Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö millaisia ruokia ovat..

Vierailija
09.10.2017 |

Lindströmin pihvit, merimiespihvi, gulassi tai kanaviillokki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän

Vierailija
2/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan arkiruokaa. Kanaviillokista tehdään vähän modernimpi versio mutta kaikki ihan herkkuruokia! Tänävuonna oli ihanaa kun sai tehdä lindströminpihvit omista punajuurista, testasin kasvatusta ekan kerran!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ne ovat perinteisiä liharuokia. Gulassi ehkä hiukan oudompi suomalaisissa kodeissa, ainakin keittona, jota se alkujaan on.

Vierailija
4/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vaikeimmin valmistettava on kanaviillokki, sillä kanaa ei enää helposti marketeista löydä.

Vierailija
5/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kaikkia olen syönyt ja tehnyt, nämä ei tosin enää juurikaan kuulu perheemme ruokalistalle.

Vierailija
6/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gulassiin tutustuin nuoren Saksassa ollessani töissä hotelli-ravintolassa. Paprika on siinä olennainen osa. Olen törmännyt itse asiassa kahdenlaiseen gulassiin, keittoon ja kastikkeeseen. Hyviä molemmat.

Kolme muuta ovat ihan normaaleja arkiruokia. Niitä oli tarjolla mm. koulun ruokalassa. Kanaviillokki on saanut aivan ansaitsemattomasti "pahan" ruuan maineen. Äiti teki sitä kotonakin ja varsinkin hänen versionsa oli herkullista. Ja hyvin uppoavat myös nuo pihvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä