Voiko jostain kaupasta ostaa valmisruokana pasta carboran?
Itse tykkään kyseisestä ruuasta paljon, mutta en jaksaisi aina olla valmistamassa ja olisi kiva ostaa se välillä valmiina ja herkutella.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Itse oon ostanut niitä pusseja, joihin lisätään vain vesi ja keitetään.
Mistä?
Paikallisessa s-marketissa ainakin on noita pusseja. Samoin löytyy sellaisia annoskuppeja, joihin saa kaataa kiehuvan veden. Noita pusseja on ollut iät ajat kaikissa kaupoissa. Nuo kupit ovat vähän uudempia tuotteita.
Itse teen pasta carbonaraa ilman kananmunaa, käyttämällä sipulia, pekonia, ranskankermaa ja notkistan tarvittaessa tilkalla maitoa, maustan mustapippurilla ja annoksen päälle laitan parmesaania. Tällä tavalla tehtynä olen myös pakastanut kastikeannoksia, jotka vielä sulatettunakin ovat maistuneet hyvältä. Toki siinä jää vielä spaghetin keittäminen, mutta muuten vois olla ihan toimiva ratkaisu tehdä selkeästi liian iso määrä ruokaa seuraavalla kerralla jolloin saa myös pakkaseen niille kerroille kun ei ehdi tai jaksa. Valmisruokinakin varmasti löytyy, josta moni muu onkin jo vinkannut :)
Se ei nyt ole kyllä niin monimutkainen ruoka, että kannattaisi vaivautua, ei ne valmisversiot kuitenkaan maistu hyvältä, eikä se ole herkuttelua nähnytkään niiden kanssa. Minä syön lohtu- ja pikaruokana Koskenlaskija-mac'n'cheeseä. Purkki sitä keltaista koskenlaskijaa sekoitetaan makaroneihin, sekaan paistettua pekonia palasina ja pakastepinaattia. Ohje on siinä Koskenlaskija cheddar-paketin etiketissäkin. Kokeile sitä?
Et voinut edes otsikkoa kirjoittaa oikein. Ei tuollaista ruokaa ole olemassakaan. Piittaamatonta.
Saarioisten ruukuissa on, kinkku-pekoni. Se on lähinnä einesruokahyllyn carbonara-vastine.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa s-marketissa ainakin on noita pusseja. Samoin löytyy sellaisia annoskuppeja, joihin saa kaataa kiehuvan veden. Noita pusseja on ollut iät ajat kaikissa kaupoissa. Nuo kupit ovat vähän uudempia tuotteita.
Tämä. Se pussijuttu on paremman makuinen, ne kupit maistuu vähän pisteliäältä. Löytyy varmaan lähes joka kaupasta. Yleensä läheltä muita pussikeittoruokia ja italianpataa tms. Ihana lohturuoka tuo carbonara. Onko muut huomanneet mitään eroa eri valmistajien tuotteissa? Mikä on paras?
Itse oon ostanut niitä pusseja, joihin lisätään vain vesi ja keitetään.