Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla suunnitelma sen varalta että pyykinpesukone hajoaa?

Vierailija
07.10.2017 |

Jos on niin mikä se on?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei hajoa, sillä en pese siinä joka päivä kaksia koneellisia kestovaipooja!

Vierailija
2/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, rahaa pankissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostan uuden.

Vierailija
4/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus, myös vaatteita sen verran että pärjäisin viikon. Nyrkkipyykillä toisen. Miten avuttomia ihmiset nykyään ovat?

Vierailija
5/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyykinpesukone meidän kerroksen pyykkituvasta hajoaa, siirryn jonkin toisen kerroksen pyykkitupaan (talossa on neljä pyykkitupaa).

Vierailija
6/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostamassa uuden koneen.

Vierailija
7/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vieläkään ole, vaikka olen saanut kuulla et sellainen on oltava.

Ei ole rahaa tai läheisiä jotka voi auttaa.

Toivon löytäväni kirpparilta pyykkilaudan?

Vierailija
8/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden. Radikaalia 😀

Vierailija
9/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi toimivaa kättä, joilla saan pestyä pyykit käsin. Ja rahaa, joilla saan ostettua heti uuden pyykkikoneen.

Vierailija
10/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone hajosi toissa kesänä. Iltasella hieman googlasin pesukoneiden arvioita ja seuraavana päivänä kävin muutamassa kaupassa vertailemassa koneita ja ostin uuden. Toin sen saman tien kotiin farkkuni takakontissa ja mies asensi sen paikalleen. Vein vanhan pois saman tien kierrätykseen. Että sellainen suunnitelma.

Vierailija
11/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ostan verkkokaupasta uuden, saan sen verkkokaupan kautta kotiini alle viikossa. Edellisen kerran on tarvinnut ostaa n. 16 v. Sitten. Tämä on siltä ajalta kun Forssassa suomessa vielä tehtiin pyykkikoneita. What is the problem?

Vierailija
12/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin osalla, ostan uuden.

Vierailija
13/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kutsun korjaajan paikalle ja pyydän arviota, kannattaako vielä korjata, sillä kone on varmaan lähemmäs 15 vuotta vanha, mutta toimii toistaiseksi moitteitta.

2. Kone korjataan, jos siinä on vain pieni vika.

3. Jos ei kannata korjata, on mentävä kaivelemaan sukanvartta ja ostettava uusi.

Vierailija
14/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ensimmäinen toimenpide on kiroilu. Toinen itkupotkupillitysraivarit ja kolmas pesukoneostoksille lähtö muutaman päivän päästä. Näin mulla hommat suunnilleen eteni pari vuotta sitten kun pesukone hajosi. Juu, en suhtaudu kauhean seesteisesti ja aikuismaisesti tällaisiin takaiskuihin juuri sillä hetkellä kun ne tapahtuu... 😂😂😂

Vierailija
15/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden, mutta se ei kuitenkaan päivässä kahdessa tule perille, niin siksi aikaan pakkaan kamat ja äidille asumaan.

Näin olen toiminut ennenkin ja tulen toimimaan jatkossa.

Vierailija
16/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ihan pysty ymmärtämään mutta eikö teillä osalla ole useampia vaatekertoja? Mulla riittäisi vaatteita varmaan 4 kuukaudeksi.

Vierailija
17/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin avuton olo kun huomasin, että minulla ei ole mitään suunnitelmaa valmiina. Varmaan hätäpäissäni ostaisin nettikaupasta, tilaisin kotiinkuljetuksella ja vanhan poisviemisellä ja tietty sen palvelun tarjoaisi posti, joka toisi tilalle kaksi säkillistä viimejouluisia kortteja ja jonkun vanhuksen ja unohtaisi sen meille pariksi viikoksi. Uusi pesukone sen sijaan päätyisi Lietoon. Nyt meni yöunet.

Vierailija
18/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin uuden, mutta se ei kuitenkaan päivässä kahdessa tule perille, niin siksi aikaan pakkaan kamat ja äidille asumaan.

Näin olen toiminut ennenkin ja tulen toimimaan jatkossa.

Et siis kykene asumaan asunnossa, jossa ei ole toimivaa pykkikonetta? Miksi et voi vain viedä pyykkiä äidille pestäväksi mutta jatkaa kotona asumista?

Minulla on säästöjä sen verran, ettei tuota tuskaa ostaa uutta konetta samana päivänä, kun entinen hajoaa. Vaatteita on myös niin paljon, että ei tarvitse olla koko ajan pesemässä. 1-2 koneellista viikossa pestään meillä, lakanat vaihdettaessa kolmaskin koneellinen.

Ja onhan vähän joka kaupungissa jo noita itsepalvelupesuloitakin.

Vierailija
19/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme luottokorttia, joissa yhteensä 9 000 luottorajaa.

Vierailija
20/39 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän