Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etteköte ju*alauta osaa olla hiljaisuuden jälkeen hiljaa kerrostalossa???

Vierailija
07.10.2017 |

Hermo menee, joka viikonloppu sama juttu. Ja turha sanoa että muuta pois, muuttakaa itse!!! Ei tuu ikävä, heihei 👋

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Ja samaa mieltä, täällä otetaan muut huomioon, eikä olla että "jos et kestä paskaa niin muuta pois". Ei, opettele ottamaan toiset huomioon tai muuta itse pois!

Vierailija
2/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovelle käymään ja isännöitsijälle viestiä. näin mä teen jokaikinen kerta,vaikka kello olis 22.05,niin heti menen valittamaan koska mulla on oikeus nukkua kotonani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime huiluu, ap. Osta oma talo Kuusamosta, jos et normaaleja elämän ääniä kestä.

Vierailija
4/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse uunipellille ja laita pakastimeen. Aamulla kun mölyapinat vielä nukkuu niin sujautat pellillisen postiluukusta sisään :D

Vierailija
5/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun naapurissa soi parhaillaan kikka -huone 105- niin turha tulla valittamaan. En avaa ovea!

Vierailija
6/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minkälainen melu on kyseessä, niin voin ehkä tunnistaa itseni ja hiljentää ääntä.

Vierailija
7/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutkun tää meidän fifi on vähän villi eikä oikein osaa olla hiljaa, eikai näin suloisen koirulin pikkuhaukku voi häiritä?"

Näin vastasi meidän yläkertalainen pariskunta jolla on pieni eroahdistuksesta kärsivä koira, joka vinkuu, kiljuu ja ulisee aamusta iltaan oven takana kun ovat töissä. Aloittaa myös iltaisin saman ja aina kun joku kävelee käytävässä, alkaa järkyttävä räksytys. Olen monesti harkinnut omatoimisesti sen otuksen hiljentämistä pari vuotta kestettyäni samaa. Kukaan ei uskalla valittaa pariskunnalle kun ovat taloyhtiön puheenjohtajia ja nuolevat isännöitsijän bersettä.

Vierailija
8/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja elämän ääniä saa kuulua myös hiljaisuus ajan aikana,silloin pitää välttää esim poraamista tms tahallaan aiheutettuja ylimääräisiä ääniä.

Vierailija
9/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minkälainen melu on kyseessä, niin voin ehkä tunnistaa itseni ja hiljentää ääntä.

kovaänistä huutoa ja musiikkia

Vierailija
10/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuse uunipellille ja laita pakastimeen. Aamulla kun mölyapinat vielä nukkuu niin sujautat pellillisen postiluukusta sisään :D

mä kerran yritin tota, mut jouduin juosta äkkiä pois kun joku tuli rappuun

Vierailija
11/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vääntämässä tortut häirikön oven eteen 💩

Vierailija
12/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä samat naapurit? Vitoskerroksessa asuvat...

Vierailija
13/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa no sitten en ole minä, sorry. En huuda ja musiikkikin on maltillisella volyymilla. Tässä talossa tosin kaikki kuuluu seinien läpi, joten varmasti en voi sanoa, mutta lopetan musiikin kuuntelun vasta sitten kun naapuritkin lopettavat vauvojensa itkut, parisuhteidensa kehityskeskustelut, huutoaivastelun ja kantapäiden paukuttelun klo 22  jälkeen.

Vierailija
14/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt soittamassa ovikelloa ja käsket laittaa musaa pienemmälle!

Vierailija
15/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin kuuntelen viikonloppuisin vähän kovaäänisempää musiikkia hiljaisuusajan jälkeen kuin koirien räksytystä ja pikkulasten kiljumista 24/7.

Vierailija
16/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki ei ole läheskään yhtä paha kuin kantapäiden paiskominen lattiaan

Vierailija
17/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa no sitten en ole minä, sorry. En huuda ja musiikkikin on maltillisella volyymilla. Tässä talossa tosin kaikki kuuluu seinien läpi, joten varmasti en voi sanoa, mutta lopetan musiikin kuuntelun vasta sitten kun naapuritkin lopettavat vauvojensa itkut, parisuhteidensa kehityskeskustelut, huutoaivastelun ja kantapäiden paukuttelun klo 22  jälkeen.

No niin autisti, yskiminen, aivastaminen, itku ja muut ihmisestä luontaisesti ja suht tahattomasti lähtevät äänet EIVÄT ole sama asia kuin tahallaan kovaa soitettu musiikki. Itsekö et muka koskaan yski tai puhu?

Vierailija
18/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän talo korvessa olisi teille vainoharhaisille ihan hyvä paikka.

Vierailija
19/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin autisti, yskiminen, aivastaminen, itku ja muut ihmisestä luontaisesti ja suht tahattomasti lähtevät äänet EIVÄT ole sama asia kuin tahallaan kovaa soitettu musiikki. Itsekö et muka koskaan yski tai puhu?

Yskin ja puhun, mutta en esim. huutele huoneesta toiseen tai anna lasten juosta sisällä asunnossa. En myöskään ravaa ympäriinsä paukutellen kantapäitäni lattiaan, enkä käy perheriitaa klo 22 jälkeen tai anna lapseni huutaa klo 7.40 juuri siinä huoneessa, jolla sattuu olemaan se yhteinen pahvinohut seinä naapurin yksiön kanssa. Olen kokenut tämän kaiken siellä yksiön puolella, joten ihan oikeasti, jos joku kokee musiikkini häiritseväksi pe- ja la-iltoina, niin en välitä paskaakaan. 

Vierailija
20/35 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ymmärtää myös pieleen päiväsaikaan "normaalit asumiseen liittyvät äänet".

Se ei tarkoita sitä, että saat kuunnella kello 9.58 yöradiota kuuluvasti, että keskustelun kuulee naapuriin.

Se ei tarkoita sitäkään, että päivällä kännipäissään raakutaan seuranpuutteessa tunnista toiseen parvekkeella ohikulkijoille tai ihmisille, jotka viettävät omaa aikaa omalla pihallaan tai parvekkeellaan. Tai ängetään väkisin päiväkahveille, kun vieraita on. (tai muutenkaan)

Eikä myöskään sitä, että on ihan ok, että kuuntelee musiikkia päivällä, että biisit täräjää seinänaapurin seinänaapurilla.

Ihan noista lähti valitus isännöitsijälle ja meni läpi, saivat jo varoituksen ja nyt viime viikolla tuli häätöilmoitus.

Toki nyt elämä on railakkaampaan, mutta helpotusta luvassa.

Että kyllä, jos et sovellu yhteisöelämään, muuta mettään. Eikä täällä tarvii edes hiljaa sukkasillaan olla ja bileitäkin saa järjestää, eikä ketään häiritse.

Rivarielämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä