Olipas töykeä ja inhottava sairaanhoitaja äsken puhelimen päässä kun labra-aikaa varasin..
Ja satunpa olemaan vielä itsekin sairaanhoitaja, hän tosin ei sitä tiennyt.
Kommentit (33)
Ei naureskella, palaute menee minne pitääkin, omalla nimellä. Annan sekä positiivista että negatiivista palautetta. Tk:ssa en ole asioinut 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa hieman miten on ollut töykeä? Onneksi ei itsellä ole tullut töykeitä vastaanottovirkailijoita vastaan muuta kuin Kelassa, siellä aina näsäviisastellaan ja v!ttuillaan minkä keritään olipa asia mikä hyvänsä.
Kelankin saa kuriin, kun ottaa yhteyttä heidän johtoryhmään.
Itse olen jo jotenkin asennoitunut julkiselle puolelle mennessä siihen, että joku siellä on törkeä :D joskus pääsen jopa ajanvarauksen kautta lääkäriin ja labraan asti ennenkuin se tulee vastaan, mutta aina se tulee kuitenkin. Viimeksi menin labraan 10min myöhässä koska lääkäri venähti, ilmoittauduin luukulle ja sanoin että aikani taisi jo mennä mutta voinko tulla kuitenkin? Vastaus: No istuuhan täällä muitakin ihmisiä, kyllä me niitä kokeita otetaan koko päivä....
Kannattaa varata jatkossa netin kautta. Vähemmän töykeää palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo jotenkin asennoitunut julkiselle puolelle mennessä siihen, että joku siellä on törkeä :D joskus pääsen jopa ajanvarauksen kautta lääkäriin ja labraan asti ennenkuin se tulee vastaan, mutta aina se tulee kuitenkin. Viimeksi menin labraan 10min myöhässä koska lääkäri venähti, ilmoittauduin luukulle ja sanoin että aikani taisi jo mennä mutta voinko tulla kuitenkin? Vastaus: No istuuhan täällä muitakin ihmisiä, kyllä me niitä kokeita otetaan koko päivä....
Oliko tuo tylyä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, julkisen ja yksityisen ajanvarauksissa on kyllä melkoinen ero palvelussa. Joskus harvoin on hyvää palvelua julkisenkin ajanvarauksessa kyllä.
Terveystalo kyllä lähentelee julkista, niin paljon muuttui palvelu kun alhopuro myi firmansa tt:lle että oli kuin yö ja päivä eroo ajanvarauksessa.Nyt ne onneksi pystyy hoitaa netissä ilman yrmyä ajanvarausnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo tylyä?
Oli se mielestäni, hoitaja huokaisi ja sanoi tuon kyllästyneesti. Olisi voinut sanoa vaan "juu, istu vain odottamaan" tai jos oli tarkoitettu vitsiksi niin hymyillä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo tylyä?
Oli se mielestäni, hoitaja huokaisi ja sanoi tuon kyllästyneesti. Olisi voinut sanoa vaan "juu, istu vain odottamaan" tai jos oli tarkoitettu vitsiksi niin hymyillä perään.
Minulle olisi varmasti ollut ihan sama jos hän esitti asian kuitenkin kyllästyneesti. Ehkä olisin vastannut vähän kyllästyneenä äänellä "anteeksi kun erehdyin kysymään asiaa josta en ollut varma".
Ajanvarauksissa on kyllä kivoja ihmisiä. Hammaslääkäri huomasi hampaistani että olen narskutellut hampaitani aika huolella. Kysyi että olenko tietoinen asiasta ja kun sanoin että yllätyksenä tuli, totesi että teen sitä siis nukkuessani kuten moni muukin. Sanoi että varaa aika hammaskiskojen tekoa varten.
Kaikki hyvin siis tähän asti. Mutta sitten se ajanvaraus... Se valopää puhelinvaraustyyppi kyllä näki heti että kaikki kunnossa ja mulle pitäisi antaa se aika. Mutta se p-rkeleen taliaivo alkoi inttää että enkö voisi ihan vaan lopettaa sitä narskuttelua. Aluksi yritin vielä jossain määrin ystävällisesti muistuttaa että teen sitä vain nukkuessani joten enpä taida pystyä.
Ja se %&"$ vaan jatkoi inttämistä "mutta etkö sä voisi ihan vaan lopettaa...". Lopulta sanoin jo hieman vähemmän kohteliaasti että anna nyt se s--tanan aika tai saat selittää käytöstäsi esimiehellesi. Sitten alkoikin se "ei kaikesta tartte suuttua..."-marmatus. Sain aikani ja suljin puhelimen.
Oikeesti, oliko sillä äo 12 vai nauttiko se vaan kiusanteosta? En tiedä enkä välitä. Hirveä tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo tylyä?
Minulle olisi varmasti ollut ihan sama jos hän esitti asian kuitenkin kyllästyneesti. Ehkä olisin vastannut vähän kyllästyneenä äänellä "anteeksi kun erehdyin kysymään asiaa josta en ollut varma".
Niin. On niitä tylympiäkin toki tullut vastaan, mutta tuo nyt viimeisin esimerkki.
Jaa, sitäfirmaa ei saanu sanoa ääneen? Sitä joka listautuu nyt.
Mutta huonoo sielläkin se ajanvaraus on. Ja tosiaan monessa julkisessa paikassa on parempi palvelu ajanvarauksessa. Kun ostivat toisen firman niin siellä ajanvaraus huononi paljon, oli kuin yö ja päivä eroa.
Mutta tosiaan netissä voi varata monesti, aeikä tarvii vaivata ajanvarausnaista.
Vierailija kirjoitti:
Ja satunpa olemaan vielä itsekin sairaanhoitaja, hän tosin ei sitä tiennyt.
Siis missä kaupungissa laboratoriossa käytetään sairaanhoitajaa ajanvarauksessa !!!???!!!
Hirveää resurssien tuhlausta, sairaanhoitaja tekemässä sihteerin hommia. Onneksi ei meidän kunnassa
Kertokaa hieman miten on ollut töykeä? Onneksi ei itsellä ole tullut töykeitä vastaanottovirkailijoita vastaan muuta kuin Kelassa, siellä aina näsäviisastellaan ja v!ttuillaan minkä keritään olipa asia mikä hyvänsä.