Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provoiletko hetken mielijohteesta vai suunnitteletko ensin tarinaa?

Vierailija
09.10.2017 |

Olen huomannut, että hiottu ja mietitty juttu aiheuttaa enemmän keskustelua, mutta harvoin vaan viitsii nähdä vaivaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista.

Vierailija
2/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on perseestä.

Vierailija
4/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta provoissa ei ole periaatteessa mitään vikaa. Tarkoitushan on herättää ajatuksia ja luoda keskustelua. Enemmän minua tympäisee turha erimielisten tai vaikka julkkisten haukkuminen ilman perusteita.

Vierailija
5/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla provoilla täällä  on kyllä periaatteessa joku sama,aiemmin jo lukuisia kertoja täällä näkynyt  vain hieman eri sanoilla joka kerta ilmaistu formaatti .

Esim. "Olin bussipysäkillä (tai matkustajalautalla,rautatieasemalla, koulun pihalla kirjastossa yms. paikassa jne.) ... kun joku 'inhottava ällösetä yritti mua". 

Tästä provosta on varmaan tuhat ja yksi versiota, potensiin miljoona  ne eri mahdollisuudet varioida sitä.

Periaatteessa kaikkien niiden tarina on kuitenkin se yksi ja sama ja pääsääntöisesti myös ihan vaan keksaistu sellainen .

Vierailija
6/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan tulee mieleen jokin hyvä (keksitty) tarina ja rupeen sitä sitten muokkaamaan. En oikeastaan pysty noin vain luomaan hyvää provoa

Vierailija
7/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot ovat ainakin parempia kuin saamansa vastaukset.

Vierailija
8/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää kun töissä tms. tulee mieleen joku mehukas provo ja sitten aina unohdan ne siihen mennessä kun pääsen kotiin 😭

Vierailija
9/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freestylena mitä milläkin hetkellä mieleen tulee

Vierailija
10/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Joskus tulee hyvä idea mieleen ja tulee työstettyä sitä jonkun aikaa ennen julkaisua.

Vierailija
11/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse provoile, mutta paras provo on sellainen minkä osa tajuaa heti ja osa hyökkää sormet sauhuten vastaamaan tosissaan :D

Sellaiset on ärsyttävimpiä missä aloitusviesti on todella hyvä ja menee itsellänikin läpi mutta sitten jatkokommentit paljastaa heti mistä on kyse.

Vierailija
12/14 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla provoilla täällä  on kyllä periaatteessa joku sama,aiemmin jo lukuisia kertoja täällä näkynyt  vain hieman eri sanoilla joka kerta ilmaistu formaatti .

Esim. "Olin bussipysäkillä (tai matkustajalautalla,rautatieasemalla, koulun pihalla kirjastossa yms. paikassa jne.) ... kun joku 'inhottava ällösetä yritti mua". 

Tästä provosta on varmaan tuhat ja yksi versiota, potensiin miljoona  ne eri mahdollisuudet varioida sitä.

Periaatteessa kaikkien niiden tarina on kuitenkin se yksi ja sama ja pääsääntöisesti myös ihan vaan keksaistu sellainen .

No ei tietenkään, aina kun miehiä halutaan mollata yleisesti jollain keksityllä provoketjulla niin lähtökohta on se,että kaikki siinä siinä  on aina totta ja että aivan  kuka tahansa nainen on aina oikeutettu purkamaan jotain ikiomaa  patoutunutta (usein patologistakin) miesvihaansa ja hän voi ilman muuta tehdä sen kaikkien naisten yksimielisellä luvalla, oikeutuksella, hyväksynnällä  ja puolesta. . .

Vierailija
13/14 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Provot ovat ainakin parempia kuin saamansa vastaukset.

Valheita on siis aina kivempi lukea,kuin totuuksia ?

Uskottelun pauloissa ja uskottelijan täysin vedätettävissä onkin siis mukavampi olla, kuin opetella itse suhtautumaan lukemaansa  kriittisesti ?

(Erityisesti  silloin kun siihen on tarvetta, eikä kokonaan ilman sitä mihinkään tekstiin.)

Vierailija
14/14 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen provoilu täällä vie kaiken uskottavuuden koko palstalta.

Se on kuin pistäisi suolaa käymässä olevaan kotiviiniin tai sokeria auton bensatankkiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi