Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevien hallituskausien aikana työttömät tullaan laittamaan ilmaiseksi töihin, halusitte sitä tai ette! :D

Vierailija
08.10.2017 |

KAIKKI sosiaaliturva tullaan vähitellen vastikkeellistamaan, joten se tarkoittaa sitä, että työttömienkin on mentävä ilmaiseksi töihin, halusivatpa he sitä tai eivät. Lisäksi tulevaisuudessa tulee olemaan paljon myös 1 euron tuntipalkan töitä, joita ihmiset reippaasti tekevät yli 8 tuntia päivässä. :D

Mutta juuri tuolla tavalla yhteiskunnan tuleekin toimia. Vastikkeeton raha on pahasta, koska se passivoi, laiskistaa, syrjäännyttää ja masentaa ihmisiä. Lisäksi vastikkeeton raha on pahasta myös työssäkäyvälle väestölle, koska se lisää heidän kuormitustaan ja heikentää heidän elintasoaan, koska heidän selkänahastaan nyhdetään silloin liikaa veroeuroja siihen, että osa väestöstä notkuu vain kotisohvalla.

Kaikki työ on arvokasta ja kaikki työ vie aina yhteiskuntaa ja yksilöä eteenpäin! Reippaasti ja iloisin mielin kaikki töihin! :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en haekaan mitään tukea. Olen kotona lasteni kanssa. Parasta meille.

Vierailija
2/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Haen tt-tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstakokkari heräsi unestaan.

Vierailija
4/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuule riippuu ihan siitä miten kansa eduskuntaan porvareita  äänestää ap.. hallitus kun koostuu kansanedustajista.

Vierailija
5/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen selkänahasta se vastikkeellinen sosiaaliturva revitään?

Vierailija
6/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene. Haen tt-tukea.

Etpä tule sitä ilman työntekoa saamaan, kun sekin tullaan vastikkeellistamaan. :D

Vierailija
7/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet unta. Minä olen toimeentulotuella, en tule koskaan menemään töihin. Jotain rajaa.

Vierailija
8/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka porvari olenkin, en usko pätkääkään tuohon maalailemaasi tulevaisuuden kuvaan.

Vierailija
9/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja sitten on turha unelmoida mistään palkankorotuksista, miksi maksaa palkkaa ja palkata uusia työntekijöitä kun työntekijän saa pikkurahalla..

Vierailija
10/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muistaa sitten iloita, kun hänen työnsä siirretään edulliselle työttömälle (tai kahdeksalle) ja ap itse pääsee jonon jatkoksi odottamaan, mihin hommiin hänet sijoitetaan nimellistä tukirahaa vastaan. 

Vierailija
11/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uskoko tuota räkänokkaa. Täällä Suomessa kyllä pärjää, ja hyvin ilman työtä. Ap sinä teet ne paskaduunit, kun olet niin työn perään.

Vierailija
12/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mahdollisuutta, koska Suomea sitoo perusturvan suhteen EU:n ihmisoikeusmääräykset. Kun tarpeeksi pitkälle yritetään mennä Suomessa, suoranaiseen orjatyöhön, pistää Eu aikomuksille stopin. Onpas hyvä asia, että ollaan Eu:ssa.

Tutkimusten mukaan ihmisten motivaatio hakea kunnollista työtä heikkenee sitä mukaa, mitä enemmän kurjistetaan. SItten, jos ei ole penniäkään tulot kuukaudessa, ihminen ei hae töitä, koska ensisijainen tarve on ruoalle ja juomalle.

Vierailija
13/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hemmetti, luulin että tää on joku vanha ketju noin vuodelta 1995...

Vierailija
14/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyn paikalle, teen sen verran töitä miten paljon minulle ollaan maksamassa verraten koulutukseni alan minimipalkkoihin (jos saan vaikkapa 9€ päivässä, olen jopa niin antelias että työskentelen koko tunnin vaikka normaalisti vaatisin vähintään 11€), loput ajasta laiskottelen jossain :)

Vierailija
15/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan työnantaja ei halua ottaa laajamittaisesti töihin huonosti  motivoituneita 9€/ päivä orjia. Työnantajat eivät suostu yksinkertaisesti, koska työn laatu tulisi olemaan täyttä peetä. Hallitus voisi suunnitella vaikka minkälaista orjasysteemiä, jotta "työ alkaa maistua", mutta vaikutukset täysin päinvastaiset, kuin mitä luullaan saavutettavan.

Vierailija
16/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene. Haen tt-tukea.

Etpä tule sitä ilman työntekoa saamaan, kun sekin tullaan vastikkeellistamaan. :D

Ei tulla. Sitä saa aina tietyn osan tekemättä mitään. Ja vaikka ei saisi, en silti mene töihin ellei siitä makseta kunnon palkkaa. Mua ei pysty kiristämään.

Vierailija
17/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkillistä, että mistä niitä kokoomuksen äänestäjiä piisaa: monet on varmaankin wannabe-rikkaita, jotka faktisesti kärsivät kokoomuksen toimista.

Vierailija
18/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ensi töikseen kertoa kaksi asiaa, ensiksi mitä työtä hänellä on tarjota?  ja toiseksi, millaista palkkaa hän on aikeissa maksaa? - En minä usko, että Suomessa tai missään muuallakaan työ on tai työntarve on mihinkään hävinnyt tai kadonnut. Ongelma tai haaste vain on, että työnteosta tulisi saada myös asianmukainen ja riittävä korvaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan