Seronil- kokemuksia?
Kaipaisin ASIALLISTA keskustelua tästä lääkkeestä. Mitä kokemuksia teillä on?
Kommentit (29)
Lihoin 60 kg. Toivottavia vaikutuksia ei ollut.
Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm
Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Minulla toiminut loistavasti, olen käyttänyt nyt kolmisen vuotta ahdistuneisuushäiriöön. Aluksi toki oireet pahenivat, mutta parissa viikossa vointi tasottui ja elämä on sen jälkeen ollut parempaa kuin vuosiin! Opiskelen ja käyn töissä ja elän muutenkin aivan normaalia elämää. Seksihaluihin ei ole vaikuttanut, päin vastoin olen halukkaampi kuin koskaan aiemmin :D Joitain "haittavaikutuksia" on toki tullut, mm. paino laskee (ei haittaa yhtään), ajoittaista välinpitämättömyyttä ja ajottaisia shoppailu-/kulutusvimmoja. Motorista levottomuutta on myös jonkin verran, tarve koko ajan näpertää jotain, heilutella jalkoja yms. Henkilökohtaisesti nämä haitat ei kuitenkaan häiritse minua ja koen, että positiiviset vaikutukset on paaaaljon suuremmat.
Tehoton lääke oli minulle masennuksen hoidossa.
Ei toiminut mulle. Otin geenipanelin, josta selvisi, että en vain metaboloi sitä "oikein". Sain toiset lääkket, ne toimii.
Olen syönyt seronilia nyt 2 vkoa ja viimein alkaa tuntua positiivisia tunteita!
Annos on 40 mg ja se nostetaan vielä 60 mg.
Olen sairastanut vakavaa masennusta yli 10 vuotta ja aika on ollut melkoista helvettiä.
Ihminenhän on luotu iloitsemaankin ja pelkissä syvissä vesissä rämpiminen on uuvuttavaa ja jopa vaarallista.
Olen syönyt cipralexia ja sertraliniinia aiemmin.
Cipralex ei juuri auttanut , 20mg, sertralin , 200mg, aiheutti vakavat allergiset reaktiot . Selässä punasia hilseileviä rakkuloita ym.
Sain avun vasta kun päätin mennä yksityiselle psykiatrille
Vuosia Yritin saada apua Vantaan kunnalliselta puolelta.
Se oli aivan kamalaa. Ensin yleislääkärille joka konsultoi psykiatria joka soitti takas yleislääkärille joka viestitti minulle jonkun hatusta vedetyn lääkkeen josta ei ollut muuta apua kuin nukuttava vaikutus. Olenkin nukkunut vuosia puolet vuorokaudesta. Se on ollut minun laatuaikaani!
Nyt on jännä olo kun tuntuu hyvältä pitkästä aikaa vaikka ei ole sen kummemmin aihetta.
Vielä minua haittaavat aloitus oireet mutta niistä viis kun voin taas hymyillä ja jaksan taas touhuta.
Zemppiä kaikille näiden asioiden kanssa painijoille!
Kun on sitkeä niin sopiva lääke osuu kyllä kohdalle ja saa taas tuntea että elämässä on paljonkin hienoa! A.M
Nyt seitsemättä viikkoa syön Seronilia. Asteittain nostettiin kahden viikon välein maksimiin 60mg. Minulle määrättiin aluksi Escitalopram 5mg masennukseen, mutta minulla on taustalla myös bulimia/ahmimishäiriötä, joten yleisääkäri konsultoi psykkan puolta ja minulle määrättiin Seronil testiin. Oloni on piristynyt paljon, haittavaikutuksina on ollut kuitenkin aika paljon uniongelmia. Katkonaista unta ja ennenaikaista yöheräilyä. Pientä motorista levottomuutta tullut, että on pakko heilutella jalkoja. Olen kuitenkin tyytyväinen tähän lääkkeeseen, olen saanut elämäniloa takaisin sekä syömispuoltakin kuntoon.
Älä tee sitä