Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kehumalla kauniiksi?

Vierailija
10.10.2017 |

Pitääkö paikkansa, että naiset saa kehumalla kauniiksi?

Jos meikkiäsi, ulkonäköäsi tai vaatteitasi kehutaan, niin kiinnitättekö niihin enemmän huomiota?
Pystyttekö antamaan esimerkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoa näkyvissä!!!!

Mietipä vastausta itse? Jos joka päivä sinua kehuu joku eikö se tuntuisi aika mielettömän hyvältä ja sitä alkaisi panostaa niihin juttuihin mistä kehutaan ihan eri tavalla?

Niin tai näin, sä olet mahtava!

Vierailija
2/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan jos seurustelet naisen kanssa ja teet hänet onnelliseksi ja sanot myös totuudenmukaisesti hänen ulkonäöstään jotain hyvää, se kaunistaa häntä entisestään. Ei tekomöläyttely jollekin vieraalle auta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli aivan tavallisen näköinen naisystävä. Hän kuitenkin kehui naista aina naiselle (ja myös muille).

Näin tämän ko. naisystävän vähän aikaa sitten. Oli muuten kaunistunut silmissä ja suorastaan säteili.

Vierailija
4/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä pitää paikkansa. Hei tietenkin!

Kun huomioidaan, niin itsekin kiinnittää asiaa huomiota ja varmasti myös tuntee itsensä kauniiksi.

Hoidin itseäni paremmin.

Vierailija
5/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se auttaa. Jo mielialan ja itsevarmuuden kohentuminen kaunistaa ja lisäksi moni alkaa panostaa muutenkin, kukapa sitä toivottomaan tilanteeseen viitsisi laittaa kovasti paukkuja. 

Vierailija
6/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kehui minua päivittäin kun seurustelimme, lähinnä kertoi ihailevansa ulkonäköäni joka miellytti juuri hänen silmäänsä, ei välttämättä monen muun! 

Kyllähän siitä sai virtaa ihan mielettömästi ja panostin aina treffeillä siihen ,että miellytän häntä, tietysti myös itseni vuoksi.

Kehu ihminen päivässä!

Vierailija
7/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin en juuri meikannut, mutta kerran juhlameikissä käytyäni sain mieheltäni niin kauniit kehut, että innostuin menemään meikkikouluun. Kuulen kehuja edelleenkin meikistäni <3

Vierailija
8/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaako työntekijä enemmän jos saa kannustavaa palautetta, negatiivista palautetta vai ei lainkaan palautetta?

Vierailija
9/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin saisivat kehua enemmän muita naisia.

Arvostaisin!

Vierailija
10/10 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua harmittaa, jos olen laittautunut ja toinen ei edes huomaa. Tai ei ainakaan sano huomaavansa.