Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli uskoutui

Vierailija
07.10.2017 |

Tilanne siis sellainen että miehen veli uskoutui minulle että oli pettänyt vaimoaan jonkun ihastuksensa kanssa. Olen sellainen hyvä kuuntelija ja varmaan hänellä pienessä tuiskeessa helppo uskoutua, mutta nyt minulla on asiasta vähän "likainen" olo ja huono mieli.. Tämä petetty vaimo on kaverini, ei mikään läheinen ystävä, mutta tottakai näemme usein kun on perhejuhlia yms. tilaisuuksia. Lapsia ei kellään meistä vielä ole. En olisi halunnut tähän tilanteeseen, en olisi halunnut tietää.. nyt on omakin fiilis sellainen kuin pettäisin kun tiedän.

Oli vaan pakko avautua. Mitä av raati tekisi minun tilanteessa? En kyllä halua kertoa, en vaan kykene mutta katsonko vaan vierestä vai mitä teen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kertoo puolisolleen

Vierailija
2/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä ihana draama edessä. Kerro petetylle, se on oikein. Tämän jälkeen tosin välisi miehen veljeen on todennäköisesti mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippisalaisuutta vastaava tilanne.

Vierailija
4/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerro vaimolle. Miksi naiset aina miettii tällaisiä asioita? Miehet kertoo naisen pettämisestä kaverilleen AINA, oli tilanne mikä hyvänsä, bros before hoes jne...

Vierailija
5/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu. Unohda koko asia. Jos vaimo tivaa asiasta joskus niin voit sanoa että et muista koko asiaa ja vetoat omaan humalatilaan

Vierailija
6/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mikä ihana draama edessä. Kerro petetylle, se on oikein. Tämän jälkeen tosin välisi miehen veljeen on todennäköisesti mennyt.

Hirveää olisi kertoa ja hirveää olisi jäädä kertomatta. Voi kun en tietäisi asiasta. Kertoi viime viikonloppuna joten tuore juttu itselläkin. Ehkä unohdan asian..

Vierailija
7/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi pettäisi sinua ja uskoutuisi tälle nyt petetylle vaimolle/kaverillesi, niin haluaisitko hänen kertovan asiasta sinulle?

Vierailija
8/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolison veli kertoisi minulle asian kyllä hän osaisi varautua siihen että kerron ja todennäköisesti kertoisi kun en ainakaan lähtisi salaamaan tietoa jos sitä minulta kysyttäisiin.

Vierailija
9/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotkeudu millään tavalla koko juttuun ja pidä asia omana tietonasi. Muuten olet kohta se itse pääpiru koko jutussa.

Vierailija
10/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sotkeudu millään tavalla koko juttuun ja pidä asia omana tietonasi. Muuten olet kohta se itse pääpiru koko jutussa.

Pääpiirteet mihin? Pettämiseen vai?

Vierailija
11/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paska äijä kun sut sekoitti omaan häslinkiinsä. Todennäköisesti susta tulee tosiaan pääpahis, jos kerrot jotain - toisaalta inhottavaa olla kertomatta. Voitko jutella tuon vaimon kanssa ja kysellä vähän heidän liitostaan? Kerroitko omalle miehellesi, jos hän voisi puhua veljelleen järkeä? 

Itse asiassa mun miehen veljellä ja hänen vaimollaan vähän vastaava tilanne. Veljen vaimon siskon mies (heh), oli tilittänyt jotain tälle mun miehen veljelle ja siitä oli jokin pettämisvehkeily alkanut paljastua sen miehen vaimolle. No nyt se miehen veljen vaimon sisko on raivoissaan tälle pariskunnalle ja jotenkin on saanut heidän syykseen näitä oman miehensä sählinkejä, ei kai usko mitä on kuullut, jne. Vaikka sillä pettäjäukkelilla on jotain vilunkia ollut jo aiemmin. Mutta joo, hankalia juttuja, ja taitaa usein syyttömät saada paskaa niskaansa jos haluavat olla rehellisiä. 

Vierailija
12/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotat miehesi veljen kertomaan itse ja kantamaan vastuunsa teoistaan.

Vierailija
13/21 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paska äijä kun sut sekoitti omaan häslinkiinsä. Todennäköisesti susta tulee tosiaan pääpahis, jos kerrot jotain - toisaalta inhottavaa olla kertomatta. Voitko jutella tuon vaimon kanssa ja kysellä vähän heidän liitostaan? Kerroitko omalle miehellesi, jos hän voisi puhua veljelleen järkeä? 

Itse asiassa mun miehen veljellä ja hänen vaimollaan vähän vastaava tilanne. Veljen vaimon siskon mies (heh), oli tilittänyt jotain tälle mun miehen veljelle ja siitä oli jokin pettämisvehkeily alkanut paljastua sen miehen vaimolle. No nyt se miehen veljen vaimon sisko on raivoissaan tälle pariskunnalle ja jotenkin on saanut heidän syykseen näitä oman miehensä sählinkejä, ei kai usko mitä on kuullut, jne. Vaikka sillä pettäjäukkelilla on jotain vilunkia ollut jo aiemmin. Mutta joo, hankalia juttuja, ja taitaa usein syyttömät saada paskaa niskaansa jos haluavat olla rehellisiä. 

Miten se tekee kertomasta pääpahiksen vaikka petetty ei uskoisikaan sitä että miehen veli on hänelle udkoutunut? Olkoon uskomatta, ei se minua haittaa.

Vierailija
14/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet on tarpeeksi typeriä ampuakseen viestintuojan

Vierailija
15/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu toisten asioihin

Vierailija
16/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on alkureaktio joka usein muuttuu asioiden edetessä kun niitä selvitetään. Onhan kai niitäkin jotka haluavat pitää päätään pensaassa mutta ajan kanssa moni hyväksyy lopulta sen että syyllinen on pettäjä eikä kukaan muu.

Ja,ovat tyytyväisiä että saivat tietää.

Se että muut tietävät pettämisestä mutta ei petetty on pahinta petosta.

Vierailija
17/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu toisten asioihin

Ei Ap sekaantunut vaan sekoitettiin vasten tahtoaan.

Miksi? Haluaako pettäjä tullakin ilmi pohjimmaltaan?

Vierailija
18/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin neuvoni on, että älä kerro. Paras antaa olla ja 'unohtaa'. Olin itse vuosia sitten tilanteessa, jossa kuulin kaverini miehen pettäneen häntä. Päätin kertoa asiasta kaverilleni. Sen lisäksi, että tilanne on täysin absurdi kertoa tuollaista kenellekään, asiasta nousi tietysti kauhea paskamyrsky. Saivat käännettyä asiaa myös minua vastaan ja sain osani. Parempi olisi ollut pysyä hiljaa ja niin aion jatkossa tehdä, jos joskus vielä tällaisen salaisuuden kuulen. En todellakaan aio enää sotkeutua muiden asioihin.

Vierailija
19/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi ja kysy mitä mieltä hän on

Vierailija
20/21 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viestintuojaa kukaan ammu jos et viestiä muokkaa ja viestintä samalla oletustasi siitä miten toisen tulisi siihen suhtautua. Ap tapauksessakaan minusta ei kannata kertoa pettämisestä vaan siitä mitä veli pettämisestä kertoi humalassa. Ja jos petetty sanoo että ei pidä paikkaansa, mitä sitten. Hänelle on kuitenkin asia kerrottu ja hänellä mahdollisuus asia halutessaan miehensä kanssa selvittää. Jos hän ei halua sitten hän ei halua, minulla ei ole mitään syytä jankata asiasta yhtään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi