Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin seurakuntaan voisi mennä seksuaalisen suuntaumisensa kanssa kamppaileva ihminen?

Vierailija
08.10.2017 |

En tiedä, mikä minua vaivaa, kun olen tällainen. Haluan parantua ja unohtaa ne ajatuksiani häiritsevät asiat. Itselläni se on mennyt lähinnä itseni rankaisemiseen, sillä en voi puhua kenellekään ja tunnen inhoa itseäni kohtaan. Mikä seurakunta voisi olla sellainen, että tällaisista asioista sekä synneistään voisi puhua leimaantumatta? Kun siis papit ja seurakuntalaisetkin ovat vain ihmisiä ja itse olen aika ujo kertomaan asioitani, mutta haluan todella muuttua.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli välillä jotain fantasioita naisista mut sitten kiinnostuin eräästä miehestä enkä ole ajatellut naisia enää sen enempää. Älä tee asiasta liian isoa numeroa.

Arvelen että seksuaalisuus voi olla joillakin aika häilyvä kunnes löytää jonkun tietyn ihmisen johon "kiinnittyy", arvelen. Lisäyksenä vielä tähän.

Vierailija
42/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Kallion seurakunnan Sateenkaari-toiminta ei ole mitään eheytystoimintaa, vaan siellä ihmiset saavat olla ihan omina itsenään ja heidän hyväksytään.

Jos kristinusko on tärkeä asia, niin Setan jäsenjärjestöistä esim. kristillisellä Malkuksella on paljon toimintaa. http://www.malkus.fi/index.php

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla