Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen paino?

Vierailija
10.10.2017 |

Olen 178cm ja 63-64kg, ja painoni pysyy tuossa vaikka söisin/tekisin mitä (poislukien raskas treenaaminen). Olenko liian laiha? Itse koen olevani perusvahva ja tavallaan hyväksynyt painoni, mutta eksän kommentit pyörii mielessä syöden itsetuntoa...

m29

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Ap vaikuttaa ihan sopusuhtaiselta jos hänellä on lihaksia edes sen normin verran. Mielummin hoikka kuin mahakas pullero.

Exä nyt on sattunut puhumaan mitä sattuu. Onneksi se on exsä eli ohittaisin ne jorinat olan kohautuksella.

Missä ja miksi exä on tälläistä sanonut? Onko tarkoitus juuri ollut loukata sinua? Jos hän etsi aran paikan juuri tarkoituksella.

Vierailija
22/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toiset ei helpolla liho. Toisten ei tarvitse kun " nähdä" makkaraa, niin on Kilo läskiä lisää. Mutta kyllä se kalorien ja kulutuksen suhde kuitenkin yleensä ratkaisee. Jos 65kg mies jättää liikunnan kokonaan, ja syö 4000 kaloria päivässä, niin onpa kumma jos ei ala paino nousta. Se 4000 on 90kg, treenaavan miehen kaloritarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 177cm 82kg 12% rasvoilla oleva mies. Olet aika pieni mieheksi. Olin tuon painoinen teininä jo 14v.

Mutta ei se loppupeleissä paino ratkaise jos on läski paskamaha mitä veikkaan monen täällä olevan.

Tota oot kyllä ylipainoinen (läski) itsekin. Meinaan noilla seteillä sulla on päällä lievä lihavuus jos painoindeksisi on tosiaan 25.0 - 29.99 välillä.

Juu, rasvoilla 12% on läski. BMI se kertookin aina totuuden.

Vierailija
24/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tuo lyhyys kuulostaa ongelmalta...

Sentin alle aikuisten keskipituuden...

Jos tavoite elämässä on olla vähän alle keskiverto, niin sit toi on varmaan ihan hyvä.

Vierailija
25/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 95kg ja 174 pitkä. Treenaan kovaa, ja paino alkaa tippumaan vasta kun kalorit menee alle 2500. Aikaa jos laittaa, niin vähän tippuu alle 3000. Noin 200-300g viikossa.

Vierailija
26/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähintään 100kg.

Siitä alaspäin on poikien painosarja.

Onko kaikki yli 60-kiloiset naiset sitten sotanorsuja?

Vituttaa tuollaiset kommentit. Ihmisiä on erikokoisia, niin miehiä kuin naisiakin. Koita hyväksyä.

Vierailija
27/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laihalta kuullostaa, mä olen 178 ja 73kg...minusta aika minimi mulle. Olen myös ollut 88kg mutta siitä kuntoilin 15 pois, ja tämän alle en mene. No 70 olkoot ehdoton alaraja ;) Alkaa toi nainen huomautteleen ettei yhtään enään pois.

M45

Vierailija
28/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, nelikymppisenä alat kerätä massaa kun aineenvaihdunta hidastuu. no  worries, mate!

Vierailija
29/36 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 177cm 82kg 12% rasvoilla oleva mies. Olet aika pieni mieheksi. Olin tuon painoinen teininä jo 14v.

Mutta ei se loppupeleissä paino ratkaise jos on läski paskamaha mitä veikkaan monen täällä olevan.

Tota oot kyllä ylipainoinen (läski) itsekin. Meinaan noilla seteillä sulla on päällä lievä lihavuus jos painoindeksisi on tosiaan 25.0 - 29.99 välillä.

Onko sinulla nyt ihan kaikki muumit laaksossa? Ei vaikuta siltä.

Vierailija
30/36 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, nelikymppisenä alat kerätä massaa kun aineenvaihdunta hidastuu. no  worries, mate!

Saa nähdä, paino pysynyt n. 15 vuotta samana +/- 1 kg.

Ap

Vierailija
31/36 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva paino.

Vierailija
32/36 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pulkannaru oli miehenikin vielä sinun ikäisenäsi. Oli ihan ok.

Ei ole enää. Nyt on 5kymppisenä 90kg (185cm) ja on ok eli sopivan miehekäs. "Vanhat" ukot näyttävät luurangoilta liian laihoina. Aikansa kutakin.

Vierailija
33/36 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei se paino tosiaan aina kerro. Mun mies on 180cm ja painaa jonkun 75kg. On lihaksikas ja harteikas. Rasvaa ei nimeksikään,mutta kuvittelisi hänen painavan enemmän kun sitä lihasta kuitenkin on ja on pitkäkin

Vierailija
34/36 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viiskymppinen mies 175 cm ja 58 kg. Haluaisin painoa lisää mutta kun ei niin ei. 

Vierailija
35/36 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 178cm ja 63-64kg, ja painoni pysyy tuossa vaikka söisin/tekisin mitä (poislukien raskas treenaaminen). Olenko liian laiha? Itse koen olevani perusvahva ja tavallaan hyväksynyt painoni, mutta eksän kommentit pyörii mielessä syöden itsetuntoa...

m29

Joillakin naisilla on heikko itsetunto ja tarvitsevat ison miehen rinnalleen. Itse olin pitkään 175/62 kg. Tämän hetkinen paino on 66 kg ja enää en pysty syömään aivan mitä tahansa. Tärkeintä on, että tunnet itse voivasi hyvin.

Vierailija
36/36 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä huomioiden aika hoikka olet, mutta mitäpä se haittaa jos muuten koet olosi hyväksi. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme