Verkkokulta.fi, varoituksen sana korujensa myyntiä harkitsevalle
Lähetin kyseiselle firmalle yhteensä 13 kpl täyttä hopeaa + kultaa olevia korujani, mm. ostohinnaltaan yli 80e hintaisen suuren hopeasormuksen. Hintatakuussaan lupaavat maksaa parhaan hinnan. Rahat olivat tulleet tilille; reilu 5e. Joten jos kuka teistä on aikeissa pistää korunsa rahaksi, MYYKÄÄ ITSE!! Täyttä k*setusta nämä firmat. Toivottavasti tämä ''tyytyväisyystakuu'' on edes todellinen ja saan arvoesineeni takaisin tuolla 5e:lla -.- huh huh.
Kommentit (52)
No on se hyvä että aloittaja varoittaa tästä yrityksestä.
Tosin me muut jo ymmärrettiin jo ennen sun varoitusta.
Romukullasta ei saa juuri mitään. Kullan ja hopean seassa on aina muutakin ainetta. Joten 20g koru ei ole yhtä kuin 20g romuhyvitys aloittajalle.
Minulle Verkkokulta selkeä valinta nykyään, kun olen useampaan kertaa käyttänyt ja perillä jonkun verran toimijoista. Alan vanhin toimija ja luotan siis heihin. Helppoa, vaivatonta ja paras hinta myös. Fyysisesti myynnissä pitää olla tarkkana ja ostajat heittelevät ihan hatusta noita hintoja. Ehdotus voi olla jopa 15 prosenttia kullan hinnasta.
Ylivoimaisesti parasta hintaa maksaa kyllä Verkkokulta Oy. Alan vanhimpia toimijoita ja luotettavuus oli minun päätöksen takana ja tänne aina myynyt. Nykyään mummot ja vaaritkin yrittävät ostella kultaa ja ihan muiden toimialojen yrityksetkin yrittävät kokeilla jos tuuli osuisi purjeisiin:). Itsekin olen joskus ostellut ja ostelen vieläkin jos eteeni tulee ja saan halvalla. Harrastelu mielessä itse, mutta hupaisaa seurata aina kuinka kauan uusien kokeilija yrityksien matka kestää.
Verkkokulta ainakin kusettaa heti etusivulla hintojensa kanssa. Kuka muka maksaa enemmän kullasta kuin mitä sen arvo on maailmanmarkkinoilla? Lisäksi heidän sivuilla on ehdoissa melko laaja skaala hinnalle mitä meinaavat maksaa. "Verkkokulta Oy:n kotisivuilla esiintyvät esimerkit hinnoista ovat malliesimerkkejä, eivätkä ne toimi takuina summasta, joka Asiakkaalle lopullisesti maksetaan Asiakkaan esineestä. Maksamamme hintataso jalometalleista on 60-98 prosenttia riippuen edellä mainituista tekijöistä. 60 prosenttia on alan yleistä keskiarvo hyvitystä.". Erikoista, ettei asiakas saa nähdä hintaa. Kyllähän autoakin ostaessa tiedät hinnan, eikä myyjä kaupassa heitä hatusta sulle hintaa. :DDDDDDDDdd
Uusissa autoissa lähtöhinta ei ikinä ole auton toteutunut hinta. Käytetyissä autoissa taas pyyntihinnan kyllä tiedät etukäteen josta lähdetään tinkimään, mutta et tällöinkää toteutunutta hintaa. Esitteestä tiedät kaikki hyvät puolet autosta, mutta sieltä et löydä auton todellista arvoa.
Verkkokulta maksoi parasta hintaa. Kultasepän liikkeet ovat vitsejä kullasta maksamassa hinnassa. Ainakin kahessa kaupungissa missä olen käynyt kysymässä. Korujen korjaaminen ja kultasepän muut työt sitten eri asia.
Jos asioi verkkokullan kanssa ei kannata uskoa mainos sivuihin pätkänvertaa, ohjaavat asiakkaan uskomaan höpötarinoita vastuullisuudesta ja parhaista hinnoista perusteluineen. Maksettavat hinnat pienempiä kuin muilla ainakin minun kohdallani, kun tein vertailun, kun sain maksun tililleni, joten petyin pahasti. En suosittele.
Kullattu volframi on varsin edullista myydä kultana, ja tiheys melkein sama kuin kullalla. Tosin pirskatin ikävää sulatettavaa se volframi kun sulamispiste on yli 3400 astetta.
Verkkokulta oy = Niko Ruuth :( hyi
Täyttä huijausta. Kerran olen erehtynyt lähettämään mm. Tillanderin rannekorun, ja summa jonka sain oli aivan mitätön. En jaksanut tapella rahoista.
Tillanderin koru .. Kannattaa tehdä rikosilmoitus, jotta poliisilla tiedossa....
Hyvää hyvyyttään siis kultaliikkeet tätä tekevät.
Toiminta on siis yhtä jaloa kuin metallit.