Luoja toi martina on niin nolo
Instagram storyssa esitteli eilen jotain chanelin kapsäkkiä ja nyt uutta mökkiä jonka stefu ostanu. Menny kyllä niin maku koko haahkaan.
Kommentit (14)
Kyllä nuo edelleen on instastoryssa nähtävillä. Ja eipä ole ensimmäinen kerta kun leveilee miehensä omaisuudella.
Miten tää sun elämään vaikuttaa? 😅 Vituttaako kun itselläs ei ole varaa? Niin pitää puuttua muiden elämään
Stefan-kulta ostanut hienon mökin. Martina taitaa rakastaa enemmän miehensä rahoja kuin itse ihmistä. Jos Stefan olisi tavallinen pulliainen niin Martina olisi lähtenyt suhteesta jo aikoja sitten. Noloa kuitenkin tuo miehen omaisuudella leveily. Vielä nolommaksi sen tekee tosiasia, että M itse on jatkuvasti ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää sun elämään vaikuttaa? 😅 Vituttaako kun itselläs ei ole varaa? Niin pitää puuttua muiden elämään
Tuskin se ketään vituttaa. Ihmetyttää lähinnä ja kertoo paljon ihmisestä, joka kumppaninsa omaisuudella tuolla tavalla leveilee.
Maku menny, mutta kiinnostus ei...
Kortelampi-Aitolehti-Eerikäinen on valehtelijoiden klubin pitkäaikainen jäsen.
Kaikki sen pettämiset, rattijuopumukset ja väkivalta ongelmaisen ihmisen keppostelut, se on yrittänyt valkopestä jo pitkään julkisen median välityksellä.
Huonolla menestyksellä.
Näin saamme nauraa tämän tuulellakäyvän tyrkkyjulkkiksen kustannuksella, kun sen omaa historiaa yritetään kirjoittaa uusiksi. Kyllä kansa muistaa!
(huutonaurua)
:DD
Musta tää Martinan insta on tosi noloa, mutta niin olen minäkin, joten mun on ihan pakko seurata noloja etten ole yksin nolo :(
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta ei, ja mitkää vuittonit tai chanelit ei meikäläistä onnelliseks tee vaikka oiskin varaa.
Toi nainen vaa jaksaa hämmästyttää kerta kerran jälkeen. Esim me naisten juttu, jossa kertoi pettämisen olevan normaalia. Ja sitten surullista että nuoret tytöt ja naiset ihailee tätä. Miten tällainen väkivaltanen veloissa möyrivä rattijuoppo, pettämisiä ja salarakastaustaa unohtamatta oleva ihminen voi kuvitella olevansa esikuvana niille, tai kykenevänsä antamaan minkäänlaisia neuvoja yhtään kellekkää?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Martinallakaan varaa. Sen äiti maksoi uo-velat. Luottotiedoton tyrkkyjulkkis, joka itse ei omista muuta kuin tuulen huuhtoman perseen ja kehuskelee kumppanin omaisuudella, on todella nolo ämmä.
Siellä se taas ig hehkuttaa uutta mökkiään lisää. :)
Aitolehden ig-kuvat ja varsinkin storyt on niin ärsyttäviä, että pakko katsoa. Sitä omahyväisyyden määrää kun oma pärstä täyttää aina puolet ruudusta vaikka mitä kuvaisi.
Eniten kuitenkin pistää silmään autolla ajon aikana kuvaaminen!
Silti kyyläät sitä instassa?! :DDD
Ilmeisesti poistanut kyseiset tarinat. Tajuaa kyllä, että hiton typerää ja NOLOA brassailla noilla, mutta ei voi olla vilauttamatta. Sitten poistaa, ettei tuu tyhmä vaikutelma. Mutta niin moni on jo nähnyt, se on tärkeintä. Ihmiset tietää. Että Martinalla pyyhkii todella hyvin.