Miten selitän 7-vuotiaalle että mieskin voi saada lapsen?
Miten selitän yksityiskohdat? Lapsi kysyy vaan ja kysyy.
Kommentit (24)
Samalla tavalla kuin tulee isäksi? Mikä tässä on ongelma?
Et mitenkään, kyllä se aikuisen ymmärtää ilman selittelyitäkin.
Niinpä. Saati miten asian kissalle kertoisin.
Kerro, että se mies synnyttää lapsen pippelireiästään ilman puudutusta.
Isä tekee lapsen, elikkäs pruuttaa kiisselit muijan sisään, mutta ei ISÄ SITÄ SAA!
FYI
Mun mies sai lapsen, kun poikamme syntyi. Minä synnytin, hän siitti, on molempien lapsi.
No ole jämerä vanhempi ja sano että nyt loppuu noin vaikeiden kysymysten kysely.
No kertomalla miten se onnistuu? Ihan suoraan vastaat jokaiseen kysymykseen vaikka alkajaisiksi.
Lyhyesti; mies on ollut nainen ja kokenut olevansa väärässä kehossa. Nyt tämä vääryys on korjattavana ja hän näyttää mieheltä, mutta on edelleen nainen ja voi saada lapsia.
Kun nainen ja mies tykkää toisistaan ja yhdessä päättävät haluta vauvan niin mies laittaa pippelin naisen pimppiin ja siitä voi tulla vauva?? Mutta vain aikuiset tekevät niin. Koska lapsikin ymmärtää ettei voi vielä tehdä vauvaa. Vai mitä tarkoitit sillä että mieskin voi saada lapsen?
Näytä sille Schwarzeneggerin Junior
Helpompaa tällainen asia on selittää kuin se, että miksi meillä on niin p***** hallitus.
Kyllä asioista sitten tehdään niin vaikeita. Maailmalla on taatusti perheitä, joissa nämä sukupuoliroolit ovat erilaisia kuin Suomessa. Täällä sitä nyt jaksetaan ihmetellä yhtä ja toista "normeista" poikkeavaa asiaa. Hyi minä sanon niille suvaitsemattomille ihmisille, jotka puuttuu toisten elämään. Se on jokaisen oma asia ja jokaisella on oma elämä ja oma keho. Kukaan ei voi ymmärtää sitä miten toinen asian tuntee. Jos on väärässä kehossa niin sitten on ja se päätös ei kuulu kenellekään muulle, joten fiksut pitää sen suunsa kiinni ja tyhmät laukoo. Tämä siis niille, jotka luulee, että nämä asiat on jotain leikkiä ja yleistä hupia, vaikka monet kärsii tosi paljon näistä asioista ja saa p*skaa niiskaansa jo muutenkin.
Lukeeko 7 v. lapsesi aina tuollaiset oudot uutiset ennen sinua ja onko sinulla itselläsi sitten 'uusavuttomasti' aivan sormi suussa ja pallo hukassa, kun joudut täällä aina kaikilta selitysapua niihin hänelle pyytämään ?
(ps.* 'kyselyformaattisi on jo tullut täällä tutuksi vastaavista "miten selitän"-aloituksista?)
No tässä tämänpäiväisessä uutisessahan se oli niin, että kyseisellä henkilöllä oli syntyessään molemmat sukupuolet ja häntä alettiin sitten muokkaamaan "mieheksi". Myöhemmin tuli kuitenkin raskaaksi. Ei sillä sinäänsä ole väliä ymmärtääkö lapsi tätä vai ei, kun ei näy aikuisetkaan ymmärtävän :)
Kerrot että et tiedä miten se yksityiskohtaisesti tapahtuu ja kysyt lapselta miksi hän asian niin yksityiskohtaisesti haluaa tietää ja mitä hän sillä tiedolla tekee.
Kerro tutuus. Olipa kerran turhamainen nainen joka halusikin olla mies. Nainen oli sitkeä ja vaativainen. Ennen pitkää Suomen valtio antoi periksi, no hyvä on hyvä on tehdään sinusta mies. Naisen sukupuoleksi vaihdettiin virallisiin papereihin mies ja valtio aloitti lääkehoidot naisen sukupuolen vaihtamiseksi. Mutta nainen olikin petollinen eikä ottanut määrättyjä lääkkeitä vaan jatkoi naisena.
Mies ei siis voi synnyttää lasta, vaan tässä oli kyseessä huijari.
Kyllä tuon ikäinen ymmärtää kun transseksuaalisuuden selittää. Tai ainakin ne ovat ymmärtäneet, joille minä olen kertonut.
Selitä niinkuin asia on.
Ettei mies voi saada lasta mutta miestä teeskentelevä nainen voi saada lapsen.