin yleistä? Ja sanon kokemuksen rintaäänellä koska useampikin sielunveli töistä löytynyt (aina yksi kerrallaan kuitenkin:D

N35

Mulla kans kova ihastus. Veikkaan että se työ itsessään on niin suuri yhdistävä tekijä ettei normaali suhde tunnu miltään. Ainahan sitä etsii ihastuksestaan jotain samaa.

M35

Vierailija
4/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut itse kirjoittaa täsmälleen samanlaisen viestin vuosi sitten.

Vierailija
5/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut, silloin ihastuksen kohde tuntuu sielunkumppanilta vaikka ei sitä olisi. Tunne ei välttämättä ole molemminpuolinen, vaikka varmasti ihastuneena kuvittelet niin.

Vierailija
6/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös työkaveri sielunkumppanina ja pidän sitä vain hyvänä asiana koska sellaista tunnetta ei kovin usein kohtaa, jotkut eivät koskaan.

Vierailija
7/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon olette vapaa-ajalla tekemisissä sielunkumppaninne kanssa ?

Voiko mies ja nainen työpaikalla olla sielunkumppaneita ilman suhdetta ?

Vierailija
8/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ikävä huomata, että joku näkee asiat samalla tavalla? Eikö se ole päinvastoin hyvä juttu? Ja mitä sitten, vaikka tunnet vetoa häneen, onko pakko hypätä sänkyyn? Mä en ihan ymmärrä näitä juttuja - eikö ole kiva tuntea toista kohtaan positiivisia tunteita, ei kaikkia fantasioita silti tarvitse toteuttaa. 

Vierailija
9/9 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Ei oo mtn sielunkumppaneita, toi on pelkkää rajattomuutta.