Uskaltaisitteko tapailla miestä joka on huumeissa aina välillä?
Tapasin miehen joka on huumeissa. Hän haluaisi nähdä minut tänä yönä. Puhelimessa kuulosti että saattaisi olla huumeissa. Uskaltaisitteko mennä?
Kommentit (44)
riippuu puoluetaustasta. jos se on jotain vasemmistoon viittaavaa, niin älä vaivaudu. libertaari tyyppiset taas on ihan ok.
En haluaisi tapailla edes missään vaiheessa
Miksi haluaisit tapailla kyseistä tyyppiä?
Pidemmän päälle huumehemmoista ei seuraa mitään hyvää...
Ööö ehkä sana uskaltaa ei ole oikea valinta. Vaan en vain yksinkertaisesti haluaisi. Haluan sen verran valita, että ei huumehörhöille. Siinä menee mun raja. Vaikka ois kuinka ihana, niin ei oo, kun ei ole osannut sen vertaa ajatella, että on IKINÄ EDES KOKEILLUT. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit tapailla kyseistä tyyppiä?
Pidemmän päälle huumehemmoista ei seuraa mitään hyvää...
Paitsi maailman parhaita lauluja ja tieteellisiä läpimurtoja jne.
En mene koska hän on huumeissa. Sanoin että menen huomenna päivällä ja vien meille molemmille Hesen hampurilaisateriat. ap.
Kyllä mä tapailla voisin... silloin kun ei ole huumeissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ansaitsen paskaisimmista paskinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ansaitsen paskaisimmista paskinta?
En ymmärrä kysymystä. En tapailee ihmisiä sen takia että ansaitsen heidät.
Huumeissa. Jos kaveri on sen heroiinin tahi kokaiinin kaveriksi ottanut kannabista tai jopa alkoholia, kyllä uskaltaisin. Mutta hitto jos se onkin vaan huumeessa, ei kiitos.
Tämmöset saa naisia sitten kun on ilmeisesti niin jännä persoona. Huumeita vissiin pitää alkaa käyttämään että naiset kiinnostuu.
Ihan oikeasti en ymmärrä miksi tuollaiset miehet on naisten mieleen
M35
Ihan normaalia, eli uskaltaisin.
Mun kaveripiirissä on yks jos toinenkin välillä "huumeissa", mut tietysti jos mies vaikuttaa päihdeongelmaiselta, niin skippaisin.
Välillä on mukava ottaa esim. MDMA:ta ja harrastaa seksiä pidemmän kaavan kautta.
Ja sienet, LSD, ayahuasca, kannabis myös ok satunnaisesti.
Kännäävää miestä en tapailisi, alkoholin vetäjät on tylsiä ja ällöttäviä.
Ota itekki nokalliset niin pystytte paneen kunnolla koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöset saa naisia sitten kun on ilmeisesti niin jännä persoona. Huumeita vissiin pitää alkaa käyttämään että naiset kiinnostuu.
Ihan oikeasti en ymmärrä miksi tuollaiset miehet on naisten mieleen
M35
Meinasin vastata, että olet liian nuori ymmärtääksesi mutta kyllä sinun iässäsi pitäisi jo tietää naisten todellinen luonto. Absolutistimies on kaikista vastenmielisen, mitä naiset tietävät.
Ei mua haittaisi huumeiden satunnainen käyttö kun itsekin tykkään silloin tällöin ottaa esim. piriä tai essoja. Tietty lähes tuntemattomasta miehestä ei voi tietää mitä se käyttää, esim. joku bentsokänneissä oleva ei välttämättä ole parasta seuraa. Ja riippuvaista en katselisi.
Mikä ettei.. Mikä voisi mennä pieleen....
Antaa mennä vain. Omapahan on elämäsi.