Ainoastaan Suomessa sammutaan kännissä suihkuun
Suomi on kuuluisa siitä että kaikki läskiperseet menevät umpikännissä suihkuun ja saavat aikaan vesivaurion. Ulkomailla tämä on todella harvinaista mutta tapahtuu joskus.
Kommentit (21)
Googlatkaas muuten vähän. Näitä suomalaisia uutisia suihkuun sammuneista on vaikka kuinka paljon! Ulkomaisia todella vaikea löytää.
HYVÄ SUAMI!!!
Tää on asia joten mä vaan en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään. Miksi mennä suihkuun ja miksi sitten menee taju täysin kankaalle.
Ainoastaan ulkomailla jäädään ikkunan väliin jumiin kun ryömitään hakemaan deittikakkaa ikkunan välistä.
Ja sulla oli kuinkakin monesta maasta vertailukohtia? Kännikala on kännikala, puhuipa hän suomea tai ranskaa tai vinkuintiaa.
P*skapuhetta. Olen opiskellessa ollut Wisconsinissa töissä kesän ajan. Jenkit on kännissä niin tyhmiä, etteivät tajua, että voivat toilailuistaan saada luodin takaraivoon tai linnareissun. Suomessa hölmöillään, mutta kohtuudella.
Naapurini nuorehko mies aiheutti vesivahingon kaksi kertaa sammumalla suihkuun. Tuli niin isot vahingot molemmilla kerroilla muillekin,että eka kerralla lähti vaimo ja toka kerralla asunto otettiin pois. Eli taloyhtiö otti.
Opiskelija-asuntojen kylpyhuoneisiin laitetaan nykyään kaksi lattakaivoa suihkuun sammumisien takia.
Suomalaiset känniääliöt aiheuttaa muutakin harmia. Jos ei sammuta suihkuun niin sitten sammutaan sohvalle kun pakastepizza on uunissa. Miksi känniääliö ei voi mennä nukkumaan?!
Meillä naapuri oli yläkerrassa sammunut suihkuun lattiakaivon päälle. Vesi tuli betonirakenteista lattian läpi. Eli satoi vettä sisällä. Vesi löytää reitin.
Vuosia sitten meillä oli iso asunto Töölössä, oli ylimäärisiä huoneita. Olin vuokrannut yhden makuuhuonen alivuokralaiselle opiskelijapojalle. Hän oli päivällä huomannut, että vesi oli jostain syystä poikki. Hän oli sitten jättänyt ammeen kuumaveihanan auki ja ajtellut etttä kuulee sitten kun vettä alkaa tulla. Olikin vaan nukahtanut. Kun minä tulen kotiin on eteishallissa trooppisen kuuma höyry vastassa ja matot kelluvat hauskasti. Siitä tuli valtava remontti, nimittäin alakerran huoneisto piti maalata kokonaan. Minä vain kuivattelin mattoja vanhan talon vintillä. Vanha parketti ei ehtinyt vettyä pahemmin.
Puhtaus- ja saunafriikkiä kansaa?
Ai suomalainen ei voi sammua ulkomailla suihkuun? Okei
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainen sammuu suihkuun erityisesti ulkomailla.
Sisulla se suomalainen jaksaa kontata suihkun alle.
Esim. Englannissa jos sammuu suihkuun niin kukaan ei huomaa kun sksällä on muutenkon kosteaa ja kaikki seinät pysyy pystyssä homeen avulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainen sammuu suihkuun erityisesti ulkomailla.
Sisulla se suomalainen jaksaa kontata suihkun alle.
Aloittajahan nimenomaan väitti, että ainoastaan Suomessa. Tarkista vaikka otsikosta.
Briteissä tulee vain kylmää vettä, ei sinne voi kukaan sammua.
En minäkään käsitä kuinka voi sattua kellekään. Naapurissa tapahtui pari vuotta sitten.
Suomessa muutenkin hyväksytään humala syyksi mille tahansa toilailuille kirkkohopeiden varastamisesta törkyjuttujen huuhteluun ohikulkijoille. Viime päivinä suosituissa ahdisteluaiheisissa ketjuissakin on moneen otteeseen mainittu känniset lähentelyt ikään kuin ne olisivat vähemmän vakavia tai jotenkin hyväksyttävämpiä kuin selvin päin tapahtuneet. Monessa muussa maassa humalainen on yhtä syyntakeinen kuin selvä, koska ajatellaan, että aikuisen ihmisen pitää osata kontrolloida juomistaan niin, ettei päädy tilaan, jossa tekee älyttömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan ulkomailla jäädään ikkunan väliin jumiin kun ryömitään hakemaan deittikakkaa ikkunan välistä.
Anteeksi, hakemaan MITÄ?
Linkkiä tähän tutkimukseen?