Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isossa talossa asuvat lapsettomat pariskunnat

Vierailija
08.10.2017 |

Isossa talossa asuvat lapsettomat pariskunnat: mitä kaikkea olette tehneet huoneillanne? Suunnitelmissa ostaa iso okt-talo, johon kaipaan ideoita. Olemme tahattomasti lapsettomia, mutta olen aina haaveillut isosta talosta, joten aiomme tuon haaveen silti toteuttaa. Miten te muut? Oletteko laittaneet "ylimääräiset" huoneet ihan vain työhuoneiksi tai olohuoneiksi vai onko jokin teema? Kenties kuntoiluhuone voisi olla myös? Tai ihan vain eri värisiä huoneita eri sisustuksilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuone, vierashuone, molemmille työhuone, olohuone, kuntosali, ruokasali jne... Kyllä tilalle aina käyttöä keksii.

Vierailija
2/6 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen lisäksi vierashuone, molemmille oma työ-/harrastushuone, yksi väliseinä on kaadettu niin saatiin iso olohuone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädillä ja miehellään on iso talo eikä lapsia. Aika paljon ovat avanneet tiloja niin että yövieraille on kuitenkin oma huone. Ovat remontoineet taloa 30 vuotta. 10 vuotta per kerros:)

Vierailija
4/6 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vierashuonetta, miehen työhuone/ pukeutumishuone, ruokasali ja tv-huone, tupakeittiö ja iso sali jossa mä yleensä jumppaan, halli, kuisti ym .

Ja olen käyttänyt paljon aikaa sisustamalla sanaan tyyliin mutta eri huoneet eri väreillä.

Ihana paikka ja hommat jatkuu...

Vierailija
5/6 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen työhuone, "kuntoiluhuone" jossa jumppailen ja joogaan, minun huone jossa on kosmetiikkapöytä, säilytysjuttuja, vaate-, kenkä- ja laukkusäilytystilaa. Sitten on yksi huone ilman nimeä jossa kuunnellaan ja soitetaan musiikkia tai luetaan ja yksi "askarteluhuone" jossa ompelen ja teen pikkuprojekteja ja kaikkea mitä mieleen tulee, huoneen tarkoitus on olla huone joka saa olla sotkussa ja sinne voi kerätä kaiken epämääräisen projektikrääsän piiloon.

Vierailija
6/6 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihuone ja tupakkihuone