Seksi käynnistänyt synnytyksen kenelläkään?
Yli lasketun on jo ja vauva kovin iso.
Kaikki keinot kokeiltu paitsi tuo viimeinen ässä, toimisko?
Kommentit (12)
Jos tilanne on jo kypsä niin uskon, että voi toimia laukaisevana tekijänä. Kokeiltiin tuota, kun viikon oli mennyt yli lasketun. Kolme tuntia siitä ja vedet meni. Olisi ehkä kannattanut aamulla kokeilla ettei olisi tarvinnut yötä myöten lähteä sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on jo kypsä niin uskon, että voi toimia laukaisevana tekijänä. Kokeiltiin tuota, kun viikon oli mennyt yli lasketun. Kolme tuntia siitä ja vedet meni. Olisi ehkä kannattanut aamulla kokeilla ettei olisi tarvinnut yötä myöten lähteä sairaalaan.
Kiitos! Eli ehkä odotella suosiolla aamuun ennenkö moisia kikkoja lähtee kokeilemaan.
Onkos muilla vastaavia kokemuksia?
Ap
Ei auttanut seksi eikä muutkaan konstit. Syntyi rv 42+1.
Tein yhden raskauden kohdalla erään jenkkireality- ohjelman vinkin mukaan näin:
Ota alapää paljaaksi, mene kyykkyyn, sormet alapään reunoille ja lähde pyörittämään reiluilla liikkeillä ympäri häpäreitten reunaa. Se laukaisee synnytyksen käyntiin tehokkaasti.
Toisessa raskaudessa kätilö teki vastaavan käynnistyksessä, eli ihan sieltä reunoja myöten koko alue ympäri.
Itse olen seksiä harrastanut loppuraskauksissa, eikä se nyt varsinaisesti ole kovin kummoinen käynnistäjä. Lähinnä mukavaa ajanvietettä..
Mulla aloitti kaikki kolme synnytystä, eikä olleet edes yliaikaisia. Rauhallista seksiä takaapäin ja mieluiten myös orgasmi. Lapsivedet kaikista tuli yön aikana ja aamulla lähtö laitokselle. Supistukset alkoivat vasta sairaalassa noin 8 tuntia vesien menon jälkeen.
Mulla lähti myös. Tarkoituksenani ei ollut siis vielä synnyttää, 35 oli vasta viikot. Aamulla harrastettiin seksiä ja tunti sen jälkeen alkoi supistukset..
Täytyykin koittaa tuota 5.n keinoa.
No teoreettisestihan seksissä erittyy oksitosiinia, ja oksitosiini taas laukaisee synnytystä. Joten ei siitä ainakaan haittaa ole, jos synnytyksen haluaa käynnistää. Tietysti sitä määrää ei voi tietää, että kuinka paljon sinulla erittyy oksitosiinia ja kuinka paljon esim. naapurillasi. Ja kuinka herkkä kunkin keho on reagoimaan pieneenkin oksitosiinilisään.
Hyi hitto.
Miten joku mies viitsii ruveta sekstailemaan tuossa tarkoituksessa?
Kaikillahan se käynnistää. Siinä tosin yleensä esiintyy pieni viive, suunnilleen sellainen 9 kuukautta.
Up