Pystyykö netistä lataamaan laillisesti leffoja ja sarjoja?
Oikeastaan haluaisin Supernatural kausi 11. Tietenkin olisin valmis maksamaan, mut mistä vois löytyä ja mielellään suomenkielen tekstityksellä.
Kommentit (5)
jos jotain ohjelmaa tuotetaan kaupallisesti, niin on epätodennäköistä että olisi ilmaiseksi jaossa. tai miten sen nyt ottaa. olemassa on erilaisia maksullisia palveluita joista voi katsoa kuukausimaksua vastaan. jokaisesta sarjasta ei tarvitse erikseen maksaa, kun kuuluu kuukausimaksuun kaikki palvelussa olevat ohjelmat. tietenkin tuossa on se ongelma etei palveluissa välttämättä ole kaikkia itseä kiinnostavia ohjelmia.
Eikö sellaista siis olekaan kuin laillisesti lataaminen?
Minä kyllä maksaisin. En ole ihan kärryillä tästä nykyisestä touhusta, mutta kun nämä tuntuu olevan niin paljon herkempiä nämä nykyiset pelit ja vehkeet, kyllä minä vhs:t sain ehjinä pysymään, mutta lapset onnistuu kyllä naarmuttamaan kaikki nää dvd:t, ihan parin vuoden sisään menee pilalle.
Minusta ihan hassu koko ilmaisajatus.
Ostat kuukausimaksullisen palvelun joka tarjoaa ko. sarjaa. Viasat esimerkiksi näyttää tuota tarjoavan https://viaplay.fi/sarjat/supernatural
Laillisesti ei toki tekijänoikeudellisia tuotteita ilmaiseksi saa, ellei sitten joku netflixin, viasatin tms kampanja sisällä jotain houkuttelutarjousta, jossa jotain sisältöä tarjotaan ilmaiseksi. Googlettamalla löytyy niitä laittomia versioita monestakin jutusta, mutta usein kuvanlaatu on huono, välillä joutuu katselemaan pyörivää lataus-symbolia palvelimen huonojen yhteyksien takia jne.
Solarmoviez.
Siellä on melkeenpä kaikki sarjat/leffat mitä mieleen putkahtaa. Englanninkieliset teksitykset helpottaa katselua. Ilmainen ja ei tarvitse ladata yhtään mitään. Videostreami joten ei ole laitontakaan. Pop up ikkunat vaan ruksista kiinni
Samaa olen ihmetellyt jo kauan. Itse kaipaisin lasten ohjelmia. Haluaisin ladata ihan semmoisia mitä dvd:kin myydään, kun nuo dvd:t menee meillä jatkuvasti pilalle. Ja helpompi ois jos ne olis ladattu koneelle valmiiksi.
Onnistuuko tämä mitenkään?
Itekin olisin valmis OSTAMAAN näitä, mutta aina kun rupeen ettimään, niin kaikkialla hehkutetaan vaan ilmainen ilmainen ilmainen ja valikoima on aivan naurettava.
Mutta pääongelman täytyy olla etten osaa hakea, näin toivon..