Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jo melkein neljäkymppinen mies, ja kaikki sanovat mun näyttävän ihan Robinilta

Vierailija
08.10.2017 |

Taidan ilmeisesti oll melko nuorekas?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistapa ovatko kengät samaa paria.

Vierailija
2/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siltä Batmanin sidekickiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua raasua, jos olet jäänyt 18-vuotiaan tasolle. Lisää miehekkyyttä kaivattaisiin.

Vierailija
4/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua raasua, jos olet jäänyt 18-vuotiaan tasolle. Lisää miehekkyyttä kaivattaisiin.

Kaivattaisiin mihin? Olen nuorekas ja ilmeisesti komeakin. Kyllä mulla taitaa olla pullat ihan hyvin uunissa. Frontside Olliekin taipuu vielä, jou!

Ap

Vierailija
5/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattaisiin mihin? Olen nuorekas ja ilmeisesti komeakin. Kyllä mulla taitaa olla pullat ihan hyvin uunissa. Frontside Olliekin taipuu vielä, jou!

Ap

Kiva kun sait mut hymyilemään. Robin on kyllä mukavan oloinen ja -näköinen nuori mies, että onnea sulle. Mutta tärkeämpää on että se sisäinen Frontside Ollie taipuu vielä pitkään! :)

Vierailija
6/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel sorry 4 U. En oikeasti pahempaa kohtaloa voisi miehelle toivoa. Etkö tiedä, että kaikki naiset haluavat jykeväleukaisen, matalaäänisen, maskuliinisen (vähintään 180 cm pitkän) lentäjäkirurgin? Robin ei oikein vakuuta lentäjänä eikä kirurgina.

Vierailija
7/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel sorry 4 U. En oikeasti pahempaa kohtaloa voisi miehelle toivoa. Etkö tiedä, että kaikki naiset haluavat jykeväleukaisen, matalaäänisen, maskuliinisen (vähintään 180 cm pitkän) lentäjäkirurgin? Robin ei oikein vakuuta lentäjänä eikä kirurgina.

Jättäisitkö sä lennon väliin, jos Robinin näköinen lentokapteeni astelisi erivärisissä kengissään sun istuimen ohi? Rehellisesti. Vai menisikö sun pikkarit märäksi kuin Kim Wallin torso sukellusveneseikkailun jälkeen?

Vierailija
8/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä. Ehkä näytät Robinin vanhemmalta versiolta. Ei kukaan neljäkymppinen näytä 19-vuotiaalta, vaikka ois miten nuorekas...

Vierailija
9/9 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 94-vuotias ja kaikki sanovat että näytän ihan Shawn Mendesiltä. Olen nuorekas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi